Se indlæg|
Problemer
|
|
| Olsen99 |
Lagt på d. 18/01-2012 09:20
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 246 |
Jeg mener saamaend bare at sort arbejde kan have sin pris, altsaa hvis det bliver opdaget, maaske det kan give en gratis billet til Danmark.![]() Vi maa vel alle vaere enige om at denne Kennet ikke har vaeret alt for smart, at du saa Hr. S-Borg kender flere af samme stoebning, det goer da bare det hele mere soergeligt. Til de naive : Taenk med hovedet og ej med P!kken !
Olsen99.
Pas paa, der er altid en sulten grib, som kigger dig over skulderen. |
|
|
|
| AL 48 |
Lagt på d. 18/01-2012 09:21
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 868 |
svendborg skrev: Sort arbejde kan dog skade baade Kennet og giver. Det er sort snak... Hvis du er så professionel, hvorfor henviser du så ikke til kilde, så man ikke skal klicke rundt for at finde din mening... ![]() Synes egentlig ikke at det er svært at forstå. Bliver Kennet nappet i sort arb., så bliver hans situation jo bare forværret.- Og hans evt. arbejdsgiver får jo nok også en over snuden. |
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 18/01-2012 09:32
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 743 |
Måske KENNETH slet ikke vil hjem, når det kommer til stykket... |
|
|
|
| svendborg |
Lagt på d. 18/01-2012 09:48
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 57 |
da jeg saa ville kunne arbejde og laegge fra til en billet,ved godt det ikke er danske loenninger,men vil bare hjem.Og det er trods alt bedre at staa i kbh uden en krone en det er her,er udlaert maler og kan lave det meste. Hvor skal vi lige hen då... Se nu hvad manden skriver... Han vil bare hjem... men Olsen99 hehe ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 18/01-2012 10:05
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Foreslår at Kennet ( aka 'Zfocus' ) ringer til 'Olsen99' og får en snak. Mit tilbud om et mindre økonomisk tilskud står også ved magt. Hvis Kennet virkeligt er på røven, så splejser vi da bare nogle stykker for at få ham hjem. 25 DTM brugere der hver spytter 2 K Baht i kassen, så er det for os lille (men for en person der er på røven stort) problem løst Mvh. Labri Redigeret af d. 18/01-2012 10:12 |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 18/01-2012 10:09
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Saendaeng skrev: 1) Du har haft en bank konto der var låst og hun kunne hæve fra den. Der kan jo ikke hæves uden en bank bog! 2) I kan ikke få en sammen hvis i ikke er gift. Er Du gift med denne dame? Må godt nok lige sige at normalt blander jeg mig ikke , men det skal da nævnes at hvis alt det du skriver passer. Så har du godt nok været dummere end love tillader!! Du har stolet blindt på alt. og har aldrig tjekket dine penge i banken. Tak for kaffe siger jeg bare!! 1) Desvære har Kennet nok skrevet under på en "fuldmagt" uden at senere blevet klar over det : Saa kom overraskelsen,opsparingskontoen var blevet toemt.hvordan kunne dette ske efter samtale i banken haved raadgiveren forstaaet at vi begge havede adgang hvad jeg udtrykkeligt understregede da vi oprettede den( men halvt engelsk og thai via min kaerste ) endte jeg med en kontrakt ( underskrevet af mig ) som ikke var laast. På min tidligere konto hos BKKbank var det skrevet med usynligt blæk (kan kun ses ved hjælp af UV lys) på næstesidste side at JEG gav min kone fuldmagt til at hæve på MIN konto (ikke fælles), så det kan lad sig gøre. Men i Kennets tilfælde er jeg bange for at "Rod"giveren var i ledtog med kæresten fra starten af og de var nok enige om at dele ved porten allerede dengang. T.I.T. 2) Har du belæg for den påstand, næsten ALT kan lad sig gøre i TH. Og har Kennet som jeg skrev i #1, skrevet under nogle dokumenter på Thai og fik at vide at det betød noget helt andet (da han ikke fik dem oversat til engelsk af en Uvildigt person), så er "toget kørte". Jeg mener at have læst et eller andet sted på et engelsk sproget hjemmeside at det "nemt som ingenting" at få udleveret et nyt bank bog, hvis man "havde tabt" den anden. Skal se om jeg kan finde indlægget igen, for situationen lignede delvis Kennets. Derfor den eneste råd fra min side hvis nogle skulle komme i lignende situation er: Hav en bank konto hvor der ALTID står et beløb svarende til en billet pris plus lidt, så man kan altid kom tilbage til DK, hvis det Utænkeligt skulle ske. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 18/01-2012 10:12
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
AL 48 skrev: ............................................................................................. Synes egentlig ikke at det er svært at forstå. Bliver Kennet nappet i sort arb., så bliver hans situation jo bare forværret.- Og hans evt. arbejdsgiver får jo nok også en over snuden. Eller som mange har gjorde indtil nu : Betale sig fra det T.I.T. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Olsen99 |
Lagt på d. 18/01-2012 10:16
|
|
Lun Yao. Usynligt blaek, og bankbog nr. 2 til pigen blev sendt i en pizza bakke fra Sicillien, da kennet kom hjem laa det et hestehovede i fodenden af hans seng...Nu gaar der sq for meget cosa nostra i den, men underholdningsvaerdien er i top...
Olsen99.
|
|
|
| patirak |
Lagt på d. 18/01-2012 10:19
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 739 |
Labri skrev: Foreslår at Kennet ( aka 'Zfocus' ) ringer til 'Olsen99' og får en snak. Mit tilbud om et mindre økonomisk tilskud står også ved magt. Hvis Kennet virkeligt er på røven, så splejser vi da bare nogle stykker for at få ham hjem. 25 DTM brugere der hver spytter 2 K Baht i kassen, så er det for os lille (men for en person der er på røven stort) problem løst Mvh. Labri Jeg er helt enig. Mit tilbud står også ved magt og jeg kaster også gerne 2K Bath afsted til Kennet. |
|
|
|
|
Lagt på d. 18/01-2012 10:45
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Jeg kan også sagtens smide 2000 bath. Da min kones familie bor i ban pong vil det være nemt at formidle pengene videre. Kenneth når du kommer til danmark har jeg (ikke sort) malerarbejde til dig. |
|
|
|
| 2focus |
Lagt på d. 18/01-2012 10:50
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 138 |
Saendaeng@ Du skriver: Du har haft en bank konto der var låst og hun kunne hæve fra den. Der kan jo ikke hæves uden en bank bog! I kan ikke få en sammen hvis i ikke er gift. Er Du gift med denne dame? Saa maa jeg ikke have udtrykt mig klart nok, Jeg troede jeg havede en laast bank konto,det viser sig det havede jeg ikke som beskrevet. Jeg havede en almindelig konto,som hun aabenbart kunne faa adgang til,ved at henvende sig i banken. Saa skriver du. Du har stolet blindt på alt. og har aldrig tjekket dine penge i banken. Jeg havede en bankbog/opsparingskonto jeg trodede, kun jeg havede adgang til Skulle jeg ringe ned i banken hver uge og spoerge om pengene var der? Er det praksis her i Thailand? og havede min bankbog i huset hvor der staar en million bath paa.og som sagt troede kun jeg kunne haeve fra den.. JEG PIVER IKKE OVER AT MIN KAERESTE HAR TAGET MINE PENGE ELLER BELAANT HUS OG ANDET AF VAERDI,KLART JEG ER LIDT KED AF ENDNU,AT HAVE MISTET DET DER VAR ET GODT FORHOLD. fORDI HUN IKKE KUNNE STYRE SIN SPILLELIDENSKAB. VI ER IKKE GIFT.. MEN DA JEG HAR BRUG FAAR HJAELP MAA JEG LIGESOM BESKRIVE MIN SITUATION. Svendborg@ Det vil jeg goere,altid rart at tale med nogen Tak faar det....... Der er altid nogen der finder andres ulykke underholdende.det maa man tage med naar man henvender sig i et offenligt forum,er ikke naertagende,dog syntes jeg ikke det er saa slemt. Olsen99@ Mit tilbud staar stadigt aabent, ogsaa selvom Kennet tilsyneladende har traadt kraftigt i spinaten, men spinat kan vi ikke bruge nu, der skal handles. Lyder dog som om at Kennet hellere vil have et sort arbejde end at tage soelvfuglen til DK. Sort arbejde kan dog skade baade Kennet og giver Der er ikke noget jeg hellere vil en at komme hjem,men min stolthed forbyder mig at tilmelde mig et forum,forklare min situation og bare spoerge/tigge om penge fra mennesker jeg ikke kender,fordi vi deler samme statsborgerskab... Derfor tilbyder jeg min hjaelp,over faar den modtagne hjaelp. Og Olsen99 helt aerligt,lad os sige du havede et mindre gaesthus eller dit eget hus og ville hjaelpe mig med en billet, Og jeg saa hjalp med at male og reparere nogen smaating.det er vil ikke saa slemt. Og havede vi vaeret gode venner.hvis du havede ringet og sagt kan du hjaepe mig med dette over weekenden.saa giver jeg et par