Se indlæg
 Udskriv debat
Til pattaya
zapper
Mine første ture til Pattaya kostede 1000 DKR. pr dag.

Så havde jeg også fået frisket garderoben op med nye T-shirt og benklæder mv.

Jeg lejer en motorbike dernede gav 200 baht pr dag og de første gange boede jeg til 800 baht pr nat med morgenmad til to.

Nu lejer jeg motorbike til under 100 baht om dagen og værelset koster 300 baht incl el og vand.

De første ture er altid de dyreste, det er turene man gør sig sine erfaringer på godt og ondt.

Så regn du med 1000 dkr pr dag du er i Thailand.

Veksle 1000 kr i lufthavnen så har du til taxaen som bestilles her ved reel foetagende som koster 1000 baht fra lufthavn til Hotel.Så giver du den bette schauffør 100 baht i drikkepenge, så er han glad.

Så kan se senere veksle hos enten kiniserne soi5 eller russerne soi White house i Jomtien. Er bedste priser i hele Pattaya.

Jeg lander selv derude den 29 juli så skriv bare pm hvis du mangler svar.

Jeg er godt nok aldrig blevet vaccineret før mine rejser derud. Brug din sunde fornuft og ha respekt for, Det er et nyt og helt anderledes land, du besøger

http://www.pattay...te1sx.html

absolut ingen sol over AarhusSun baby
Redigeret af zapper d. 07/07-2013 23:18

zapper
Og en ting mere de fleste af de danskere du møder ude.Det er pensionister om bor derude fast. De er alle mere eller mindre millionære alle sammen og de kan kneppe en 7-8 gange hver dag.
Får du brug for stimolanser til det formål, er jeg også skaffer til dem (uden fortjeneste) koster 80 baht pr pakke med 4 ialt, efter hvor mange du skal have.
Jeg gav selv 130 baht på de første ture.
Den første tur er altså lidt specielt, bare det var mig.Smile

ingen sol over AarhusSun baby

zapper
Nahm skrev:

Det kan jo selvfølgelig godt lade sig gøre at bruge 100000 dkr på 1 måned i Pattaya, jeg har en kammerat som ofte rejser til Pattaya, han bruger 2000 dkr/dag i lommepenge...men det er altså på absolut 1.ste klasse når han er i byen, og den får MAX gas hver eneste dag....Wink

Det lyder som Vandango

Robert Kronberg
Hej zapper,

Visa-kort har en god kurs, om end et lille hævegebyr, men du skriver, at du veksler, og hvis du veksler, så må du medbringe en masse kontanter, men hvor opbevarer du dem.

Pengeboksen på værelset er ikke mere sikker, end nogle i receptionen har en nøgle, hvis en gæst skulle glemme koden; eller når gæsten tjekker ud, så skal det måske nul-stilles, hvis han/hun har lukket boksen. Det sker, at penge forsvinder fra disse bokse, og man har intet bevis.

Alternativt kan man bære rundt med alle pengene, men næppe smart, hvis man vil besøge barer og måske endda møde piger, som antydet af trådstarter.

Tror, at det er bedre at miste lidt penge på hævegebyr end at kunne miste det hele.

Russerne i soi White House er da hyggelige nok, og de giver en god kurs, men de passer ikke på ens penge. Derfor kan de give en god kurs.

Hilsen, Robert

zapper skrev:

Mine første ture til Pattaya kostede 1000 DKR. pr dag.

Så havde jeg også fået frisket garderoben op med nye T-shirt og benklæder mv.

Jeg lejer en motorbike dernede gav 200 baht pr dag og de første gange boede jeg til 800 baht pr nat med morgenmad til to.

Nu lejer jeg motorbike til under 100 baht om dagen og værelset koster 300 baht incl el og vand.

De første ture er altid de dyreste, det er turene man gør sig sine erfaringer på godt og ondt.

Så regn du med 1000 dkr pr dag du er i Thailand.

Veksle 1000 kr i lufthavnen så har du til taxaen som bestilles her ved reel foetagende som koster 1000 baht fra lufthavn til Hotel.Så giver du den bette schauffør 100 baht i drikkepenge, så er han glad.

Så kan se senere veksle hos enten kiniserne soi5 eller russerne soi White house i Jomtien. Er bedste priser i hele Pattaya.

Jeg lander selv derude den 29 juli så skriv bare pm hvis du mangler svar.

