Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Riskoger. Hvordan????
|
|
| Frank |
Lagt på d. 19/02-2012 14:14
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Labri skrev: Dalton skrev: Jo, man lærer noget nyt hver dag... Jeg gik og troede en riskoger var en japansk bil ![]() ![]() Dalton Jeg har også lært noget nyt i dag ![]() Ifølge indlæg # 8: "kan vand som bekendt ikke blive varmere end 100 grader" Her har jeg igenennen mange år gået og troet, at vands kogepunkt kan ligge både langt under/over 100 grader C grader C. Mvh. Labri Hvis din lærer mente, at kogepunktet flyttede sig ved forskelligt tryk, så har han ret. Ved normalt tryk på 1 atmosfære vil vandet koge ved 100 C. Under normale forhold i et køkken bliver vand ikke varmere end 100 C - uanset hvor længe du koger det. Det har jeg en fornemmelse af, at du godt viste, og i så fald skal du, når det nu er fastelavn, præmieres med en hat: ![]() Hvis du ikke var klar over ovenstående, så må du hellere kontakte din lærer for at få lidt ekstra undervisning. ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 19/02-2012 15:28
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Korrekt Frank, det er trykket der er altafgørende Jeg havde rodet mig ind i noget ordkløveri - Undskyld - Dette vil ikke gentage sig, idet jeg har afleveret min afskedsbegæring hos Webmaster. Ha' det godt alle sammen Mvh. Labri |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 21/02-2012 17:43
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Labri skrev: Korrekt Frank, det er trykket der er altafgørende Jeg havde rodet mig ind i noget ordkløveri - Undskyld - Dette vil ikke gentage sig, idet jeg har afleveret min afskedsbegæring hos Webmaster. Ha' det godt alle sammen Mvh. Labri Labri er hermed slettet herinde efter eget ønske. - Admin - Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 21/02-2012 18:33
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Det er da tåbeligt, at brugere forlader DTW pga. snak om en riskoger. Hvad vil der så ske, hvis vi begyndte at snakke om kartoffelskrællere? Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| kylling |
Lagt på d. 21/02-2012 19:17
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 789 |
Som jeg skrev i et tidligere indlæg, stop dog den snak om en skide riskoger, men den skal åbenbart helt ud i hampen.![]() |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 21/02-2012 19:19
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 962 |
Webmaster skrev: Dukker nok snart op igen , ligesom mange andre -
Labri skrev: Korrekt Frank, det er trykket der er altafgørende Jeg havde rodet mig ind i noget ordkløveri - Undskyld - Dette vil ikke gentage sig, idet jeg har afleveret min afskedsbegæring hos Webmaster. Ha' det godt alle sammen Mvh. Labri Labri er hermed slettet herinde efter eget ønske. - Admin - DU FÅR HVAD DU GIVER
GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI |
|
|
|
| Spetsnaz |
Lagt på d. 23/02-2012 17:49
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 14 |
slinky skrev: Efter en tur til Bangkok må det være tid til en rigtig riskoger her i DK. Ind til Thai Supermarked på Istedgade 134 og købe en af slagsen. Hjemme pakke ud, og se hvad det nu er for noget. Hmmmm. Kun brugsanvisning på Thai og iøvrigt ingen CE mærkning. Nå riskogeren af mærket "OTTO" ser ellers fin ud. Nogen der kan hjælpe mig med hvordan jeg skal gøre. Har købt Jasmin ris til en start. Eller endnu bedre oversætte brugsanvisningen fra Thai til DK/UK... (Jeg har skannet den ind og kan maile) Hilsen Rolf Disse thailandske riskogere som bliver taget med i flyet, af thailandske piger og solgt i div. butikker, er IKKE CE-mærket og direkte livsfarlige og ulovlige. Netledningen er underdimisioneret, og består kun af en enkelt kobbertråd på tykkelse med en sytråd, den biver varm og ledningen knækker meget let, og begynder at gniste hvilket kan forårsage brand ! Skift STRAKS netledningen inden brug ! |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.