Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
jh skrev:
Kommer lidt an på om i syntes er sikkert at rejse med mange penge.Men i får mere ved at veksle i Thailand.Ang flyselskab i har valgt har jeg hørt er meget godt.Bangkok har jeg været men syntes ikke det er noget for mig men meget stor by.Forhør jer frem når i kommer der.
Det er IKKE sikkert at gaa rundt med mange penge paa sig og slet ikke i Bangkok...og slet - slet ikke paa Sukhumvit road hvor der altid er mange mennesker.
Det kan ikke siges tit nok. 0pbevar jeres vaerdier og pas i hotellets box. Tag kun med af penge som i regner med at bruge paa en aften + evt. et kreditkort og en kopi af passet + hotellets kort saa i kan finde hjem.
Turkish Airline udleverer en flad pose som i kan tage om halsen og opbevare under skjorten foran. Det eneste sted som er 99% sikkert.