Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
hej hua lan
jeg kan ikke se hvorfor du skulle få huk får det du skriver i dit inlæg som jeg syntes er godt- du skriver også noget klogt
men som clyde skriver er der flere herinde som har været på længe og så snakker man på end anden måde
det gør man også i kamaratligt samvær og kommer der en ny skal han /hun jo også lige sluses ind
jeg startede også med at smugkikke et stykke tid
og jeg kan låve dig for at jeg fik en hård medfart da jeg kom på herinde selv om jeg havde gode endtentioner om emnet
men det fik mig ikke til at slå hælene i eller svine folk til
men jeg debaterede for min sag og fik (tror jeg nok ) folk over bevist om at jeg var god nok
Rolan, alle er da gode nok, indtil de har bevist det modsatte.
Medlemmer på et forum som dette er indlysende nok det væsentligste aktiv, eller snarere det eneste aktiv.
Og det bør da være en opgave for alle at tilsikre at nye medlemmer føler sig godt tilpas og kan bidrage til indlæg til fælles bedste.
Måske skulle der være en rubrik, der hedder noget i stil med "nye medlemmer, intet spørgsmål er for dumt" Eller måske blot "introduktion til nye medlemmer"
Så kunne de 4-5 thai-rubrikker jo passende blive komprimeret til en, idet der jo ikke er megen trafik der alligevel.