Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
THAILAND OG PENGE
|
|
| Conrad |
Lagt på d. 22/12-2013 11:16
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 959 |
Ja viggovax, det har du ret i, men den dag det maaske rabler, saa har den thailanske stat maaske ikke raad til at betale alle ud og saa kommer udlaendinge maaske i sidste raekke eller garantien nedsaettes. Og som Mc laren skrev, saa var det for at spare op med lang tidshorisont. Jeg har penge i en thai bank, men hvis jeg fik over ฿ 1,000,000 der, saa ville jeg da overveje grundigt ogsaa at aabne konto i en anden bank. Conrad |
|
|
|
| Mc laren |
Lagt på d. 22/12-2013 16:16
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 120 |
55555+ information har ikke fået mindre blod på tanden efter have læst tråd flere gange![]() |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 23/12-2013 04:39
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 257 |
hvis pengene ikke er sorte da kan du med stor fordel rejse herned med pengene kontant og veksle den i super-rich som giver en meget bedre kurs end bankerne selv ved overførsel er super-rich bedre, derefter går du i banken og sætter pengene ind der, på den måde tjener du lidt på gebyrer og veksling, du må dog registrere det beløb du ønsker at udføre til skat og få en udførsels tilladelse. denne metode brugte jeg selv for år tilbage, og har du ikke en thai bank-konto, så er jeg sikker på at når du står i banken og vifter med adskillige hunrede tusinde bath, vil bankens manager hurtigt hive dig ind på sit kontor og give dig en konto på under 20 min. jeg prøvede selv at oprette en konto i dengang thai farmers bank, nu kasikorn bank, på et turist visum, men det kunne absolut ikke lade sig gøre, indtil manageren kom ud og spurgte hvad det drejede sig om, og da jeg ville indsætte et temmeligt stort beløb, tog det ingen tid før jeg stod på gaden med bankbog og visakort i hånden. T.I.T and money talks. |
|
|
|
| Mc laren |
Lagt på d. 23/12-2013 16:38
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 120 |
ingen sorte penge her number 1 kk desværre vedr skat så er grænsen over 75.000 før skat er enteresseret, super rich lyder enterressant ![]() |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 23/12-2013 17:30
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 257 |
Mc laren skrev: ingen sorte penge her number 1 kk desværre vedr skat så er grænsen over 75.000 før skat er enteresseret, super rich lyder enterressant ![]() jeg nævner bare skat, da jeg jo ikke ved hvor mange penge du vil have til thailand, men tog på et tidspunkt 400000kr med på denne måde og det tjente jeg faktisk ganske godt på da bankerne jo ikke kunne tage gebyrer fra mig. |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.