Se indlæg
 Udskriv debat
Hejsa
Rin, hvorfra ved du at painter ikke er inde på andre websites og søge andre nationaliteter`???

painter
Det er da vist ikke nemt at finde en sød thaikvinde,,,,,,,,Nu har jeg forsøgt mig med div. sider på nettet,,,og det det drejer sig om er at ,,,,,,sende penge,,,,,,,,nu er jeg jo ikke idiot,,,,,men det er hvad der er sket idtil videre,,,,,,suk...
Findes der mon en sød Thaikvinde her,som lige mangler en sød fyr,,,fast arb ,og ordnede forhold,,,Jeg er 44 ,,,,slank,,,Smile

Nirvana
painter skrev:
Det er da vist ikke nemt at finde en sød thaikvinde,,,,,,,,Nu har jeg forsøgt mig med div. sider på nettet,,,og det det drejer sig om er at ,,,,,,sende penge,,,,,,,,nu er jeg jo ikke idiot,,,,,men det er hvad der er sket idtil videre,,,,,,suk...

Ja det er ikke særlig nemt at finde en Thai her i DK de er ligså svære at skore som en dansk kvinde, midt råd ta til Pattaya eller Jomtien der er de nemmer at skore men vis du vil have en der ikke spørge om penge så skal du prøve rigtig mange før du finder en som ikke spørg efter penge
Come As You Are

painter
Ja det er også mit indtryk,,desværre..
Findes der mon en sød Thaikvinde her,som lige mangler en sød fyr,,,fast arb ,og ordnede forhold,,,Jeg er 44 ,,,,slank,,,Smile

Big-Viking
Også de Thaer som er her i Danmark, er for farangeneseret.. Nyt ord..hmmmm

painter
ja enig,,,,,,vist bedst ikke at stræbe efter at finde en seriøs thaikvinde ,,,,det er vist FOR naivt,,,,,, vil naturligvis lede døren stå på klem ,HVIS muligheden skulle byde sig,,,,,,,MEEEEENNNNN,,,,det sker nok ikke ,,hvis man skal være realistisk.Frown

Trutidutten
Without money, there's no love !

Alle naive, selvbedragiske thaigifte mænd med skyklapper, burde tvinges til at se denne film hver dag !Pibe

Selvbedrag er forsøg på at skjule ubehagelige sandheder for en selv. Personen overtaler sig selv til at tro noget han inderst inde ved ikke stemmer. Det karakteristiske ved selvbedraget er, at personen kender til det, han forsøger at skjule for sig selv. Han lyver for sig selv med vilje. Selvbedrag kan således defineres som ønsket, intentionel uvidenhed.
Redigeret af Trutidutten d. 20/11-2010 12:50
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.

In Thailand you don't lose the girl, only your place in the queue !

Gokinok
Har jeg lige nu en mystisk oplevelse af "Deja Vu"?"!

"Rap-and" træf på terrassen:

Tuttelu Tralla

lung
rin skriver

Sandt, men spørgsmålet står stadig, hvorfor partout en thailænder?

det kunne jo ogsa vare den mulighed at Painter er vild med thailansk mad, i stedet for sylte og blodpolse, sa er det jo narliggende....Pfft

lung
Redigeret af lung d. 20/11-2010 15:36

rinpoche
Hehe, Lung.
Det er i hvert fald en grund man kunne forstå Smile

xxxx
he he så var det nok nemmere at lære lidt om Thai kogekunst.

Der er jo omkring ca 25 % der ender op med at have et fungerende ægteskab.
hvor mange af dem der så bare ligner, ja det ved vi ikke.

Såe helt umulig kan vi jo ikke sige det er.

Men hvis man som udgangs punkt siger hun vil have en farang pga pengene, at det så måske med tiden bliver til et fungerende ægteskab.
Så har man garderet sig ret godt.

Og så behøver i ikke begynde med at danske kvinder ik er bedre, for næh det er de vist ik, og det er nok lettere at finde en Thai som ikke vejer 40 kg for meget og har 3 - 4 børn, med ligeså mange fædre, man skal dele al fritid med.

lung
he he så var det nok nemmere at lære lidt om Thai kogekunst.

godt nok, men en kogebog kan jo hverken stovsuge eller vaske toj Smile

lung

Rawirot
Nirvana skrev:
painter skrev:

Ja det er ikke særlig nemt at finde en Thai her i DK de er ligså svære at skore som en dansk kvinde, midt råd ta til Pattaya eller Jomtien der er de nemmer at skore men vis du vil have en der ikke spørge om penge så skal du prøve rigtig mange før du finder en som ikke spørg efter penge

Ja skal ikke søge i Pattaya eller på en bar overhovedet. Men det er alle vel klar over....eller hwa? Brug den øverste del af kroppen når du søger efter en . På den anden side...selv en thai skal bruge penge for at leve.
Rawirot
Siamren . Flauenskjold-by.dk

flauenskjold-by.dk/ Siamren
Stampe
Hvad er der nu galt med en sød pige der arbejder i en bar ??
Ja jeg spør bare...
hovede parten finder deres komende kone på en bar, og for mig at se er der intet galt i det.
Der findes gode og søde piger, & der findes dårlige piger alle steder. sådan er det også i Danmark
i200.photobucket.com/albums/aa313/Stampe_dk/Stampe.gif
Hilsen Stampe

Gokinok
Hvem og hvor mange vælger frivilligt at gifte sig med en dansk prostitueret?

Altså lige bortset fra IT nørden Erik Damgaard!

Cool

Doc Gok

thailandforever
he he den var god mes ham Erik Damgård. Her gælder virkelig ordsproget no money no funny and big bubies he he

www.tekniknord.dk
Rawirot
Stampe skrev:
Ja jeg spør bare...
hovede parten finder deres komende kone på en bar, og for mig at se er der intet galt i det.
Der findes gode og søde piger, & der findes dårlige piger alle steder. sådan er det også i Danmark

Der er ikke noget galt i at gifte sig med en barpige. Var ikke det vi talte om. Iøvrigt tvivler jeg på de fleste har fundet deres thai kone på en bar. Jeg kender rigtigt mange thai/danske ægteskaber og ingen af dem, inklusiv mig selv, har ikke fundet hende på en bar . Og nej de har heller ikke arbejdet der før.
Men igen. Der er ikke noget galt med at gifte sig med en barpige. Det bestemmer man heldigvis selv.
Redigeret af Rawirot d. 21/11-2010 10:32
Rawirot
Siamren . Flauenskjold-by.dk

flauenskjold-by.dk/ Siamren
BentBP
"Hvem og hvor mange vælger frivilligt at gifte sig med en dansk prostitueret?

Altså lige bortset fra IT nørden Erik Damgaard!"

Ha ha , den var sku god Gokinok , og du har fulstændig ret , hun ligner en sådan , køn er hun sku ikke når kameraerne kom tæt på . Forsat god Søndag til alle her .Wink
Redigeret af BentBP d. 21/11-2010 11:30

Stampe
Rawirot skrev:
Stampe skrev:
Ja jeg spør bare...

Der er ikke noget galt i at gifte sig med en barpige. Var ikke det vi talte om. Iøvrigt tvivler jeg på de fleste har fundet deres thai kone på en bar. Jeg kender rigtigt mange thai/danske ægteskaber og ingen af dem, inklusiv mig selv, har ikke fundet hende på en bar . Og nej de har heller ikke arbejdet der før.
Men igen. Der er ikke noget galt med at gifte sig med en barpige. Det bestemmer man heldigvis selv.

Tuttelu Tralla Ja tro på det Angel
i200.photobucket.com/albums/aa313/Stampe_dk/Stampe.gif
Hilsen Stampe

birkedhoj
som i trutiduttens uoutube video til slut: no money no love.

Godt man har sine egne øretæver med fra Danmark.Big eyesWink

Spring til debat: