Se indlæg|
fiskeri
|
|
| isaan |
Lagt på d. 05/09-2004 10:35
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 289 |
hej brandt det burde nok kunne lade sig gøre at fange noget på de agn som du nævner der skulle jo ikke være nogen forskel fra dk og thailand tror jeg men som sagt har jeg jo ikke prøvet det endnu ![]() ![]() jeg har lige været ude at købe nogle hilo woblere 20 cm nogle til dybvandsfiskeri til billig penge så jeg kunne ikke lade være med at købe dem , har læst at det skulle være effektiv til fiskeri fra båd , så vi må se hvad det kan bringe ![]() ![]() vh.isaan
|
|
|
|
| thomas2610 |
Lagt på d. 06/09-2004 20:19
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 71 |
Prøv at kigge her http://www.thaifi...index.html Redigeret af Webmaster d. 26/09-2004 23:48 |
|
|
|
| isaan |
Lagt på d. 06/09-2004 20:33
|
|
hej thomas jeg har godt nok kigget lidt på siden , men det bliver en dyr fornøjelse med de luksusliner de sejler med ![]() ![]() jeg har nu ikke noget imod at skulle betale mellem 1000bath-1500bath for 1 dag fra tidlig morgen til set aften ![]() vh.isaan |
|
|
|
| K K |
Lagt på d. 06/09-2004 22:09
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 124 |
Hey jeg vil bare lige sige at det er ikk det samme som at fiske i DK eller jo kyst og havnfiskeri ellers ikk.. jeg kan forklare det hvis det er men måske er det lidt svært men jeg prøver hvis nogen gerne vil vide det..![]() |
|
|
|
| K K |
Lagt på d. 06/09-2004 22:10
|
forresten Brandt Wow har du fisket i Khorat??? der kommer jeg fra hehe! men hvor var det henne du har fisket?? |
|
|
|
|
Lagt på d. 13/09-2004 09:59
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
http://www.thaila...epsea.html isaan jeg fandt det her link, det ser da hyggeligt ud synes jeg. Så kan du da fange småfisk til de store fisk ![]() |
|
|
|
| Brandt |
Lagt på d. 13/09-2004 10:32
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 81 |
JK skrev: forresten Brandt Wow har du fisket i Khorat??? der kommer jeg fra hehe! men hvor var det henne du har fisket?? Nogle småsøer og vandløb....der VAR FISK (så nogle af de lokale tage dem med net)....men jeg havde ikke lige success med stangen...
ไฮกี้ เจแบนร์ |
|
|
|
| Brandt |
Lagt på d. 13/09-2004 10:32
|
|
JK skrev: forresten Brandt Wow har du fisket i Khorat??? der kommer jeg fra hehe! men hvor var det henne du har fisket?? Nogle småsøer og vandløb....der VAR FISK (så nogle af de lokale tage dem med net)....men jeg havde ikke lige success med stangen...
ไฮกี้ เจแบนร์ |
|
|
|
| K K |
Lagt på d. 13/09-2004 15:07
|
he he oki!! hvad fiskede du da med?? |
|
|
|
| Brandt |
Lagt på d. 13/09-2004 16:57
|
|
Agn selvfølgelig!!! (orm - rejer - powerbait)...hvad ellers?????
ไฮกี้ เจแบนร์ |
|
|
|
| K K |
Lagt på d. 13/09-2004 19:03
|
De agh virker ikk i thailand.. i thailand brug man hmm sådan noget ligner støvle eller pulve agtig.. det kommer fra Ris. LAM hedder det på thai. spørg din kone hun ved det sikker godt. man Bland Lam med lidt vand måske lidt duft. |
|
|
|
| isaan |
Lagt på d. 14/09-2004 15:59
|
|
hej jsh 71 jeg har lige været inde på siden at kigge men der skulle være bedst over ved phuket og koh lanta , hvis man går efter de store fisk , men det er absolut en fin side du kom med der , takker ![]() mvh.isaan
|
|
|
|
|
Lagt på d. 14/09-2004 16:42
|
|
hej isaan det var nu også kun agn du skulle fange der, til når du skulle fange de store fisk ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 26/09-2004 10:19
|
|
Hejsa Isaan. Her er også et sted du kan fange agn http://www.bangko...ry/album56 |
|
|
|
| dkjohnt |
Lagt på d. 26/09-2004 11:00
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 273 |
Spørg i Pattaya på nogle af de Dansk ejede barer. Der arrangeres ture med båd og alt fra en by ca. 25km syd for Pattaya: mange af barene har opslag med tilmelding. Der fanges merlin, hajer mm.. har været med nogle gange som guide kun, men der blev da fanget noget og i et enkelt tilfælde en fin merlin som vi alle skulle fotograferes med. Baren jeg så opslaget i var HolgerDanske i Soi White house i Jomtien. Boet i Thailand - Cambodia - Myanmar siden 1994, heraf 8 år som guide.
"If you havnt been - you havnt live" |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 26/09-2004 20:57
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
jeg har selv prøvet et par gange fra pattaya men kun med små fisk så vidt jeg har fået at vide skal man til den anden side ved phuket fro at fange stor fisk |
|
|
|
|
Lagt på d. 27/09-2004 11:43
|
|
Davser Ja nu så jeg lige john sige noget fra jomtien Men hvis i går ind i holger danske barern Den mand bjarne er ikke til at stole på så hvis han arrangerer noget så pas på ikke at forudbetale for noget,da i så måske ikke får noget for jeres penge Men der er andre danske barer hvor de kender steder eller nogle som tager folk med ud og fiske Feriebamsen |
|
|
|
|
Lagt på d. 27/09-2004 11:53
|
|
hejsa bamsefar Nu skriver du holger danske i jomtien, så er det jeg vil spørge dig om, er det den samme som ligger i pattaya. Du ved dernede ved apex og ice inn på second road, længere inde på sidegaden. Der ligger der nemlig et hotel der hedder holger danske. Hov nu kommer jeg lige i tvivl om det ikke er christian 4 tal det hedder, men der ligger i hvert fald også et hotel der hedder holger danske, men så er det i en anden sidegade ikke langt fra kiss & food |
|
|
|
| dkjohnt |
Lagt på d. 27/09-2004 13:42
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 273 |
Bamsefar..Der var nu mere gang i den da Erling havde baren - før Bjarne. Jeg kender ikke Bjarne, den nye ejer.
Boet i Thailand - Cambodia - Myanmar siden 1994, heraf 8 år som guide.
"If you havnt been - you havnt live" |
|
|
|
|
Lagt på d. 27/09-2004 14:26
|
|
Davser Jsh Nej det er ikke den samme,der ligger CHR.4 tal og så kronborg i pattaya Men ude i jomtien ligger en bar som hedder holger danske Dk john Ja baren var bedre og mere ærlig da erling havde den Ham der har den nu bjarne og så en anden købte den af erling,men bjarne tog røven på sin makker,og tager nu røven på sine gæster Så john ja for et åar år siden var der meget bedre og hyggeligere PS JOHN vi kender hinanden eller vi har mødt hinanden Kan du huske for ca 5 år siden en der strandede ude hos erling jeg rejste med sonny tours dengang jeg strandede i 15 dage og så måtte erling købe en ny billet hjem til mig Hilsen griseferiebamsen |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.