Se indlæg
 Udskriv debat
Suvarnabuhmi
natty
Det er muligt at jeg var lidt grov i munden tidligere, og det beklager jeg så.
Men jeg kan ikke rigtigt forstå hvad problemet egentligt er.
Hvis der står på "tv-skærmen" at flyet afgår fra gate C12, kan man vel udelukke A, B, D 1 til 30.
Men så for at gøre forvirringen rigtig stor, har jeg været udefor at jumbonetten jeg ankom med fra CPH skulle flyve videre til Chiang Mai. Så flyet gjorde holdt ved inderigsterminalen, så vi kørte lufthavnen tyndt i bus indtil vi kom til en indgang til udenrigsterminalen. Efter at have trasket igennem lufthavnen, gennem immigrationen og ind i indenrigsterminalen viste det sig at det var det samme fly jeg ankom med fra CPH som lige skulle have en rotation og en smuttur til Chiang Mai.Så flyet stod altså ikke og gassede den af i lufthavnen, det kunne sikkert også ha' fløjet videre til Tokyo eller Sydney.
Redigeret af natty d. 26/12-2011 18:54
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

jesperfrb
natty skrev:

Det er muligt at jeg var lidt grov i munden tidligere, og det beklager jeg så.
Men jeg kan ikke rigtigt forstå hvad problemet egentligt er.
Hvis der står på "tv-skærmen" at flyet afgår fra gate C12, kan man vel udelukke A, B, D 1 til 30.
Men så for at gøre forvirringen rigtig stor, har jeg været udefor at jumbonetten jeg ankom med fra CPH skulle flyve videre til Chiang Mai. Så flyet gjorde holdt ved inderigsterminalen, så vi kørte lufthavnen tyndt i bus indtil vi kom til en indgang til udenrigsterminalen. Efter at have trasket igennem lufthavnen, gennem immigrationen og ind i indenrigsterminalen viste det sig at det var det samme fly jeg ankom med fra CPH som lige skulle have en rotation og en smuttur til Chiang Mai.Så flyet stod altså ikke og gassede den af i lufthavnen, det kunne sikkert også ha' fløjet videre til Tokyo eller Sydney.

Ja, det kunne skulle hvor som helst!
Kommer an på hvor mange timer flyet har fløjet, og hvilke check, der skal gennemføres!
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

Spring til debat: