Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
russere
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 23/11-2013 16:25
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
bannok skrev: Jeg husker tydeligt min holdning til russere, Polaker, Ukrainer, kroatar o.s.v. før jeg overhovedet kendte en eneste en privat, men nu har jeg arbejdet med alle de der såkaldte skide nationaliteter, og er kommet til at kende dem personligt, og jeg har gud skal lov aendret holdning. Jeg befatter mig ikke med russiske tyve og drukkenbolter, jeg kommer ikke samme steder de kommer. Men min pointe er, at de fleste mennesker der har negative holdninger til russerne kender ikke en eneste russer privat, og de skaerer alle over en kam, hvordan i hulens navn ved i at det er russere i har med at gøre hvis i ikke forstår en skid af hvad de siger, det kunne vaere en polak eller en kroat eller nogen anden nationalitet. Og så lige komme til sagens kerne, de har sku ret de russere, trafik sikkerheden på vejene i thailand er elendig, og isaer busserne køre som død og helvede, og der sker alt for mange ullykker, med store busser, og der er ikke styr på chafførerne, jeg kender personligt nogle thaiere der køre og har kørt turist busser, og de betingelser de kører under er ikke gode nok, de får ikke nok søvn, og så har de unge maend slet ikke den erfaring der skal til for at køre bus. Det er godt at russerne saetter fokus på det problem, og hvis i tror at thaierne ikke tager russerne alvorligt så må i tro om igen, og tro mig, det er ikke de russere der sidder på bar i Pattaya lige som andre nationaliteter går, de taenker på, nej det er de russiske familjer der kommer på ferie til thailand de taenker på. Godt indlaeg. |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 23/11-2013 17:15
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 776 |
bannok skrev: Jeg husker tydeligt min holdning til russere, Polaker, Ukrainer, kroatar o.s.v. før jeg overhovedet kendte en eneste en privat, men nu har jeg arbejdet med alle de der såkaldte skide nationaliteter, og er kommet til at kende dem personligt, og jeg har gud skal lov aendret holdning. Jeg befatter mig ikke med russiske tyve og drukkenbolter, jeg kommer ikke samme steder de kommer. Men min pointe er, at de fleste mennesker der har negative holdninger til russerne kender ikke en eneste russer privat, og de skaerer alle over en kam, hvordan i hulens navn ved i at det er russere i har med at gøre hvis i ikke forstår en skid af hvad de siger, det kunne vaere en polak eller en kroat eller nogen anden nationalitet. Og så lige komme til sagens kerne, de har sku ret de russere, trafik sikkerheden på vejene i thailand er elendig, og isaer busserne køre som død og helvede, og der sker alt for mange ullykker, med store busser, og der er ikke styr på chafførerne, jeg kender personligt nogle thaiere der køre og har kørt turist busser, og de betingelser de kører under er ikke gode nok, de får ikke nok søvn, og så har de unge maend slet ikke den erfaring der skal til for at køre bus. Det er godt at russerne saetter fokus på det problem, og hvis i tror at thaierne ikke tager russerne alvorligt så må i tro om igen, og tro mig, det er ikke de russere der sidder på bar i Pattaya lige som andre nationaliteter går, de taenker på, nej det er de russiske familjer der kommer på ferie til thailand de taenker på. Ok, men man ta'r vidst ikke munden for fuld, hvis man påstår, at de russere som kommer her i Thailand, ikke ved hvordan man opfører sig og generelt, er uforskammede, højtråbende og pisse irriterende. |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 23/11-2013 20:16
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 962 |
DK skrev: De rige af dem , dem der er der december -januar , syntes jeg ikke er så slemme som alle de ``fattige `´ russere - men ak ja der var engang de ikke kunne forlade Rusland- De tider er desværre forbi.
bannok skrev: Jeg husker tydeligt min holdning til russere, Polaker, Ukrainer, kroatar o.s.v. før jeg overhovedet kendte en eneste en privat, men nu har jeg arbejdet med alle de der såkaldte skide nationaliteter, og er kommet til at kende dem personligt, og jeg har gud skal lov aendret holdning. Jeg befatter mig ikke med russiske tyve og drukkenbolter, jeg kommer ikke samme steder de kommer. Men min pointe er, at de fleste mennesker der har negative holdninger til russerne kender ikke en eneste russer privat, og de skaerer alle over en kam, hvordan i hulens navn ved i at det er russere i har med at gøre hvis i ikke forstår en skid af hvad de siger, det kunne vaere en polak eller en kroat eller nogen anden nationalitet. Og så lige komme til sagens kerne, de har sku ret de russere, trafik sikkerheden på vejene i thailand er elendig, og isaer busserne køre som død og helvede, og der sker alt for mange ullykker, med store busser, og der er ikke styr på chafførerne, jeg kender personligt nogle thaiere der køre og har kørt turist busser, og de betingelser de kører under er ikke gode nok, de får ikke nok søvn, og så har de unge maend slet ikke den erfaring der skal til for at køre bus. Det er godt at russerne saetter fokus på det problem, og hvis i tror at thaierne ikke tager russerne alvorligt så må i tro om igen, og tro mig, det er ikke de russere der sidder på bar i Pattaya lige som andre nationaliteter går, de taenker på, nej det er de russiske familjer der kommer på ferie til thailand de taenker på. Ok, men man ta'r vidst ikke munden for fuld, hvis man påstår, at de russere som kommer her i Thailand, ikke ved hvordan man opfører sig og generelt, er uforskammede, højtråbende og pisse irriterende. DU FÅR HVAD DU GIVER
GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI |
|
|
|
| kanut |
Lagt på d. 24/11-2013 04:50
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 601 |
Nogen gange kunne man godt ønske sig at jerntæppet aldrig var blevet ophævet.
