Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
flyers pastråd :)
|
|
| flyer |
Lagt på d. 21/02-2013 17:31
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 688 |
Puha...![]() Jeg spurgte Kilroy om navneændring, svar: Betil din billet og vi ser på det.... Som sagt så gjort! Svar: Thai Airways tillader ikke navneændringer på deres billetter!!! TAK FOR LORT KILROY HJÆLP!!!!! What to do??? ![]() Billetterne er køb!!! Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig
ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว Watching You |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 21/02-2013 18:19
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2627 |
Jag kan ikke ud fra dit indlæg se, hvad der egentlig er sket omkring billetkøbet, men: Hvis du har bestilt billetterne, og det har været et krav fra din side, at det skulle være muligt med en navneændring, og det så alligevel ikke er muligt, så kan du ophæve handlen. |
|
|
|
| flyer |
Lagt på d. 21/02-2013 19:08
|
|
Jeg har købt og betalt billetterne, men tænker måske der er en udvej når vi er i Thailand, håber på at vi kan tages til nåde hos Thai Airways.
Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig
|
|
|
| flyer |
Lagt på d. 28/03-2013 13:28
|
|
Fruen er i Thailand nu og har brug for at få oversat vielsesattest og datterens navneattest fra dansk/ engelsk til thai, hun har løbet panden mod "Ampuer" som ikke kan eller vil læse andet end thai!!!![]() Jeg tænker det kun kan foregå i Bangkok, men hvor? Eller er der andre i nærheden af Phitsanulok? Nu har vi travlt
|
|
|
| cali111 |
Lagt på d. 28/03-2013 13:42
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
Der er mange steder, de kan klare sådan en oversættelse. Gå en tur ad hovedgaden og hold øje med butikker som sælger bøger og blade. Se efter et skilt hvor de reklamerer med translate. Jeg har lige fået oversat en ægteskabsattest fra engelsk til Thai sådan et sted. Det tog ca 1 time, fordi den skulle hen på et kontor og have et officielt stempel. Det kostede ialt 300 baht. Det var i Buriram og Ampur i Det Udom godkendte den uden at blinke |
|
|
|
| flyer |
Lagt på d. 28/03-2013 16:49
|
|
Ondt i hovedet..... De skal åbentbart oversættes i Bangkok da de skal bruges til navneændring i damernes pas
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.