Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Besøg på skolen i Doi Law.
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 13/08-2011 22:13
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
rinpoche skrev: mussehund skrev: Du har fået alle dit mammut tilbage...... Blot for en god ordens skyld: al din mammon, er lidt mere forståeligt. ![]() Det får mig til at tænke på, da jeg engang var sælger (iøvrigt for et tåbeligt firma) i Danmark, så ringede jeg en dag til een, der oplyste, at han var gået på pension. Jeg ønskede da ham et godt opium (ikke et godt otium)... Man må lære, mens man lever, og mamutterne er vist væk. Hilsen, Robert |
|
|
|
| jimmikoldenborg |
Lagt på d. 13/08-2011 23:50
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 504 |
:-)) Min far skulle engang sige tak for komplimenten, men fik sagt tak for konfirmanden:-)) Spørg om vi drillede ham:-)) Robert Kronberg skrev:
rinpoche skrev: mussehund skrev: Du har fået alle dit mammut tilbage...... Blot for en god ordens skyld: al din mammon, er lidt mere forståeligt. ![]() Det får mig til at tænke på, da jeg engang var sælger (iøvrigt for et tåbeligt firma) i Danmark, så ringede jeg en dag til een, der oplyste, at han var gået på pension. Jeg ønskede da ham et godt opium (ikke et godt otium)... Man må lære, mens man lever, og mamutterne er vist væk. Hilsen, Robert Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
|
| mussehund |
Lagt på d. 14/08-2011 08:53
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 145 |
Rin Det kan du godt nok ikke være bekendt, men var klar over den ville komme. Havde ingen muligheder for korrektion.. Eller sagt med andre ord... Jeg havde s.. ikke set dette... Fortsat god søndag. ![]() |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.