Se indlæg
 Udskriv debat
Nogle gode forslag til gode billige hoteller i pattaya.
Anonym Bruger
natty skrev:

Al respekt for valg af guesthouse og hoteller, ejet af danskere.
Men jeg har aldrig forstået hvorfor man rejser den halve verden rundt for at indlogere sig på et hotel hvor der opholder sig mange andre danskere og hvor menuen står på 3-stjernet salami, den rigtigt røde med farve,, og leverpostej.
Her taler jeg om danskere som er på ferie, forstår da godt, at man kan trænge til Danmarks "kulinariske" fristelser, hvis man er bosat som expacts over længere tid.
Hvorfor hænge sammen med sine egne, når der er så meget andet at opleve i Thainland?
Er det et tegn på usikkerhed overfor det fremmede, eller ren os skær ladhed og ligegyldighed. ?

I stedet for at se ned på folk, med hvor se ned på hvor folk vil,,,,,
Så kom dog med noget brugbart, og prøv at hjælpe folk.

Men nej det eneste du kan at at nedgøre andre,
Hvor skal ze bo,,,, hvad skal de spise, så du er tilfreds.

Ja undskyld jeg kom lidt væk fra emnet

jydetampen
Jeg har tidligere brugt hotel diana inn second road,der er super personale,rimelig morgen mad,god pool med servering,ja værelserne er ved at være slidte,men det skal jo kun bruges til at sove og bade ikk?????

sank
Angry Pattinya Sony kan garanteret ikke klare trapperne på Cobenhagen Rolll og vi vil ikke have ham ned og fylde på bænkene Frownog jeg mener nu heller ikke der er meget larm på Tirsdag Fredags markedet ? lidt musik midt på dagen de 2 dage.

latour82
Der er et stort og bekvemmeligt hotel på Soi Bukao, der hedder R-Con, ligger lige i starten af Soièn når du drejer ind fra Central Road tæt på Second road.
De kører tit priser på 690. Bath u/morgenmad, men ligger masser af muligheder på gåafstand fra hotellet.
Hotellet er ganske basic u Swimmingpool, men med dørvagt og god sikkerhed, der er også elevatorer og safty box på værelset, som altid er pænt og ryddeligt.
Det ligger i den modsatte ende af Soi Bukao i forhold til Danskerstederne hvis det er ens preferencer.
Syntes det er dumt at gøre sig klog eller gøre nogle til grin over deres preferencer på ferier, hvis det nu passer X bedst at spise frikadeller og andre Danske ting og sidde og hygge sig med de Danskere som nu er i området, og så ikke gider bruge tid på at finde ud af hvordan det nu er man bruger disse "grisebiler" og hellere tager en taxa til 10X prisen, og det er jo også dejligt nemt at gå ned i reception og aflevere sit vaskeøj, pyt da med at man betaler dobbelt i forhold til at gå ned på et af de utallige vaskerier der findes i Pattaya.
Jeg er selv til gode comfortable hoteller med Swimmingpool og høj sikkerhed og betaler gerne de 1500+ for mit værelse, da jeg typisk også har frue og børn med, det er som udgangspunkt langt fra de Danskejede hoteller og sparer så penge andre steder ved f.eks at spise lokalt på gadekøkkener eller relateret, går eller tager "Grisebilen", har også konen med hjemmefra, så jeg ikke skal bruge penge på at leje kvindeligt selskab osv.

Men alle har personlige preferencer for hvordan man vil bruge sin ferie, så fred med dem som vælger det "sikre".

Mvh.
Niels

Anonym Bruger
latour82 skrev:

Der er et stort og bekvemmeligt hotel på Soi Bukao, der hedder R-Con, ligger lige i starten af Soièn når du drejer ind fra Central Road tæt på Second road.
De kører tit priser på 690. Bath u/morgenmad, men ligger masser af muligheder på gåafstand fra hotellet.
Hotellet er ganske basic u Swimmingpool, men med dørvagt og god sikkerhed, der er også elevatorer og safty box på værelset, som altid er pænt og ryddeligt.
Det ligger i den modsatte ende af Soi Bukao i forhold til Danskerstederne hvis det er ens preferencer.
Syntes det er dumt at gøre sig klog eller gøre nogle til grin over deres preferencer på ferier, hvis det nu passer X bedst at spise frikadeller og andre Danske ting og sidde og hygge sig med de Danskere som nu er i området, og så ikke gider bruge tid på at finde ud af hvordan det nu er man bruger disse "grisebiler" og hellere tager en taxa til 10X prisen, og det er jo også dejligt nemt at gå ned i reception og aflevere sit vaskeøj, pyt da med at man betaler dobbelt i forhold til at gå ned på et af de utallige vaskerier der findes i Pattaya.
Jeg er selv til gode comfortable hoteller med Swimmingpool og høj sikkerhed og betaler gerne de 1500+ for mit værelse, da jeg typisk også har frue og børn med, det er som udgangspunkt langt fra de Danskejede hoteller og sparer så penge andre steder ved f.eks at spise lokalt på gadekøkkener eller relateret, går eller tager "Grisebilen", har også konen med hjemmefra, så jeg ikke skal bruge penge på at leje kvindeligt selskab osv.

Men alle har personlige preferencer for hvordan man vil bruge sin ferie, så fred med dem som vælger det "sikre".

Mvh.
Niels

Smile

Anonym Bruger
latour82 skrev:

Mvh.
Niels

Ja niels jeg har før hørt godt om det hotel r-con, og det ligger lige ved det sted jeg går hen og bliver barberet,for 70 baht. Dejlig gade som har det hele.

Smile

sony
Ja det hotel har jeg set, kunne da være man skulle prøve det. Det ligger også mere centralt end det nede ved det store fredags marked.

Også ligger det heller ikke langt væk fra num chai hvis det altså stadig er der som spisested, har desværre hørt de ikke servere mad mere øv øv øv har altid syntes det var det bedste spisested i pat.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

sony
Det må være det her du mener, det kunne jeg sgu godt finde på at prøve.

http://www.r24db....taya/rcon/

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

latour82
Mht. spisesteder i Pattaya hvor man spiser god lokal mad godt og billigt, og jeg har spist der utallige gange også uden at blive syg af maden, da jeg ved selvsyn har set at de vasker op i købevand.
Selvfølgelig har stedet intet navn af jeg ved i alle tilfælde, men når man står ved Tops i Central Pat, krydser man lige Second road, og følger vejen ned af Central Road, går forbi det lille marked og guldsmeden, ca 200m nede af gaden kan man se en resturant med plasticstole osv, udenfor er der en stand hvor de altid sælger mango osv. og ligger i forlængelse af en lille Soi, det er alletiders sted hvor en god meny på en 2-3 retter tit kan holdes omkring de 100 bath.
Det er mit foretrukne sted, når jeg må bestemme, men ellers ligger der da mange juveler rundt omkring, det er da kun og gå rundt at snuse lidt.
Ja R-Con er da rigtigt godt, plejer altid at få et værelse med udsigt til Soi Bukao og hotellet ligger jo utroligt centralt og lige på Bathbus ruten.
Når jeg er sammen med familien bor vi på et meget nyt hotel der hedder Nature Wiew hotel, som er ok. til prisen.
Ellers er det en god ide at leje et værelse hjemmefra på forhånd og så ellers gå rundt at søge, hoteller i Pattaya har det lidt med at blive slidt hurtigt, men til alt held skyder der konstant nye hoteller op, hvor man ofte kan gøre et kup i introperioden, så selv om vi har booket til vores snarlige tur på Nature Wiew, så er det jo ikke sikkert at det er der vi kommer til at bo mest.
Niels

latour82
sony skrev:

Det må være det her du mener, det kunne jeg sgu godt finde på at prøve.

http://www.r24db....taya/rcon/

Nej dette som du henviser til er deres nye i Pattaya, men bestemt værd at tjekke ud skulle jeg mene, jeg har på div. Pattaya fora læst gode anmeldelser af stedet og jeg skal afgjort selv forbi når vi er dernede i December, den jeg har brugt er
r-conhotelpattaya.com og så ind på Recidense, ignoer blot de adviserede priser, og email. dem evt. for at få et godt tilbud, bare skriv at du er tilbagevendene kunde, så kan de alt efter sæson hive nogle gode priser frem, eller gå blot forbi uden at reservere, der hænger næsten altid et banner på taget hvor de tilbyder værelser til discountpris
Niels

jh
Har lige et godt link mere til dig.

http://www.farang...

flyer
Jeg ved der blev spurgt om "gode forslag" men vil dog lige bringe det på banen igen

http://danskthai....ost_189065

Da det stadig nager mig, jeg har skrevet til hotelejeren, men har er tavs som en tyv til afhøring...
Jeg har også lavet en hadesiden på fb og givet dem dårlig anmeldelse på triadvisor men ingenting har det hjulpetAngry

Men ellers kan jeg kun anbefale Diana-Inn second road... billig rimeligt og med morgenmadEating Fast
Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig

ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว

Watching You

Anonym Bruger
Hejsan som man siger på svensk.

Jeg var henne og spise på et svensk sted,i soi lk metro på krogan
ja natty syntes jo vi er mærkelige
Hvis vi spiser dansk.

Dejlig mad Og fik stegt flæsk og kartofler og sovs,,,,ikke som på hotel dania,
Hvor man KUN får 1kartoffel,okay den er så skåret i 2 halve.haha

Men der ligger en masse rimelige værelser i det område til en god pris.

sony
Nogle der kender noget til det her norske hotel?

http://www.sailor...php?page=4

jh
sony skrev:

Nogle der kender noget til det her norske hotel?

http://www.sailor...php?page=4

Jeg har sommetider fået morgenkaffe der kaffen ikke noget at skrive hjem om.Er det din plan du vil bo der,efter min menig er der for meget larm i gaden om natten,har boet på Cobenhagen bar engang men smag og behag.Hva er vekselkursen på Dkr-Thb lige nu hos dollar manden.

sank
Smile Jeg syntes de størst problemer med Sailor, Cobenhagen og de steder er at man altid skal ud og ind gennem Baren ? værelserne er vist ok.

Spring til debat: