Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Forsikring hvis man er væk i 3+ måneder
|
|
| natty |
Lagt på d. 28/01-2011 17:00
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Frank skrev: Grundlæggende er det altid er god idé at ofre en email eller et telefonopkald til sit forsikringsselskab for at høre, hvad de kan tilbyde. Og kan de ikke tilbyde noget interessant, så ville det være en glimrende anledning til at se sig om efter et andet selskab. ![]() Det var sgu da godt nok lige lovligt enkelt Frank
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 28/01-2011 17:08
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
natty skrev: Frank skrev: Grundlæggende er det altid er god idé at ofre en email eller et telefonopkald til sit forsikringsselskab for at høre, hvad de kan tilbyde. Og kan de ikke tilbyde noget interessant, så ville det være en glimrende anledning til at se sig om efter et andet selskab. ![]() Det var sgu da godt nok lige lovligt enkelt Frank ![]() Nemlig og de lever af det. Og når man har sine øvrige forsikringer i selskabet, så er har jeg oplevet, at de er parat til at give konkurrencedygtige tilbud. Også på forsikringer, der ikke lige står i deres produktprogram - som fx. rejser ud over 60 dages varighed. ![]() |
|
|
|
| Jake |
Lagt på d. 28/01-2011 19:27
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 380 |
Køb det bedste.... her er en, der ville spare: http://www.dailym...ident.html |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 28/01-2011 19:41
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Puha også sidder jeg her og piver over mit ene brækket ben, Det synes jeg sgu er hårdt nok. Men man er da også for dum hvis man ikke laver en forsikring, så må man jo få som man har redt.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| handy |
Lagt på d. 28/01-2011 19:50
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1057 |
natty skrev: undre også mig man ikke kan forlænge hos alka er lidt bøvlet da jeg ofte ikke helt er klar over hvor længe jeg bliver.....så er nærmest nødt til at betale på forhånd......da jeg er helt sikker på de ikke vil havde noget med mig at gøre hvis der nu skulle komme noget inden for de første 60 dage1....men hvis det bare handler om at skylde penge i banken...så napper jeg et platinum master....Hvis man har en årsrejseforsikring hos Tryg som dækker hele familien, gælder den i 60 dage, den kan man så forlænge http://www.tryg.d...ikring.pdf Mystisk hvis man ikke kan det i andre selskaber såsom Alka. @Jake hvem siger at trådstarteren skal framelde sig Det Gule Sygesikringsbevis? Er det ikke først hvis man framelder sig adressen i Danmark? Har da ikke hørt før at man skal framelde sig, hvis man f.eks. rejser verden rundt i et halvt år? Iøvrigt ville jeg nok forlænge hos mit faste selskab, som ikke har nogen grænse for hospitalsbetaling, end at forlænge i et andet selskab, være det i Danmark eller Thailand,. ![]() |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 28/01-2011 20:28
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
jeg har været inde på Alkas forsikringsbestemmelser, og der står noget med at der er visse ting som bortfalder hvis man rejser mere end 60 dage. Ikke at man ikke kan købe mere. Men du har ret Handy der står heller ikke hvordan man kan forlænge forsikringen. Jeg vil ikke gøre mig klog på Alka, specielt ikke hvis jeg ikke ved hvor længe jeg er afsted, men har fået at vide af "mit" forsikringsselskab, at forlængelse kunne ske telefonisk. Tror dog du har ret i at hvis der sker noget i løbet at de første 60 dage, er en forlængelse nok ikke så nemt, heller ikke hos mig. Det er jo lidt af et problem, når man kan li at være "fri som en fugl". Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| handy |
Lagt på d. 28/01-2011 21:46
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1057 |
ja bla hvis du skal flyves hjem så lægger altid ud med en billet der ikke overskrider 60 dage da de skriver de skal se originale billetter på din rejse ikke overskrider 60 men er dækket ved sygdom....har haft ringet til 2 gange og snakket med 2 forskellige kan ikke forlænges.....så tror jeg vil indhente en tilbud fra tryk.....men blive måske svært da jeg havde indbrud sidste år i maj får første gang efter at havde boet i samme ejendom i mange år heldigvis kan man vel dårligt kalde det så havde naboen indbrud ved samme lejlighed.....og der blev ikke stålet noget viderre men fik højst halvdelen at hvad jeg gjorde det op til så ikke alt for tilfreds med alka men det er nok over hele linjen....![]() |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.