Jeg er godt nok aldrig blevet vaccineret før mine rejser derud. Brug din sunde fornuft og ha respekt for, Det er et nyt og helt anderledes land, du besøger

http://www.danishschool.dk/thailand/
Nahm
zapper skrev:

Nahm skrev:

Det kan jo selvfølgelig godt lade sig gøre at bruge 100000 dkr på 1 måned i Pattaya, jeg har en kammerat som ofte rejser til Pattaya, han bruger 2000 dkr/dag i lommepenge...men det er altså på absolut 1.ste klasse når han er i byen, og den får MAX gas hver eneste dag....Wink

Det lyder som Vandango

Jeg kan også love dig for han/mig levede vildt og sjovt Smile
Mvh,
Nahm

Nahm
@zapper,

Og en ting mere de fleste af de danskere du møder ude.Det er pensionister om bor derude fast. De er alle mere eller mindre millionære alle sammen og de kan kneppe en 7-8 gange hver dag.
Får du brug for stimolanser til det formål, er jeg også skaffer til dem (uden fortjeneste) koster 80 baht pr pakke med 4 ialt, efter hvor mange du skal have.
Jeg gav selv 130 baht på de første ture.

Undskyld, men det er da dårlig stil at skaffe den slags tvivlsom /farlig medicin til folk ikke ? og da slet ikke på denne side til folk du slet ikke kender ? det flurerer derude og man bliver tilbudt deres skidt konstant, men det burde da ikke være her på siden.
Mvh,
Nahm

Eminem
Jeg skal ikke købe så nogen piller ellers andre ting af folk ville slet ikke støtte op om så noget..

og skal helle ikke der over bare for sex så kan man ligeså godt blive hjemme...ikke at sige en nat med en pige er oki det var mere by tur og lære andre og kende og bygge lidt net værk op og lære thai...og komme lidt ude og se nogen ting..

og det var ikke det jeg lave tråde efter det var mere om det som stå på side 1 og har ind til nu fået meget og vide..

alt andet om piller og tilbud og hvad folk kan skaffe gider jeg ikke bruge tid på det skuffe mig da lidt folk tilbyder det på så en side og også når det ikke er det som jeg søger..og til jer der har give mig det og vide jeg har spurt om siger jeg mange takker for
Redigeret af Eminem d. 08/07-2013 00:04

Longway
EM.

Hvornaar er du i TH. ?
Mvh. Chiliposen.

At vaere kritisk, er ikke det samme som at vaere negativ.

ผมอาจจะยังไม่เชื่่อ แต่ไม่ได้หมายความว่าไม่เชื่อ อะไรก็ตามต้องคิดก่อนเสมอ

http://www.isaan-house.com
Eminem
EM.

Hvornaar er du i TH. ?

Jamen ved ikke lige hvad dato bliver ennu...
Skal ha styr på en del ting ind med fly og snak med læge og ha undersøgt lidt om stede ind jeg smutter..

men kan da alt smide dig en pm når jeg ved det..Hvad tænker du på da

mvh

Kim Ludvigsen
Eminem skrev:og skal helle ikke der over bare for sex så kan man ligeså godt blive hjemme...ikke at sige en nat med en pige er oki det var mere by tur og lære andre og kende og bygge lidt net værk op og lære thai...og komme lidt ude og se nogen ting..

Så skulle du måske overveje et andet sted end Pattaya. Og med en måned i bagagen, så kunne du også overveje at rejse lidt rundt i landet i stedet for kun ét sted.

Hvis du tager til Thailand for at feste og for pigerne, så er Pattaya det helt rigtige sted. Hvis du vil opleve andre ting, så kan Pattaya være det helt forkerte sted. Hvis du fx er til strande, så er du bedre tjent med at tage til det sydlige Thailand. Hvorhen dernede afhænger af, hvornår du skal af sted - altså hvornår på året.
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:
http://rejse-til-...

http://rejse-til-thailand.dk
Amagerdreng
@Kim L du har ret også selv om Pattaya har en masse ting at byde på bør man for at opleve Thailand rejse rundt og se sig omkring i landet men nogle gange kommer man bare ikke længere Grin.
Hvad ang div indlæg om penge og hvor meget der bruges må jeg sige "Hold da kæft nogle KÆMPE brandere i må slæbe rundt på" for at skulle bruge op til 2000 kr om dagen på forlystelser kan da umuligt lade sig gøre med mindre man altså sidder en en bar og smider om sig men sine penge (og her kunne jeg godt mistro nogle her inde fra).
Til @zapper hvor bor du til 300 baht om dagen alt inc det lyder næsten for godt til at være sandt (bare det så ikke er samme sted som mig når jeg kommer til byen) Jeg betaler 8000 baht pr mdr men så kommer el og vand ved siden af (ca 2000 baht) men siger du så 10000 baht = 30 dage ja så siger vi 333 baht pr dag...billigt og godt samt uden alt for meget støj i området...Wink
Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.

zapper
Eminem skrev:

Jeg skal ikke købe så nogen piller ellers andre ting af folk ville slet ikke støtte op om så noget..