oel og noget mad. maate jeg saa sige nej da det er sort arbejde? Steenj@ Stod der en frem og sagde jeg sender dig hjem,er jeg ude hurtigere en du kan forstille dig Jeg har ikke lyst til at vaere her mere ( overstay ingen penge ) saa et job, min hjaelp handler udelukkende om en anstaendig opfoersel over faar de mennesker som evt ville hjaelpe mig....... Ender det med at nogen donere eller andet,vil jeg selfoelgelig betale tilbage,saa snart jeg kan.......Men det var ikke meningen med denne traad, vil allerhelst vise ansvar...... PS. Maa indroemme jeg er i problemer,kan snart ikke vaere her mere,kan se paa familjen jeg er en belastning........... I maa have det godt er paa senere... MVH Kenneth |
|
|
|
| carstenj |
Lagt på d. 18/01-2012 10:58
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 132 |
en kollega til mig var for nogle år tilbage ude for det samme i kasikorn bank, han troede at han havde en konto hvor kun han kunne hæve penge på, men det viste sig så at damen den samme dag han oprettede kontoen havde fået banken til at give hende adgang til kontoen også, det kostede ham adskillige 100 tusinde baht før det gik op for ham at hun tog røven på ham. så moralen må vel næsten være, at når man opretter en konto i en thai bank, så sørg for at damen/konen ikke er med i banken. |
|
|
|
| Olsen99 |
Lagt på d. 18/01-2012 10:59
|
|
Den stoerste joke i 2012....... Stop dog det show, hvis det havde vaeret din mening at komme til dk, hvis du havde vaeret paa roeven, hvis du havde vaeret i thailand, saa havde du ringet til mig allerede igaar.. Flop. Til Carsten. Find en ordentlig kone..........Fri mig for at saadan er alle Thaikvinder. Olsen99.
|
|
|
| patirak |
Lagt på d. 18/01-2012 11:02
|
|
Kan vi på en eller anden måde ikke få koordineret indsamlingen til Kenneth, så han kan komme afsted så hurtigt som muligt??? Som nævnt skal der ikke mere end lidt over 20 brugere til, der hver smider Bath 2000 til Kenneth. For mig virker Kenneth som en ærlig og reel fyr, som er kommet problemer og som behøver hjælp. Derfor vil jeg også gerne give en hånd med. Her at tale om en mand der har problemer og som også er villig til at yde en indsats, hvis det er det der skal til. Det er efter min mening den rigtige holdning. Så derfor bør vi hjælpe Kenneth ud af den knibe han er endt i og lade være med at tæske mere rundt i hvorfor han er endt som han har gjort. Hvor skal vi sende pengene hen?, Kenneth - har du en konto jeg kan overføre til? |
|
|
|
| carstenj |
Lagt på d. 18/01-2012 11:09
|
Olsen99 skrev: Den stoerste joke i 2012....... Stop dog det show, hvis det havde vaeret din mening at komme til dk, hvis du havde vaeret paa roeven, hvis du havde vaeret i thailand, saa havde du ringet til mig allerede igaar.. Flop. Til Carsten. Find en ordentlig kone..........Fri mig for at saadan er alle Thaikvinder. du olsen, hvor og hvornår har jeg udtalt mig om at sådan er alle thaikvinder?? prøv at læs hvad folk skriver før du går til angreb. |
|
|
|
| Olsen99 |
Lagt på d. 18/01-2012 11:12
|
|
det har du aldrig naevnt, jeg ville bare komme dig og en del andre i forkoebet... naa tilbage til traaden. jeg vil da gerne moede kennet foerst inden man begynder at sende penge. kenneth kan skrive hvor og hvornaar vi kan moedes..der skal vaere lidt resson i det. ikke ? Olsen99.
|
|
|
| patirak |
Lagt på d. 18/01-2012 11:14
|
|
Olsen99 skrev: Den stoerste joke i 2012....... Stop dog det show, hvis det havde vaeret din mening at komme til dk, hvis du havde vaeret paa roeven, hvis du havde vaeret i thailand, saa havde du ringet til mig allerede igaar.. Flop. Til Carsten. Find en ordentlig kone..........Fri mig for at saadan er alle Thaikvinder. Hvis nu du købte en billet til ham (som lovet), så var han jo nok nødt til at rejse til DK ikke???? og du ville endda kende hans navn, pasnummer osv. Forstår ikke helt hvor du vil hen med din bemærkning... ??? |
|
|
|
| Olsen99 |
Lagt på d. 18/01-2012 11:17
|
|
jeg er blot i tvivl om sandheden, derfor vil jeg da gerne moedes med kennet, og ogsaa gerne koere ham til air port.
Olsen99.
|
|
|
| carstenj |
Lagt på d. 18/01-2012 11:18
|
patirak skrev: Olsen99 skrev: Den stoerste joke i 2012....... Stop dog det show, hvis det havde vaeret din mening at komme til dk, hvis du havde vaeret paa roeven, hvis du havde vaeret i thailand, saa havde du ringet til mig allerede igaar.. Flop. Til Carsten. Find en ordentlig kone..........Fri mig for at saadan er alle Thaikvinder. nogle gange er det bedre at holde kæft og lade folk tro at man er kværulant, frem for at åbne munden og fjerne enhver tvivl. ps. jeg har ingen problemer med min kone. Hvis nu du købte en billet til ham (som lovet), så var han jo nok nødt til at rejse til DK ikke???? og du ville endda kende hans navn, pasnummer osv. Forstår ikke helt hvor du vil hen med din bemærkning... ??? |
|
|
|
| 2focus |
Lagt på d. 18/01-2012 11:28
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 138 |
Alle, tak faar den umiddelbare venlighed i udviser. Lad mig lige fastslaa at jeg ikke vil foele mig forurettede,( hvis en del af den hjaelp jeg modtager er doneret/laan via en bruger herinde ell andet) At jeg viser mit pas med hensyn til entrys og evt tjekke op i DK om jeg er efterlyst eller paa anden maade kriminel........ Labri@ Du hat ret at det er et kaempe problem ( billet/overstay),og er utroligt roert over den hjaelp der tilbydes. og hvis vi naar vi saa langt ringer jeg eller henvender mig saa snart der en eller anden form faar enighed....... Tak Labri.... Lang Yao. Du er igen spot on,ang om evt gardere sig,hvis det utaenklige skulle ske ( billet/overstay osv) Ved ikke om de har delt,men hvis man kan bestikke politiet,kunne min eks sikkert bestikke/overtale raadgiveren i sin hjemby.at hun ogsaa skulle kune haeve fra kontoen. Patirak@ Flot flot flot,og tak igen for din/jeres hjaelpsomhed.det havede jeg ikke regnet med ( haabet maaske) At en knap 24 timer gammel bruger allerede paa vej til en eller anden form faar hjaelp. Ezal@ Tak faar din stoette og hjealpsomhed.fantastisk hvis der er en job mulighed aaben, naar jeg kommer hjem. Paa den maade kan jeg ogsaa faa evt hjaelp betalt tilbage hurtigt,hvad jeg vil goere. Kommer jeg til DK pga det her,saa vil jeg vaere yderst taknemmelig,og i det mindste gengaelde det med at betale tilbage........ |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Måske KENNETH slet ikke vil hjem, når det kommer til stykket...