Se indlæg
 Udskriv debat
singel-rejse uden bagtanke
kiml
Undskyld men har spist alene mange gange alene til morgen og har aldrig haft den fornemmelse, hvad med at få bragt maden op til rummet, så undgår du disse blikkeh.Har lige boet 3 dage i Bangkok hvor jeg hver morgen nød min mad uden den mindste uro i kroppen.
birkedhoj skrev:

Jeg kender fornemmelsen. Jeg er gift med en dansk kvinde, der gerne sover længe. Når jeg går i restauranten til morgen mad, er der også nogle blikke som ikke er til at misforstå, jeg er 57 år. = enlig sex turist.

Redigeret af kiml d. 01/03-2013 03:34

kiml
Vrøvl der findes nok ikke en lille flække hvor der et resort ikke er spejle på væggen. Thailandske/kvinder boller uden om det er ganske normalt
natty skrev:

Det er lidt sjovt at Pattaya altid mere eller mindre kommer op, når den slags emner er på tapetet, meeen jeg kan da fortælle, at det ikke kun er danskere som har negative holdninger tll Pattaya.
De holdninger findes skam også blandt nogle thailændere.

Vi var engang en gruppe på fem, to danskere og tre thailændere som var på vej fra Chiang Mai til Koh Samet, og vi kunne ikke nå til Samet inden det var for sent. De blev ret knotne og oprørte over, at vi to danskere foreslog at vi jo bare kunne overnatte i Pattaya, inden vi fortsatte turen.
En af thaierne foreslog at vi vendte om og kørte tilbage til Bangkok og de to andre at vi fortsatte til Ban Phe, for Pattaya ville de absolut ikke til eller overnatte i.

Anonym Bruger
Hej fisker..

Lyder jo til du har vendt det med familien (Datteren) som ikke kunne komme med denne gang, så synes jeg da bare du skal tage af sted og nyde din ferie....
Prøve at være ligeglad med hvad andre sige og tænker selv om jeg godt ved det kan være svært, Men når alt kommer til alt, er det jo dit liv og din ferie, så nyde det dog..

Ang Thai og pattaya tro jeg som alt andet her nede, og de ser lige så forskellige på det som Dansker gøre..
Kender flere der elsker at at bruge alt deres fritid/ferie i Pattaya, og ja det er jo ikke det samme Pattaya som de fleste turister tager til..
De har spugt flere gang om jeg vil med på Thai-Pattaya ferie, så det kunne være jeg skulle prøve det, og se hvad det går ud på...

Der er de Thai i mit område der synes at Pattaya skulle jævne med jorden, og det er en skamplet på Thailand..

Så er der dem der synes det er godt for de der arbejde der og tjener okay med penge til at hjælpe børn, forælder andre familiemedlemmer...

Så tro bare de er som alle andre mennesker, de har forskellige mening om Pattaya også...

natty
kiml skrev:

Vrøvl der findes nok ikke en lille flække hvor der et resort ikke er spejle på væggen. Thailandske/kvinder boller uden om det er ganske normalt
natty skrev:

Det er lidt sjovt at Pattaya altid mere eller mindre kommer op, når den slags emner er på tapetet, meeen jeg kan da fortælle, at det ikke kun er danskere som har negative holdninger tll Pattaya.
De holdninger findes skam også blandt nogle thailændere.

Vi var engang en gruppe på fem, to danskere og tre thailændere som var på vej fra Chiang Mai til Koh Samet, og vi kunne ikke nå til Samet inden det var for sent. De blev ret knotne og oprørte over, at vi to danskere foreslog at vi jo bare kunne overnatte i Pattaya, inden vi fortsatte turen.
En af thaierne foreslog at vi vendte om og kørte tilbage til Bangkok og de to andre at vi fortsatte til Ban Phe, for Pattaya ville de absolut ikke til eller overnatte i.

Det er muligt, at du mener det er noget vrøvl, men det må du jo så fortælle til de thailændere jeg var sammen med og som gav udtryk for deres holdning, ved at reagere negativt.
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

Spring til debat: