Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » The English part of the forum » News (English)
 Udskriv debat
Stickman ugentlig klumme
sony
thaikurt1 skrev:
natty
Det giver helle ikke nogen meningen at du uge efter uge brokke dig over Stickman.

Jamen kurtski hvad gør man ikke for at lave et indlæg, og spore alle indlæg væk fra begyndelsen????
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

mr tirak
Jeg kan godt selv finde stickmann, og behøver ikke Kurt eller DTw for at finde ugens snik snak der.

Det er efter min mening ikke nødvendigt med en ny henvisning hver uge, hvad er formålet.

Mr Tirak
Bare fordi din far hedder gud,- behoever du ikke gaa paa vandet her hvor jeg fisker

Du skal bare gifte dig med en Thai, så er der ingen døje.

Blue Top Coffee Shop
Nok det stoerste udvalg af impoteret kaffe i Thailand.
Koh Pha Ngan.
Et besoeg vaerd ogsaa selv om du ikke er kaffe freak

WWW.thebeachhouse.asia
mussehund
Stickmann er da bare ikke hvem som helst. Han får medløbere til at poste sine meritter ud til alle os fjolser.. Han er sgu da en fantastisk mand..kvinde for han er sikker på, at budskabet kommer ud, fordi han finder fyre som jer til at nævne ham hele tiden.

Jeg har aldrig forstået det interessante i hans klummer, men det gør mange af jer jo.

Giver TIRAK ret... Lad os da selv vælge og hvorfor bruge en side som denne, til at reklamere for noget, som alle andre allerede har set....

STICKMANN er en klog person, bare se hvad der skete i Norge..

thaikurt1
Jeg vil forsætte med at henvise til link til Stickman og selv og
nogen synes den ikke høre til på denne web site.
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
sony
Jeg forstår ikke hvorfor i går herind når i bare skal brokke jer, der er vel ingen der har stået med en pistol for hjernen og tvunget jer herind velPfft

Ps Skrevet som en joke, bare for at i kan forstå detPfft

Ps godt kurt bare bliv ved.

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

chacha
thaikurt1 skrev:
Jeg vil forsætte med at henvise til link til Stickman og selv og
nogen synes den ikke høre til på denne web site.

@ Kurt,
send du bare mistah Stickman Smile
dem der ik gider læse kan bare daffe til andre indlæg.

natty
thaikurt1 skrev:
natty
Det giver helle ikke nogen meningen at du uge efter uge brokke dig over Stickman.

kurth, jeg brokker mig sådan set ikke over Stickman, han kan da skrive hvad han vil.

Det jeg undrer mig over er, at han af nogle bliver ophøjet til noget specielt stort og som et sandhedsvidne, så du og andre derfor føler sig nødsaget til at linke til hans hjemmeside.
Er der nogen nyheder i det han skriver?, er det vigtigt? er det nødvendige oplysninger? Er hans side bedre eller vigtigere end alle andre som skriver en blog om Thailand?
Det kan jeg ikke se, men nok om det. Jeg kan jo selv begynde at linke til de første 50 blogs, hver gang de bliver opdateret, som handler om Thailand og landets kvinde med meget andet.

Men hvis jeg skal være helt ærlig, disse automatoversættelser, hvor "man" ikke gider se efter om teksten giver nogen som helst mening, dem vil jeg sgu have lov til at brokke mig over. Grin
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

chacha
@ Kurt,
Godt du sender det,

fortsat god dag til dig.

dutling68
natty skriver

Men hvis jeg skal være helt ærlig, disse automatoversættelser, hvor "man" ikke gider se efter om teksten giver nogen som helst mening, dem vil jeg sgu have lov til at brokke mig over.....

såen som jeg har forstået det så er kurt ikke verdens bedste staver og så kan det være svært at se hvor der er fejl.....men ellers kurt kør du bare på Wink
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

basse50
Det er kanon Kurt, kom du med Stickman hver uge fremover, og som det er nævnt tidligere, spring tråden over, hvis du ikke vil læse den. God vind Kurt Smile

hugoboerge
Der er overhovedet ingen grund til at henvise til Stickman uge efter uge. Jeg tror vi selv kan finde ud af det. Jeg ved ikke om det "giver point" med hensyn til antal indlaeg ?

Der er da en del interesante historier, men det er stort set gentagelser af hvordan faranger kommer galt afsted, men stickman's ugentlige klumme har aendret sig noget eftersom fruen ikke bliver spurgt til raads mere og klummen er blevet mere og mere "naughty boys column"

Maaske ville det vaere en ide hvis webmaster lavede links til forskellige interessante websites ? saasom engelsk sprogede aviser, stickman, thaivisa osv osv, saa kan folk selv finde ud af hvad de vil gaa ind og se. Bare et forslag.

natty
dutling68 skrev:

såen som jeg har forstået det så er kurt ikke verdens bedste staver og så kan det være svært at se hvor der er fejl.....men ellers kurt kør du bare på Wink

Jeg plejer da godt at kunne forstå hvad kurt skriver, når han selv skriver indlæg, så det har intet med at kunne stave eller ej. Han kan da lave alle de stavefejl som kan ske for os alle, når man skriver på et forum.

Det som er irriterende er at han ikke ser den tekst igennem som han har automatoversat, så den er forståelig med eller uden stavefejl.
Ikke engang en simpel overskrift på en artikel gider han se igennem, hvilket kan resultere i at det er det rene volapyk.
Modsat hans egne skrevne indlæg.

thaikurt1
Hvorfor bruge tid på at brokke sig over automatoversat, i sted for at bruge den på hvad Stickman skriver og komme med en kommentar. Angry

Tak til jer der stadig menigere at Stickman er værd at læse. Wink
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

Mc laren
well done t kurtSmile

mr tirak
Måske det har noget at gøre med at Stickmann er reklame financeret, han sider har jo en del banner reklamer.

Måske kurt har en deal der med henvisninger fra DTW, det må da være den eneste logiske forklaring på at du fastholder din gentagne henvisninger.

Hvorfor ellers, hvad er pointen vi kender alle hans www. og der bliver aldrig her diskuteret hans indhold

Mr Tirak
Bare fordi din far hedder gud,- behoever du ikke gaa paa vandet her hvor jeg fisker

Du skal bare gifte dig med en Thai, så er der ingen døje.

Blue Top Coffee Shop
Nok det stoerste udvalg af impoteret kaffe i Thailand.
Koh Pha Ngan.
Et besoeg vaerd ogsaa selv om du ikke er kaffe freak

WWW.thebeachhouse.asia
natty
thaikurt1 skrev:
Hvorfor bruge tid på at brokke sig over automatoversat, i sted for at bruge den på hvad Stickman skriver og komme med en kommentar. Angry

Jamen måske er det bare mig som er dum som en gås, men kære Kurt, for en sikkerheds skyld, kan du så ikke forklare mig hvad meningen med sætningen Den udbredte BS Så mange udlændinge Tro Om Thailandsk Damer er?Shock

thaikurt1
Kære natty

Jeg ville finde på at skriver ukvemsord om andre selv og vi er uenig.

Jeg kan god se det ikke give nogen meningen.

chacha
thaikurt1 skrev:
Kære natty

Jeg ville finde på at skriver ukvemsord om andre selv og vi er uenig.

Jeg kan god se det ikke give nogen meningen.

@kurt,

Bare fortsæt med de indlæg, de er ok,

Jeg kommer iøvrigt til Pattaya i næste måned , så det blir jo skønt.

fortsat god dag til dig. Smile

FCKdk
thaikurt1 skrev:

Tak til jer der stadig menigere at Stickman er værd at læse. Wink

Stickman er glimrende læsning, han er trods alt en sand ekspert udi Thailandske emner!!!!
Bliv endelig ved med at poste dem, Thaikurt!!!!
Hellere en gang for meget, end at endnu en farang bliver taget ved næsen, fordi han ikke læste/lyttede til Stickman's råd!!!!Cool

FCKdk

Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
.

sony
Ok fck.dk jeg kan godt forstå du holder med din forstadsklub hvis du tager alt det han skriver/udgiver for ægte, jeg ser det nu kun som en gang sjov læsning. Og jeg må da indrømme det sgu ikke alt af det jeg gider læse. Men selvfølgelig skal kurtski da bare poste det, så os der er for dovne til selv at finde det bare kan komme ind på detPfft

Spring til debat: