Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
katastrofe om hjørnet?
|
|
| sune |
Lagt på d. 26/09-2011 13:04
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
Dette sprogbrug må vel takseres til, en meget uvidende person uden trit med virkeligheden... Hvad er der lige gang i... ABS du har ret, og vores familie mister bare alt, men jeg gider bare ikke høre på bræk fra ligegyldige mennesker. fordi de har læst en tilfældig artikel i BT, og ud fra dette handler de... Jeg mener det er dybt kritisabel,. at jeg skal beskyldes for pensionsfnidder, bare fordi argumentations niveauet ændre sig... Dette er dybt kritisabel fordi situationen med fakta, nu engang ændre sig hele tiden.. At os der bor midt i åstedet, skal latterliggøres fordi en person skal have høstes lidt ris og tilfældigvis har set en ligegyldig artikel i BT.. Det er da bare for meget. For dette undskylder jeg meget. |
|
|
|
| sune |
Lagt på d. 26/09-2011 13:26
|
Jeg er da bare ked af, at skulle sige, at for første gang i mit liv, er jeg virkelig bange... Ikke for mit eget liv, men for alle de mennesker der nu engang har en bolig nær de fem floder som omgiver vores by.. Dem har jeg bare det lidt dårligt med, fordi de sidste 5 cm. er meget vigtige, hvis de centimeter ikke arter som ventet, er den store katastrofe en realitet... Jeg undskylder mange gange min galde, men med det skete indtil nu, er jeg bare lidt oppe... Vores vand fra rismarkerne er så tæt på, at 40 cm. mere, vil koste. ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 26/09-2011 14:46
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
girobank skrev: Yan, du læser overhovedet ikke hvad jeg har skrevet. Nej,jeg er overhovedet ikke thaiekspert, men som sagt jeg tror ikke på alt hvad aviserne skriver-og du har jo åbenbart heller ikke læst artiklen ordentlig, for så ville du se at BT har fået oplysningerne via REUTERS, og mon de har en journalist uden i vandmasserne? og du svarer heller ikke hvor sådan cirka du er i Thailand. Nå er det nu også galt, at aviserne bruger REUTERS, ja meget skal man høre. Nu lader det til, at du ikke stoler på REUTERS og slet ikke på mig, selv om jeg bor i området, vil du have adressen så du kan kontrollere om det har regnet her? Fatter ganske enkelt ikke jeres problem med mit indlæg. Jeg starter et helt seriøst indlæg om den katastrofe som kan ramme, hvis regnen sætter ind her og nu, og hvor problemet med dette er for dig og sune, ja det er for mig total meningsløs spam. http://www.tmd.go....php?id=10 |
|
|
|
| NoiNarak |
Lagt på d. 26/09-2011 14:49
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 586 |
yan skrev: girobank skrev: Yan, du læser overhovedet ikke hvad jeg har skrevet. Nej,jeg er overhovedet ikke thaiekspert, men som sagt jeg tror ikke på alt hvad aviserne skriver-og du har jo åbenbart heller ikke læst artiklen ordentlig, for så ville du se at BT har fået oplysningerne via REUTERS, og mon de har en journalist uden i vandmasserne? og du svarer heller ikke hvor sådan cirka du er i Thailand. Nå er det nu også galt, at aviserne bruger REUTERS, ja meget skal man høre. Nu lader det til, at du ikke stoler på REUTERS og slet ikke på mig, selv om jeg bor i området, vil du have adressen så du kan kontrollere om det har regnet her? Ja, du er sådan set udsat for det du udsatte mig for igår-så kan du jo selv se hvor frustrerende det er.Håber, at du tænker over det til en anden god gang. Fatter ganske enkelt ikke jeres problem med mit indlæg. Jeg starter et helt seriøst indlæg om den katastrofe som kan ramme, hvis regnen sætter ind her og nu, og hvor problemet med dette er for dig og sune, ja det er for mig total meningsløs spam. http://www.tmd.go....php?id=10 |
|
|
|
|
Lagt på d. 26/09-2011 14:56
|
|
Ja, du er sådan set udsat for det du udsatte mig for igår-så kan du jo selv se hvor frustrerende det er.Håber, at du tænker over det til en anden god gang. Nej der er den væsentlige forskel, at jeg skriver et indlæg, og sætter et link ind også. Jeg kommer ikke bare med et link, men har en kommentar eller mening til det omtalte. |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 26/09-2011 16:17
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Jeg tror manse har nerverne uden på tøjet ?? og det er vel forståeligt ![]() |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 26/09-2011 16:21
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2627 |
Ja, jeg sidder og ryster på hovedet. Rune, hvad med lige at slappe lidt af. Dit første svar er helt hen i vejret, det afsporede debatten, som siden har kørt i ring. Det er forståeligt, at du er bange, men træk lige vejret en ekstra gang, og læs så, hvad der blev skrevet, og ikke hvad du tror, der blev skrevet. Selvfølgelig er menneskeliv vigtigere end ris, men det betyder altså ikke, at de ødelagte ris ikke er en katastrofe. De døde skal måske tælles i nogle få hundreder (og ja, det er slemt!), men den ødelagte høst kan ramme hundredetusinder eller millioner. |
|
|
|
|
Lagt på d. 26/09-2011 17:02
|
|
Jeg kan da lige vise lidt fra et område, men har ikke taget billeder af rismarkerne der ikke er oversvømmet. [img]http://www.gratisimage.dk/thumb-A2CC_4E8090C2.jpg[/img] is not a valid Image. Her er der jo nok ingen ris tilbage [img]http://www.gratisimage.dk/thumb-9218_4E8090C2.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://www.gratisimage.dk/thumb-A626_4E8090C2.jpg[/img] is not a valid Image. Og disse mennesker er flyttet udenfor, hvor det er tørt. [img]http://www.gratisimage.dk/thumb-6E8C_4E8090C2.jpg[/img] is not a valid Image. Og hovedgaden er ikke helt farbar, så mere vand, ren katastrofe. |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 26/09-2011 17:32
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Fald ned på jorden igen! Læs hvad der er skrevet! Og som sagt er menneskeliv vigtigere end ris. Men katastrofen lurer, og kan koste ikke bare arbejdspladser men også liv. Kan ikke se at "YAN" har gjort noget forkert i at linke til en dansk avis, det siger jo bare at andre mennesker på jorden også ved at Thailand er tæt på en katastrofe! IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| sune |
Lagt på d. 27/09-2011 01:02
|
Kære Yan og alle andre Jeg undskylder min opførelse i dette indlæg. Jeg har ikke ret til fare sådan op på Yans udmærkede indlæg, men nerverne er lidt uden på skjorten i øjeblikket, hvis dette kan være en undskyldning. Jeg kunne jo bare have startet en ny tråd i stedet for, at lade min galde gå ud over Yan.. Undskyld.. |
|
|
|
|
Lagt på d. 27/09-2011 06:23
|
|
Yan Du forstår overhovedet ikke, hvad jeg skriver. Og du tror åbenbart på en notits i BT som igen har oplysningerne fra Reuters. Som jeg skrev, tror jeg ikke på at Reuters har en journalist stående i vandmasserne i de oversvømmede områder. Og du vil jo heller ikke fortælle,hvilket område du snakker om, du er jo egentlig total anonym, jfr. dine stamdata i medlemskartoteket på DTW. Men jeg går selvfølgelig ud fra, at du støtter din thailandske familie med nogle kontanter i denne meget svære situation. |
|
|
|
|
Lagt på d. 27/09-2011 06:44
|
|
girobank skrev: Yan Du forstår overhovedet ikke, hvad jeg skriver. Og du tror åbenbart på en notits i BT som igen har oplysningerne fra Reuters. Som jeg skrev, tror jeg ikke på at Reuters har en journalist stående i vandmasserne i de oversvømmede områder. Og du vil jo heller ikke fortælle,hvilket område du snakker om, du er jo egentlig total anonym, jfr. dine stamdata i medlemskartoteket på DTW. Men jeg går selvfølgelig ud fra, at du støtter din thailandske familie med nogle kontanter i denne meget svære situation. Mangler du et eller andet mellem ørerne? Og du skal ikke fortælle mig, hvad jeg tror eller ikke tror om en historie i BT. hvis du tror historien er løgn, så klag du der. Og hvis jeg er anonym, ja hvad så? kan du kun tro på mine billeder hvis du får min adresse? Og hvad er det for en familie jeg skal støtte? kender du min kone og hendes afdøde mor m.m.? Og du skrev så flot at du havde sendt 5.000 kr til din familie, ha ha den tror jeg ikke en meter på uden at se kvitering. Du kan bare poste et billede. |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 27/09-2011 07:46
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Fantastisk tråd ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 27/09-2011 08:54
|
|
Trådstarten var da seriøs, men så sluttede festen. |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 27/09-2011 09:26
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Øh.... Skal vi ikke alle se at få bragt tråden tilbage til udgangspunktet i trådens første indlæg ? Tak - Admin - Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 27/09-2011 12:00
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Kan kun sige, det regner stadigvæk, nu i 18 timer! Men jeg er heldig, vi har mange søer/dæmniger rundt om os! så er ikke så bange for flooding! Men føler med jer der har problemet tæt på! IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 27/09-2011 18:59
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
girobank skrev : Og du tror åbenbart på en notits i BT som igen har oplysningerne fra Reuters. Som jeg skrev, tror jeg ikke på at Reuters har en journalist stående i vandmasserne i de oversvømmede områder. vil du hermed påstå at reuters er utroværdig, for hvis det er tilfældet så er der mange af deres abonenter der må føle sig taget godt ved røven, incl. alle store dagblade world wide. Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 28/09-2011 06:14
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
TG950 skrev: girobank skrev : Og du tror åbenbart på en notits i BT som igen har oplysningerne fra Reuters. Som jeg skrev, tror jeg ikke på at Reuters har en journalist stående i vandmasserne i de oversvømmede områder. vil du hermed påstå at reuters er utroværdig, for hvis det er tilfældet så er der mange af deres abonenter der må føle sig taget godt ved røven, incl. alle store dagblade world wide. Var lige inde på Reuters og læse om katastrofen, i denne artikel blev der refereret til myndighedernes observationer samt Thailandske journalister, der åbenbart arbejder for Reuters eller sælger deres artikler til Reuters. |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Jeg tror manse har nerverne uden på tøjet ?? og det er vel forståeligt