Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
750 hunde reddet fra middagsbordet
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 09/05-2013 17:42
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 743 |
chaingmai skrev: hvis man behandler dyrene ordentlig, hele vejen igenmen,så kan dem der har lyst spise hund............... ![]() Ja men er du klar over, at de overhælder dem med KOGENDE vand ind de bliver aflivet, som oftest foregår med kølleslag. Da de ellers tror kødet ikke vll smage godt nok, samt tro/religioner osv. spiller ind. HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.
|
|
|
|
| Rs |
Lagt på d. 09/05-2013 20:29
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 25 |
Utroliget folk kan behandle dyr sådan! ikke kun hunde men sådan i det hele taget! Kunne forstår hvis de blev aflive først og derefter ordne, Nu ville jeg ikke tror en hund i thailand på gaden har et ret godt liv, så det ville måske være godt at de bliver aflive og spist.! men bare det kunne gøres på det rigtig måde! citat fra andet forum lease do not regard this as Thai way of life. There's bound to be some selfish and greedy people conducting dirty business that might even involve cruelty and disgrace. This has brought shame upon us but I ensure you that there are many group of kindest people who do so much even sacrifice themselves into helping these poor little souls. We must pile pressure on those who still consume our friends' meat. Let's do this together. Don't let a fraction of people represents the whole country. Signed! |
|
|
|
| chaingmai |
Lagt på d. 10/05-2013 05:59
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
ok. steen, det er ikke i orden,slet ikke og det jeg skrev, var at de skulle behandles ordentlig, så kan man vel opdrætte hunde til slagtning ligesom køer,svin,kyllinger...osv.![]() |
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 10/05-2013 06:25
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 743 |
chaingmai skrev: ok. steen, det er ikke i orden,slet ikke og det jeg skrev, var at de skulle behandles ordentlig, så kan man vel opdrætte hunde til slagtning ligesom køer,svin,kyllinger...osv. ![]() Enig, jeg har da prøvet og spise lidt af hvert. Fik for nylig grillstegt rotter, smager fortrinligt. HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.
|
|
|
|
| John |
Lagt på d. 10/05-2013 06:26
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
SteenJ skrev: chaingmai skrev: hvis man behandler dyrene ordentlig, hele vejen igenmen,så kan dem der har lyst spise hund............... ![]() Ja men er du klar over, at de overhælder dem med KOGENDE vand ind de bliver aflivet, som oftest foregår med kølleslag. Da de ellers tror kødet ikke vll smage godt nok, samt tro/religioner osv. spiller ind. Steen hvor har du det fra, er det noget der kan dokumenterers? Eller er det noget du selv har set? Jeg siger ikke at det ikke sker, men har dog svært ved at tro det skulle være rigtigt. john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| Rs |
Lagt på d. 10/05-2013 10:04
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 25 |
John skrev: SteenJ skrev: chaingmai skrev: hvis man behandler dyrene ordentlig, hele vejen igenmen,så kan dem der har lyst spise hund............... ![]() Ja men er du klar over, at de overhælder dem med KOGENDE vand ind de bliver aflivet, som oftest foregår med kølleslag. Da de ellers tror kødet ikke vll smage godt nok, samt tro/religioner osv. spiller ind. Steen hvor har du det fra, er det noget der kan dokumenterers? Eller er det noget du selv har set? Jeg siger ikke at det ikke sker, men har dog svært ved at tro det skulle være rigtigt. Jeg har set det i en dokumentar for nogle år tilbage, kan bare ikke huske om det var thailand eller Kina eller ligne. Men det var der hen af. Kan bare huske hunde havde haft det så forfærdliget og mishandle at når de fik det konge vand, virke det som om det ikke var noget særlige i modsætning til hvad de havde været igenmen, Ellers havde de sikkert Simpenhen ikke energi til at gøre modstand og hyle eller ligne. Men sådan en dokumentar giver virkelige en lyst til at gøre det samme mod dem som gøre det mod hundene! Ville militær lave en elite styr som ville ordne det problem ville jeg med glæde melde mig igen og tage et par år mere i Eliten bare for at hjælpe de dyr og fjerne de personer fra denne verden.. Sry men har virklige få opbygget et had til mennesker der kan behandle hjælpeløs dyr på denne måde! ![]() |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 20/06-2014 11:16
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Madfestival med hunde (i Kina): - http://ekstrablad...310130.ece Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 20/06-2014 11:21
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
SteenJ skrev: Ja men er du klar over, at de overhælder dem med KOGENDE vand ind de bliver aflivet, som oftest foregår med kølleslag. Da de ellers tror kødet ikke vll smage godt nok, samt tro/religioner osv. spiller ind. Jeg har set en aflivning af hunde til spisning. Det foregik ved at en masse hunde blev proppet ind i et lille bur. Vi snakker om måske 6-8-10 hunde i et lille trådbur på max en ½m2 - hundene kunne ikke bevæge sig inde i buret så mange var de derinde. Buret blev så sænket ned i vand (alm. vand ved udendørstemperatur) indtil alle hundene var druknet. Når buret var tømt, blev buret fyldt med nye hunde. Der gik vel 5-10 minutter mellem hver nedsænkning. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 20/06-2014 16:47
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Vi har hund og elsker hunde. Har selv set de rigtige "hot dogs" haenge paa de smaa soier oppe i Sakhon Nakhon og paa afstand set et hundeslagteri i samme provins. Uhyggelig laesning vil jeg sige. |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.