Se indlæg|
Foodland Denmark i Valby
|
|
| Mikael |
Lagt på d. 22/12-2011 20:06
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 30 |
De vare der er/var i butiken er ved at blive flyttet til den anden butik, vare er i butiken i Valby, for så kommer regning der til og vare bliver flyttet til den butik ved halmtovet. På den måde slipper de for at betale |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 23/12-2011 14:04
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
pdrhan skrev: [quote]L skrev: ................................................................................. Som jeg har skrevet ovenfor var jeg derude i Lørdags (den 17DEC) og der fik jeg at vide de ville holde ferielukket i 2 uger og at de henviste til deres forretning ved hovedbanegården (ved så ikke liiige hvor den ligger...) Til info var der MASSER af varer i forretningen både på lageret op i reoler mm , untaget friske grønsager men det er der jo en logisk forklaring på når de skulle lukke i 2uger! Så jeg vil tro de er friske tilbage igen den 2.januar... Jeg var også forbi i går aftes og det er rigtigt nok at forretningen er "middlertidigt lukket", for som der stod på en seddel ved entrédøren: Vi lukker forretningen, p.g.a. ombygning og omstrukturering, åbner igen d.15 Januar 2012. Vi beklager og undskylder overfor vores kunder. Vi ønsker alle en glædelig Jul og et godt nytår. På gensyn. M.h.t. det andet forretning ved hovedbanegården, er den placeret i den gamle "Ariana Marked" i hjørnet af Stampesgade og Colbjørnsensgade 21 (ved Halmtorvet) og hedder også Foodland Danmark. http://maps.googl...1324645175 Søg på : Colbjørnsensgade 25, københavn, og derefter Klik på billedet i venstre siden. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 23/12-2011 14:07
|
|
Mikael skrev: De vare der er/var i butiken er ved at blive flyttet til den anden butik, vare er i butiken i Valby, for så kommer regning der til og vare bliver flyttet til den butik ved halmtovet. På den måde slipper de for at betale Er det noget DU ved eller bare "ondsindet gæt" fra din side. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| L |
Lagt på d. 23/12-2011 14:16
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 511 |
dejligt at høre de åbner igen d.15 januar ![]() |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 23/12-2011 14:43
|
|
sony skrev: Nå er det det man får i foodland 5555555 Sony hentyder til et link med Bubber i b..... (Nej ikke i Badekaret ) men i Odense,som nu er fjernet og som beklageligvis kom jeg til at indsætte her istedet for i et andet tråd. Tak til Sony. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
|
| Mikael |
Lagt på d. 23/12-2011 20:45
|
Lung Yao skrev: Mikael skrev: De vare der er/var i butiken er ved at blive flyttet til den anden butik, vare er i butiken i Valby, for så kommer regning der til og vare bliver flyttet til den butik ved halmtovet. På den måde slipper de for at betale Er det noget DU ved eller bare "ondsindet gæt" fra din side. . Det er noget jeg ved, de har skrevet at de åber igen d. 15/1-12. men det er kun for at få ro til at flytte deres aktiver inden deres kreditore banker på døren. |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 23/12-2011 22:00
|
|
Mikael skrev: ...................................................... ......................................................... Det er noget jeg ved, de har skrevet at de åber igen d. 15/1-12. men det er kun for at få ro til at flytte deres aktiver inden deres kreditore banker på døren. Fint, så synes jeg at du burde melde det til de rette myndigheder istedet for her på DTW, da Vi kun ville "miste" en fødevarer leverandør. (hermed ikke sagt at det er OK at fx. gå konkurs for bare at åbne nye forretninger andet sted). . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
|
| Mikael |
Lagt på d. 25/12-2011 08:48
|
Lung Yao skrev: ...................................................... ......................................................... Fint, så synes jeg at du burde melde det til de rette myndigheder istedet for her på DTW, da Vi kun ville "miste" en fødevarer leverandør. (hermed ikke sagt at det er OK at fx. gå konkurs for bare at åbne nye forretninger andet sted). . Nu er det de gør jo ikke ligefrem ulovligt, men dermed heller ikke lovligt. |
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 25/12-2011 11:05
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1068 |
Mikael skrev: Nu er det de gør jo ikke ligefrem ulovligt, men dermed heller ikke lovligt. Jo, det er ligefrem olovligt---SMADDER OLOVLIGT om det er sandt, og ikke nok med det, det er også olovligt af dig, om du sidder inde med informationen, og ikke anmelder det. Du kan blive dömt som medskyldig, om du har insideinformation---og beviserne mod dig selv, har du lige afleveret her på siden ![]() Om det er sandt, tror jeg jo snarere det er sådan, at der er nye ejere på Halmtorvet, og de gamle i Valby er over alle bjerge---Stadigväk ulovligt---men meget praktiseret i kiosk/pakistan miljöet Mvh Ingolf
Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme! |
|
|
|
| AL 48 |
Lagt på d. 25/12-2011 11:45
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 868 |
ingolf skrev: Mikael skrev: Nu er det de gør jo ikke ligefrem ulovligt, men dermed heller ikke lovligt. Jo, det er ligefrem olovligt---SMADDER OLOVLIGT om det er sandt, og ikke nok med det, det er også olovligt af dig, om du sidder inde med informationen, og ikke anmelder det. Du kan blive dömt som medskyldig, om du har insideinformation---og beviserne mod dig selv, har du lige afleveret her på siden ![]() Om det er sandt, tror jeg jo snarere det er sådan, at der er nye ejere på Halmtorvet, og de gamle i Valby er over alle bjerge---Stadigväk ulovligt---men meget praktiseret i kiosk/pakistan miljöet Kaldes også "kreativ momsregulering", og Told/Skat er meget glade for alle henvendelser. -Men at undlade henvendelse tror jeg ikke er ulovligt (højst moralsk forkert), det er jo heller ikke ulovligt at undlade at melde en bilist der kører over for rødt. Godt Nytår. |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 05/01-2012 15:09
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
ville bare sige jeg lige havde været forbi og der stod at de havde lukket pga ombygning resten aner jeg intet om
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| poom |
Lagt på d. 05/01-2012 15:31
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 199 |
Vi har også været gået forgæves derude Det ser ret suspekt ud og jeg tror også de er igang med et eller andet. Der foregår altid noget i de der kredse Jeg kender ikke såmeget til foodlands ejere men jeg kender flere af de andre inden i byen Dele af indlægget slettet af Admin, da siden ikke skal benyttes til at sprede den slags oplysninger uanset om oplysningerne er at betragte som rygter eller fakta. - Admin - Redigeret af Webmaster d. 05/01-2012 16:10 |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 11/01-2012 11:22
|
|
Mikael skrev: ................................................................................................................. Det er noget jeg ved, de har skrevet at de åber igen d. 15/1-12. men det er kun for at få ro til at flytte deres aktiver inden deres kreditore banker på døren. Til Mikael og andre "rygtesmede", Poom, Det ser ret suspekt ud og jeg tror også de er igang med et eller andet. Der foregår altid noget i de der kredse FOODLAND Denmark er "genfødt" og den planglagte genåbning den 15-01 hold ikke , for de har allerede genåbnet efter sigende d. 9 - 1 - 2012. ![]() Dog kan forretningen nu findes på diverse søgemaskiner men under navnet : Foodland Thai-Asia supermarket APS. (da de ikke bøjede sig på "domænesnavnhajens" krav, som ville sælge navnet Foodland Da(e)nmark til dem for 20K. ) ![]() Jeg kommer snart forbi og ville forhøre mig om den "omstrukturering/ombygning" der blev foretaget har betydet udskiftning af ejerskabet eller ledelsen, eller fysisk ændring i indretningen. . Redigeret af Lung Yao d. 11/01-2012 11:28 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
|
| L |
Lagt på d. 11/01-2012 12:57
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 511 |
Lung Yao skrev: Mikael skrev: ................................................................................................................. Det er noget jeg ved, de har skrevet at de åber igen d. 15/1-12. men det er kun for at få ro til at flytte deres aktiver inden deres kreditore banker på døren. Til Mikael og andre "rygtesmede", Poom, Det ser ret suspekt ud og jeg tror også de er igang med et eller andet. Der foregår altid noget i de der kredse FOODLAND Denmark er "genfødt" og den planglagte genåbning den 15-01 hold ikke , for de har allerede genåbnet efter sigende d. 9 - 1 - 2012. ![]() Dog kan forretningen nu findes på diverse søgemaskiner men under navnet : Foodland Thai-Asia supermarket APS. (da de ikke bøjede sig på "domænesnavnhajens" krav, som ville sælge navnet Foodland Da(e)nmark til dem for 20K. ) ![]() Jeg kommer snart forbi og ville forhøre mig om den "omstrukturering/ombygning" der blev foretaget har betydet udskiftning af ejerskabet eller ledelsen, eller fysisk ændring i indretningen. . SUPER DEJLIG NYHED. Jeg var forbi deres nye afd på Halmtorvet i fredags og der var slet intet frisk grønt. Så uha hvor Valby afd har været savnet. |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 13/01-2012 16:49
|
|
sikke noget ævl... har lige været forbi i dag og der er stadig ikke åbnet, der er stadig skilt i døren og de har ikke fjernet pappet i vinduerne, vognene er ikke kommet ud på parkerings pladsen.. DER ER KORT SAGT LUKKET!
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 13/01-2012 18:13
|
|
b_j3ns3n skrev: sikke noget ævl... har lige været forbi i dag og der er stadig ikke åbnet, der er stadig skilt i døren og de har ikke fjernet pappet i vinduerne, vognene er ikke kommet ud på parkerings pladsen.. DER ER KORT SAGT LUKKET! ![]() OK, jeg må erkende at jeg stolede(blind) på konens tilbagemelding, men det viste sig at hun misfortod mig og svarede at :<<Ja, Foodland var genåbnet >>, selv om jeg spurgte om det var den i Valby hun mente. Da jeg også selv erfarede at forretning var stadigt lukket, gentog jeg senere spørgsmålet og dertil svarede hun at :<< Foodland havde åbnet et nyt forretning på Vesterbro (som vi alle viste i forvejen) og at det var ejerens "KONE" som plejede at være i Valby som indvidede den ved Stampesgade sidste mandag.>> Lad os se om der sker noget i løbet af næste uge, selv om Jeg også er begyndt at være tvivlende, og ingen ville/tør sige noget (bortset fra her på DTW). Hvis I virkeligt savner forretningen så kan I bruge denne her alternativ fra Flæsketorvet: Kakshidi Food Import ApS Flæsketorvet 52, 1711 København V Samme sortiment af thai/asiatiske varer, friske grønsager (2 X ugen), billige priser og ikke mindste Thai kassedame(praktisk når konen sender een på indkøb med huskeseddel på Thai ) .http://map.krak.d...de=1589297 (husk at hvis I bruger Gadefoto optionen så er Gadefoto fra sommeren 2009, og mange forretninger er forsvundet og nu erstatet alt muligt andet).Bl.a. er Kakshidi Food Import ApS også flytet fra nr. 52(x-Ferdinand) til nr. 50 (x-Kajs Røgvarer). . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 13/01-2012 18:38
|
|
ja jeg stoler også på min kæreste.. så alt er godt igen herfra ![]() flæsketorvet siger du.. billigere siger du det skal prøves takker
|
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 13/01-2012 18:47
|
|
b_j3ns3n skrev: ja jeg stoler også på min kæreste.. så alt er godt igen herfra ![]() flæsketorvet siger du.. billigere siger du det skal prøves takker ![]() Ja, end de andre forretninger omkring KBH hovedbanegården, og på nogle varer billigere end Foodland, samt at de ofte har xtra-tilbud, og ikke fordi udløbsdatoen var .......2009 ![]() . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 13/01-2012 19:25
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 962 |
Lung Yao skrev: ja alt er vel bedre end hullet ovre i kælderen - ud for hovedbanen.
b_j3ns3n skrev: ja jeg stoler også på min kæreste.. så alt er godt igen herfra ![]() flæsketorvet siger du.. billigere siger du det skal prøves takker ![]() Ja, end de andre forretninger omkring KBH hovedbanegården, og på nogle varer billigere end Foodland, samt at de ofte har xtra-tilbud, og ikke fordi udløbsdatoen var .......2009 ![]() . DU FÅR HVAD DU GIVER
GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 13/01-2012 20:50
|
|
ja men nu snakker vi jo også om foodland som faktis er et rimeligt stort supermarked med dejligt stort udvalg.. hullet overfor hovedbanen ville jeg aldrig sætte mine ben i.. så kan jeg handle her i sverige
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

) men i Odense,som nu er fjernet og som beklageligvis kom jeg til at indsætte her istedet for i et andet tråd. 

har lige været forbi i dag og der er stadig ikke åbnet, der er stadig skilt i døren og de har ikke fjernet pappet i vinduerne, vognene er ikke kommet ud på parkerings pladsen.. DER ER KORT SAGT LUKKET!
det skal prøves takker