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE
MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE ![]() |
|
|
|
| HongNam |
Lagt på d. 24/11-2013 13:00
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 50 |
FULDSTÆNDIG ENIG ![]() |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 24/11-2013 13:02
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
+1 |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 24/11-2013 13:42
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
+ 2
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 24/11-2013 19:06
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Længe lev, kort-tids hukommelsen: Der er vist nok nogle som glemmer tiderne hvor danskerne hærgede i Patty, inden "Familien Hansen" med børn og børnebørn kom dertil, for ikke at glemme "Grisetiden" fra 70-80erne ved Magaluf på Mallorca. Der findes "skidt og kanel" hos alle folk i verden. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 24/11-2013 19:13
|
Lung Yao skrev: Længe lev, kort-tids hukommelsen: Der er vist nok nogle som glemmer tiderne hvor danskerne hærgede i Patty, inden "Familien Hansen" med børn og børnebørn kom dertil, for ikke at glemme "Grisetiden" fra 70-80erne ved Magaluf på Mallorca. Der findes "skidt og kanel" hos alle folk i verden. . med alt respekt, så er det en noget anden størrelsesorden vi snakker her....og jeg tror egentlig mest det er mængden der spiller en rolle her... |
|
|
|
| patirak |
Lagt på d. 25/11-2013 04:57
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 739 |
Jeg har tidligere arbejdet med russere og endda engang haft en (tæskelækker) russisk kæreste. Som udgangspunkt, så har jeg egentlig ikke noget imod russere. Det eneste der måske kan irritere mig lidt, er deres 1990 tøjstil og polka-frisurer. Hvis jeg havde en atombombe og skulle vælge et sted at smide den over, så ville jeg helt klart vælge Kina. Kinesere (og Nord-vietnamesere) er indtil videre de eneste befolkningsgrupper, som jeg bare ikke kan med - uanset hvor meget jeg så end prøver. |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 25/11-2013 06:12
|
patirak skrev: Jeg har tidligere arbejdet med russere og endda engang haft en (tæskelækker) russisk kæreste. Som udgangspunkt, så har jeg egentlig ikke noget imod russere. Det eneste der måske kan irritere mig lidt, er deres 1990 tøjstil og polka-frisurer. Hvis jeg havde en atombombe og skulle vælge et sted at smide den over, så ville jeg helt klart vælge Kina. Kinesere (og Nord-vietnamesere) er indtil videre de eneste befolkningsgrupper, som jeg bare ikke kan med - uanset hvor meget jeg så end prøver. |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 25/11-2013 16:34
|
|
Lung Yao skrev: Ja alle folkeslag har gode og dårlige mennesker , hvorfor er det næsten kun alle de dårlige russere der rejser, de fleste er nogle støjende fattig røve , der plyndrer buffetten , og gerne pakker en madpakke , køber drikke varer i 7/11,som de sidder nyder ved poolen, de fleste russere er nogen vejlus.
Længe lev, kort-tids hukommelsen: Der er vist nok nogle som glemmer tiderne hvor danskerne hærgede i Patty, inden "Familien Hansen" med børn og børnebørn kom dertil, for ikke at glemme "Grisetiden" fra 70-80erne ved Magaluf på Mallorca. Der findes "skidt og kanel" hos alle folk i verden. . DU FÅR HVAD DU GIVER
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 25/11-2013 16:40
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 257 |
fckguld skrev: Lung Yao skrev: Ja alle folkeslag har gode og dårlige mennesker , hvorfor er det næsten kun alle de dårlige russere der rejser, de fleste er nogle støjende fattig røve , der plyndrer buffetten , og gerne pakker en madpakke , køber drikke varer i 7/11,som de sidder nyder ved poolen, de fleste russere er nogen vejlus.Længe lev, kort-tids hukommelsen: Der er vist nok nogle som glemmer tiderne hvor danskerne hærgede i Patty, inden "Familien Hansen" med børn og børnebørn kom dertil, for ikke at glemme "Grisetiden" fra 70-80erne ved Magaluf på Mallorca. Der findes "skidt og kanel" hos alle folk i verden. . idioterne prøver sågar at prutte priserne ned i 7-11, for det har de læst i deres rejsbruchure at man skal i thailand, arme fjolser. |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 25/11-2013 16:45
|
|
number1kk skrev: Ja men vi slipper desværre nok ikke for dem på de store ferie steder, ak der var engang. God dag.
fckguld skrev: Lung Yao skrev: Ja alle folkeslag har gode og dårlige mennesker , hvorfor er det næsten kun alle de dårlige russere der rejser, de fleste er nogle støjende fattig røve , der plyndrer buffetten , og gerne pakker en madpakke , køber drikke varer i 7/11,som de sidder nyder ved poolen, de fleste russere er nogen vejlus.Længe lev, kort-tids hukommelsen: Der er vist nok nogle som glemmer tiderne hvor danskerne hærgede i Patty, inden "Familien Hansen" med børn og børnebørn kom dertil, for ikke at glemme "Grisetiden" fra 70-80erne ved Magaluf på Mallorca. Der findes "skidt og kanel" hos alle folk i verden. . idioterne prøver sågar at prutte priserne ned i 7-11, for det har de læst i deres rejsbruchure at man skal i thailand, arme fjolser. DU FÅR HVAD DU GIVER
|
|
|
| swedmark |
Lagt på d. 25/11-2013 17:11
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 169 |
Det kunne selvfølgelig have været fra hvilken som helst land, men alligevel. http://www.phuket...22856.html |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 25/11-2013 17:25
|
|
swedmark skrev: Håber han kommer til at svede længe i fængsel.
Det kunne selvfølgelig have været fra hvilken som helst land, men alligevel. http://www.phuket...22856.html DU FÅR HVAD DU GIVER
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.