Se indlæg
 Udskriv debat
Hvilken udbyder af internet
TG950
handy skrev:

file:///C:/Users/Bruger/Desktop/3BB%20IPTV%20over%20120%20tv-kanaler,%20kanaler%20med%20krystalklar%20HD,%20TV%207%20dage,%20gratis%20film%20hver%20m%C3%A5ned,%20VOD-on-demand%20til%20at%20se%20dine%20egne%20film.%20Specielt%20for%203BB._files/iptv_06.jpg

Tror jeg napper det her har smart tv og ellers kan fruen se mere tv på pc en.....vi kæmper lidt om tv i hverdag aftnerne,,,men jeg vinder for det meste....orker ikke høre på de der Thai serier hvor det slås og råber og skriger, men det kan de alle sammen lide på mig virker det totalt tåbe ligt og det samme hver gang.....smiler Angel...troede jeg fik sat et link ind...men jeg vil vælge 3bb med iptv....Smile

til din oplysning kan jeg oplyse dig om at de fleste Smart tv har en elendig internet browser, de er mere beregnet på streaming, og det er ligemeget om det heder LG, Samsung, Sony o.s.v. ( skrevet af en der er i gang med sin 3 generation af Smart tv, lige nu Samsung UE46ES8005 )

www.av-blog.dk/wp-content/uploads/CES-2012_Samsung-ES80001.jpg

i vores område af Bkk bruger vi True og der altid fuldt skrald på, næsten aldrig problemer Angel

Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

fckguld
uan skrev:

3bb 10mbit 599 baht

det er billigt.... jeg giver lidt over 900 for 9 mbit hos 3BB... snyd

hvilken by er det? ?
Husk meget store rabatter hos alle tv og internet selskaber , hvis du betaler forud , eks 3 mdr gratis når du betaler 1 år , jeg har fået 9 mdr gratis - ved at forudbetale 36 mdr.
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

Spring til debat: