Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Advarsel imod helsefisk
|
|
| Thjaa |
Lagt på d. 13/11-2011 20:06
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 644 |
Kim Ludvigsen skrev: Der er tale om en meget teoretisk problemstilling, hvilket også fremgår af rapporten. Og det endda kun, hvis udgangspunktet er, at der bruges nogle helt andre fisk end dem, der normalt bruges. Jeg er sikker på, at risikoen ville være endnu større, hvis man brugte piratfisk. Der er så også ting i rapporten, jeg ikke forstår. Der står, at risikofaktorer findes for sukkersyge. Gad vide, hvordan i alverden det hænger sammen? Lige til sidst, Thjaa, dette er ikke et angreb på dig, men på et sensationspræget indslag i DR. Jeg bryder mig ikke om, at man råber "Ulv!", når der ikke er nogen ulv. Der var så meget stigma omkring HIV i sin tid, og det tog lang tid at få folk til at forstå, at det ikke smitter ved almindelig omgang eller sågar ved at drikke fra samme glas. Umiddelbart føler jeg, at man med et indslag som dette er med til at slå udviklingen nogle år tilbage. jeg ved skam godt at det ikke er et angrab paa mig det er da godnok mig der laver denne traad paa denne forum men det er jo ikke mig der postaar det .. den maa staa for DR.dk ejen ragning
Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
|
| chaingmai |
Lagt på d. 14/11-2011 02:49
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
det kunne være det faktum, at mange med sukkersyge til har sår på ben og fødder fordi deres hud er mere sart, og har svært ved at heles, her er ikke tale om ,,gammelmands sukkersyge " nu henviser thjaa jo til dr. så kan man jo læse det og selv tage stilling til hvad man vil, jeg skal ikke have fødderne ned til de fisk. ![]() |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 14/11-2011 11:41
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Jeg ville heller sætte fødderne i et aquarium med "helsefisk" (gjorde det faktik sidste år i The Mall/Korat, da de "kun" spiser de døde hudceller man har på benene. Dog ved jeg ikke tilskrækeligt m.h.t. smittefaren, hvis den person før mig eller den der sider ved siden af med fusserne i den samme "balje" lider af et eller andet smitsom sygdom og har sår på benene. ![]() Derimod ville jeg nok være mere varsom m.h.t. "lægeigler", som suger jo blod : [img]http://www.dr.dk/NR/rdonlyres/669DABBF-E47F-4DA7-9055-887C825A304D/360232/uds31igler3.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://www.dr.dk/NR/rdonlyres/669DABBF-E47F-4DA7-9055-887C825A304D/360236/uds31igler2.jpg[/img] is not a valid Image. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 23/08-2013 06:58
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Thjaa skrev: jeg saa i gaar paa Dr.dk nyheder at man baade kan faa ADIS og herpetitis hved at stikke sin fod ned til de helse fisk hvis der ikke er blevet skifte vand i mellem de forskelig kunder jeg ved de er ragti mange steder i supermarker rund i thailand hvor de ikke har mudlighed at skifte vand i mellem ders kunder men chancen for at faa ADIS eller herpetitis skulle vare der siger de danske laere og sundhedsytrsen hvis der ikke bliver skifte vand i mellem de kunder der stikker ders foeder ned til disse fisk Det er nu oppe igen i den danske presse, blandt andet på Metroxpress og Ekstra Bladet. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Skipper Hans |
Lagt på d. 23/08-2013 07:45
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 93 |
Var for en del aar siden oppe ved Errevan vandfaldene (Kanchanaburi) og der var de omtalte doctor fisk, og I oevrigt et dejlig sted med rent vand. |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 23/08-2013 09:17
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Jeg har set hvordan de fisker alle de døde fisk op om morningen før kunderne kommer Og rigtigt så hellere Errevan det er et dejligt sted ![]() |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

det er da godnok mig der laver denne traad paa denne forum men det er jo ikke mig der postaar det .. den maa staa for DR.dk ejen ragning

Og rigtigt så hellere Errevan det er et dejligt sted