Se indlæg
 Udskriv debat
Hvad sker der lige her
FCKdk
hugoboerge skrev:
Med hensyn til valget for en uge siden, hvor mange penge er der langet ud i bribe ? Her i dette forum har nogle medlemmer naevnt 100 Baht eller 200 Baht i deres respektive koners families landsby. Det er demokrati ?

Har hørt fra flere herboende Thaier, at oppe nordpå i Nakhon Nowhere og andre steder, uddelte politikere fra begge sider, rundhåndet 5-600 Baht for at "overveje" en ekstra gang at sætte krydset det "rigtige" sted....

Hvad syntes I iøvrigt om SoYouWanna BoomBoomMe-lufthavnen???? Planerne var blevet forkastet, men så satte Dr. Thaksin Shinawatra sagen, på spidsen!!!! Selvfølgelig tjente famillien penge på det, men hvem bryder sig egentlig om at arbejde gratis????
Der er vist mange for og imod, Pegende til begge sider af fløjene indenfor Thailandsk politik....WinkCoolWink

FCKdk

Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
.

hugoboerge
http://www.bangko...-cucumbers

Nogle kan li Stickman, jeg kan li Andrew Biggs. Her er hans artikel fra Bangkok Post i dag.

Interessant regnestykke i slutningen af artiklen.

mussehund
FCKdk og så er dette ikke engang løwn.. Der har før valget været stor aktivitet foran visse forretninger af kvinderne med hang til ny skønhed. De fik pludselig 300.- baht af det ene parti, og gik så over til dem der betalte mere 500.- baht, så en god dagsløn for ingenting..

De er sgu ikke dumme disse thaier..Violin

Spring til debat: