Se indlæg|
HJÆLP MIG NU
|
|
| elmajo |
Lagt på d. 18/01-2006 11:39
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 66 |
Hej Bamse! Ellers skal du og fru Bamse være velkomne hernede på sydhavsøerne, hvor både leje og køb af huse såvel som lejligheder er billigt , Ok ca. 1 times kørsel til Næstved i bil, ikke sikkert fru Bamse synes det er hyggeligt (man må jo prioritere, når man både er flad og vil rejse )Mvh. elmajo |
|
|
|
|
Lagt på d. 18/01-2006 12:00
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
elmajo skrev: Hej Bamse! Ellers skal du og fru Bamse være velkomne hernede på sydhavsøerne, hvor både leje og køb af huse såvel som lejligheder er billigt , Ok ca. 1 times kørsel til Næstved i bil, ikke sikkert fru Bamse synes det er hyggeligt (man må jo prioritere, når man både er flad og vil rejse )Mvh. elmajo Hejsa Elmaio Ja vi bor jo her sydpå,og hun har rigeligt langt til arbejdet Men vi vil også til kbh fordi der bor min gamle mor og min handicappede bror,og jeg vil gerne have kortere vej ind og kunne hjælpe dem,og i kbh kan min kone får arbejde hurtigt Ellers tak jeg havde faktisk tænkt på det før bamsen |
|
|
|
| Buggymann |
Lagt på d. 18/01-2006 13:01
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 185 |
Bamse købe en campingsvogn den kan du flytte rundt med og bo hvor det passer dig haha (driller ) ![]() ![]() ![]() ![]() parkpean
just love Thailand. The land off budda...
|
|
|
|
|
Lagt på d. 18/01-2006 14:06
|
|
parkpean skrev: Bamse købe en campingsvogn den kan du flytte rundt med og bo hvor det passer dig haha (driller ) ![]() ![]() ![]() ![]() parkpean ![]() Hejsa PArk Ja hvis jeg vare alene ville jeg sgu gøre det Jeg er vild med camping,og har boet en del i campingvogn men hun vil sgutte ![]() BAmsen |
|
|
|
| erik mortensen |
Lagt på d. 18/01-2006 14:30
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 6 |
hej bamse,du kan flytte til landskrona der kan du få en hyre som er billig og ,så kan du se danmark hver dag jeg har ca.18 kilometer til helsingborg så er du over.hilsen fra de gamle i landskrona som rejser til thailandden 2-2-2006 kl 1430.mange tack for den side som du laver![]() |
|
|
|
| nicefarang |
Lagt på d. 18/01-2006 16:01
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 420 |
Hvad koster huse/lejligheder i Landskrona ? |
|
|
|
| erik mortensen |
Lagt på d. 18/01-2006 17:30
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 6 |
hej hvem er der... en 3 rum koster ca.650.000kr. og husleje er 3300 i må.,skal du hyre en ,koster det ca 4500,hus i landskrona hoster ca 1.2 mi. erik |
|
|
|
| larsen99 |
Lagt på d. 18/01-2006 18:39
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 372 |
erik mortensen skrev: Og så betaler man vist heller ikke indskud i Sverigehej hvem er der... en 3 rum koster ca.650.000kr. og husleje er 3300 i må.,skal du hyre en ,koster det ca 4500,hus i landskrona hoster ca 1.2 mi. erik |
|
|
|
|
Lagt på d. 18/01-2006 19:33
|
|
larsen99 skrev: erik mortensen skrev: Og så betaler man vist heller ikke indskud i Sverigehej hvem er der... en 3 rum koster ca.650.000kr. og husleje er 3300 i må.,skal du hyre en ,koster det ca 4500,hus i landskrona hoster ca 1.2 mi. erik Nej det er vist rigtig man betaler ikke indskud i sverige det er en god ting bamsen |
|
|
|
| nicefarang |
Lagt på d. 18/01-2006 20:38
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 420 |
Hvis det tilmed er i svenske dollars så er det jo billigt ![]() |
|
|
|
| lau |
Lagt på d. 19/01-2006 13:05
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 53 |
hej bamsen , vil i bo i vandløse så er der en 3 værelses lejlighed til 4400 kr pr md inc forbrug , se boligbasen.dk , lejligheden er lagt på siden i dag. |
|
|
|
| skytte |
Lagt på d. 19/01-2006 13:36
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 217 |
Det vist ingen god ide så skal du flytte igen i august Henrik ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 10/04-2006 20:31
|
|
uha Ja jeg var så dum at bruge den bolig basen Men det som at smide penge ud af vinduet Man får ikke noget som helst for sine penge derude Jeg har smidt 250 kr ud til dem uden at få noget som helst ud af det ÆV så jeg vi mangler stadig en lejlighed,ÆVÆVÆVÆVÆV ![]() ![]() bamsen |
|
|
|
|
Lagt på d. 28/04-2006 22:29
|
|
Hejsa Ja jeg vil bare holde jer orienteret Ja vi har stadig ikke fået en lejlighed vi har fået afslag på dem alle Flere grunde,,,,,vi har ikke begge fast arbejde,,,,vi bor ikke i kommunen, vi ville ikke betale 25000 under bordet og så måske få en lejlighed om 2-3 måneder, Det er ikke så sjovt ikke at vide hvor vi skal bo til næste vinter ÆVSER bamsen |
|
|
|
| rolan |
Lagt på d. 28/04-2006 22:31
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 669 |
jeg har en campvogn ved butikken s¨å i blir ikke hjemløse![]() men ellers er det noget skit |
|
|
|
|
Lagt på d. 03/05-2006 08:33
|
|
Davser Rolan Ja men den campingvogn ligger dælme langt fra københavn Jeg vil meget gerne tættere på,og ha en lejlighed,så jegkan få lidt ro i kroppen bamsen |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 03/05-2006 09:07
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
Har du kigget på Den Blå Avis? Der er også masser af udlejningstilbud.... [url]www.dba.dk[/url] Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 03/05-2006 11:12
|
|
Hejsa Prdhan Jamen det er som regel kun fremleje i få måneder Jeg sad og kigge igår.og har selv sadt annonce ind igen bamsen |
|
|
|
| elmajo |
Lagt på d. 03/05-2006 11:13
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 66 |
Hej Bamse ![]() Har du været herinde: http://www.boligp...4f248af638 ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 03/05-2006 17:31
|
|
Hejsa elmajo JA der har jeg været inde og betalt 250 kr for ingenting Det er et snyde firma, Jeg betalte men kunne ikke kontakte noget, Selv om jeg havde fået pasword og lignende kunne jeg ikke Og de sagde bare jeg ikke havde betalt og andre dumme undskyldninger bamsen |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

, Ok ca. 1 times kørsel til Næstved i bil, ikke sikkert fru Bamse synes det er hyggeligt
(man må jo prioritere, når man både er flad og vil rejse