og skal helle ikke der over bare for sex så kan man ligeså godt blive hjemme...ikke at sige en nat med en pige er oki det var mere by tur og lære andre og kende og bygge lidt net værk op og lære thai...og komme lidt ude og se nogen ting..

og det var ikke det jeg lave tråde efter det var mere om det som stå på side 1 og har ind til nu fået meget og vide..

alt andet om piller og tilbud og hvad folk kan skaffe gider jeg ikke bruge tid på det skuffe mig da lidt folk tilbyder det på så en side og også når det ikke er det som jeg søger..og til jer der har give mig det og vide jeg har spurt om siger jeg mange takker for

Du skulle måske finde ud hvad du vil i Thailand allerførst. For i dit #1 skriver du om 30 dage i Pattaya, og nu er det pludselig noget helt andet du vil.
Hvordan kan det skuffe dig jeg tilbyder dig at købe nogle piller. Hvor ved du fra, hvad det er for piller jeg tilbyder?? For du aner ikke hvilke piller, jeg har tilbød dig. Men nu kan du slet ikke købe nogen.

Så makker spænd hjelmen.

Høj sol over Aarhus Sunflower

Amagerdreng
Kære ZAPPER... Læs dit eget indlæg nr 22 der skriver du vist selv hvilken slags piller du evt vil kunne skaffe (det kan vi alle sammen der er i Thailand hvis man har det behov men til 80 baht for 4 kan det da kun være kopier) og jeg mangler stadig svar på hvor i Pattaya du kan bo (pænt) til 300 baht om dagen..
Er du bare en and eller !!!!!!!!!!!!

zapper
Amagerdreng skrev:

Kære ZAPPER... Læs dit eget indlæg nr 22 der skriver du vist selv hvilken slags piller du evt vil kunne skaffe (det kan vi alle sammen der er i Thailand hvis man har det behov men til 80 baht for 4 kan det da kun være kopier) og jeg mangler stadig svar på hvor i Pattaya du kan bo (pænt) til 300 baht om dagen..
Er du bare en and eller !!!!!!!!!!!!

Ja Thailand er kopiernes land. Jeg har vist heller ikke givet udtryk for hverken det ene eller det andet, udover de er stimulende. Jeg tilbyder af et venligt hjerte et godt tilbud, men det tilbud er hermed trukket tilbage.

Jeg har et rigtig fint rum til 300 baht pr dag alt incl. Det er i Jomtien.200 m fra Beach Road og 100 m fra området omkring soi7 og det nye marked på new second road.

Måske i mit næste liv jeg bliver en and, men her i dette liv er jeg nu en mand.

Forsat høj sol over AarhusSunflower

Amagerdreng
Du er virkelig godt kendt i det område ???
Pattaya og Jomtien er vist ikke samme område så altså du bor i jomtien til 300 baht og ikke Pattaya bare så vi alle ved det ok..
Men stadig 300 baht jeg må indrømme jeg kan IKKE forstille mig det.
men alt vel bare du leve og har det godt.
"Måske i mit næste liv jeg bliver en and, men her i dette liv er jeg nu en mand." Dette tvivler jeg nu på men med håbet for dig (en and) giver jeg gerne en kiksekage... for den har du fortjemt...

vandango
Nahm skrev:

zapper skrev:

Nahm skrev:

Det lyder som Vandango

Jeg kan også love dig for han/mig levede vildt og sjovt Smile

Ha ha ha ha Grin

Det er sgu nemt at brænde 10.000 baht af på en god dag.

Et eksempel. på en af mine første dage i Pattaya, nogen vil nok mene at det lyder kedeligt, men det koster? Wink

Leje af toyota bus 1 dag = 1300 baht. Sgu billigt i Pattaya, barpigen kendte ham.

Barpige plus søster plus chauffør på Krokodillefarmen/million year stonepark.
Entré - god frokost til fire personer - samtidig puttede vi en masse baht i kæften på én af krokodillerne til krokodilleshowet (vi førte os lidt frem over for de fedtede asiatiske turister), skal lige siges at den afleverede gysserne pænt til krokodillemanden.
Nåh ja vi købte foder til fisk og krokodillerne i søen, det var sgu sjovt at se hvor højt en krokodille kan springe, når man lokker med en kylling. Wink

Med det hele monstro 3000 baht.

Nåh ja barpige 1000 baht plus 300 i barfine = 1300 baht. Wink

Har aldrig købt en go go pige, mener at hvis man kigger sig lidt omkring på de forskellige beer barer, sagtens kan finde en smuk pige eller to til en fornuftig pris, ja det vil sige ½ pris vs. go go.
Men jeg har tit gået på go go, hvor jeg har siddet og gramset på pigerne for lidt drikkepenge og ladydrinks, men har aldrig følt mig fristet til at gå længere end det, så meget købmand er jeg dog trods alt. Angel

Nåh videre - havde jo spender bukserne på, bad chaufføren om at køre os til den fedeste restaurant i Pattaya.

Det blev en fiskerestaurant nede på walkingstreet, i den ende hvor molen er, hvor vi også parkerede.

Jeg bestilte frejdigt store krapper, anrettet på flotte fade, fuldstændig åndssvagt, der er jo næsten ikke noget kød i dem, fladfisk anrettet ditto på fade osv., øl og sodavand.

Underligt sted - der stod en tjener bag os alle, og en overtjener for bordenden, chaufføren så ud til at nyde det, ja såmænd det gjorde vi vel alle, men det er svært at spise, når folk står og glor på en.

Jeg mødte mit waterloo efter ordet checkbin, jeg havde simpelthen ikke penge nok, havde 8-9000 baht i lommen, og skulle også betale den vel efterhånden glade mætte og halvstive chauffør.

Tilbage til Copenhagen bar i Soi Postoffice, og hente flere financer i safeboxen på hotelrummet.

Inden vi snakker saldo, kan jeg varmt anbefale hotellet, ikke for maden, heller ikke for komforten på værelserne, men ejerne som tålmodigt prøver at fortælle og vejlede dig, så du ikke dummer dig som jeg.

Men jeg skulle af med 11.000 baht, 1300 til chaufføren og resten til restauranten, har aldrig siden sat mine ben dér.

9700 incl. drikkepenge, bestiller aldrig nogensinde krapper igen, men sådanne tænkte jeg jo ikke den dag, havde jo røven fuld af penge.

Nåh så skal vi have en saldo, fra formiddag til efter aftensmaden.

Barpige plus barfine (vigtigst først) 1300 baht.

Bus plus mæt og stiv chauffør 1300 baht (mindst)

Krapper med mere 9700 baht

Krokodiller 3000 baht

Pris! 15300 baht

Da aftenen jo stadig var ung, og at jeg endnu ikke havde fået en ordentlig drink? ja så?

zapper
Amagerdreng skrev:

Du er virkelig godt kendt i det område ???
Pattaya og Jomtien er vist ikke samme område så altså du bor i jomtien til 300 baht og ikke Pattaya bare så vi alle ved det ok..
Men stadig 300 baht jeg må indrømme jeg kan IKKE forstille mig det.
men alt vel bare du leve og har det godt.
"Måske i mit næste liv jeg bliver en and, men her i dette liv er jeg nu en mand." Dette tvivler jeg nu på men med håbet for dig (en and) giver jeg gerne en kiksekage... for den har du fortjemt...

Om du bor i Jomtien eller på Piyada er vel en skid.

Høj sol over Aarhus Sunflower

Longway
Zapper.

Proev lige at laese hvad det er du skriver. Du vil af dit gode hjerte tilbyde noget medicin som ingen aner hvad indeholder, folk der tager kopimedicin udsaetter sig selv for en mulig livsfare....Et fuldstaendigt forrykt tilbud om ulovligt medicin !

Jeg er noget rystet over hvad man kan tilbyde paa siden her.

I oevrigt kan jeg ikke laese at traadstarter er impotent og vil " kneppe " x antal gange om dagen

Endnu et soem til fordomskisten !

PS. Jeg kunne egentlig vaere ligeglad, men naar man gambler med sit eget og andres liv, ja saa folte jeg mig noedsaget til at skrive, ja jeg foeler naermest at det er ens pligt at skrive ! og det har jeg saa gjort...Af mit gode hjerte !

I saafald man har brug for hjaelp til at hejse flaget, saa mit raad da absolut vaere at kontakte en laege, som saa kan udskrive en given medicin.

Zapper. Jeg haaber at du forstaar hvad jeg mener, det har intet at goere med at jeg proever at vaere personlig, eller ekspert paa nogen maade, det er blot sund fornuft.

Overskyet i Bkk.

Sun baby
Redigeret af Longway d. 08/07-2013 11:34
Mvh. Chiliposen.

Amagerdreng
Der tager du igen fejl... STOR fejl.. Og hvis du kun vil betale 300 baht pr nat får du aldrig råd til at bo på Piyada Residence Pattaya.
(og jeg har heller ikke råd til det mere så der finder du mig men søg og du vil finde !!!)
Men skidt.. Pattaya og Jomtien vil aldrig blive samme område...
SUK men du ved nok bedre godt...
Kick you
Redigeret af Amagerdreng d. 08/07-2013 11:45

Longway
Jeg kan da lige naevne, jeg mistede en ven igennem 30 aar for et par mdr. siden, han tog ogsaa kopimedicin...Han blev 48 aar!!!!!!!!
Mvh. Chiliposen.

Spring til debat: