Se indlæg
 Udskriv debat
hej kan vi ikke prøve at være lidt søde ved hinanden
rolan
hej hua lan
jeg kan ikke se hvorfor du skulle få huk får det du skriver i dit inlæg som jeg syntes er godt- du skriver også noget klogt
men som clyde skriver er der flere herinde som har været på længe og så snakker man på end anden måde
det gør man også i kamaratligt samvær og kommer der en ny skal han /hun jo også lige sluses ind

jeg startede også med at smugkikke et stykke tid
og jeg kan låve dig for at jeg fik en hård medfart da jeg kom på herinde selv om jeg havde gode endtentioner om emnet
men det fik mig ikke til at slå hælene i eller svine folk til

men jeg debaterede for min sag og fik (tror jeg nok ) folk over bevist om at jeg var god nok

mvh rolan

rinpoche
Rolan, alle er da gode nok, indtil de har bevist det modsatte. Smile

Medlemmer på et forum som dette er indlysende nok det væsentligste aktiv, eller snarere det eneste aktiv.
Og det bør da være en opgave for alle at tilsikre at nye medlemmer føler sig godt tilpas og kan bidrage til indlæg til fælles bedste.
Måske skulle der være en rubrik, der hedder noget i stil med "nye medlemmer, intet spørgsmål er for dumt" Smile Eller måske blot "introduktion til nye medlemmer"
Så kunne de 4-5 thai-rubrikker jo passende blive komprimeret til en, idet der jo ikke er megen trafik der alligevel.

rinpoche

rolan
hej rinpoche
Rolan, alle er da gode nok, indtil de har bevist det modsatte.
ja det har du ret iGrin

med hensyn til nye medlemmer var det en god ideSmile
Redigeret af rolan d. 23/09-2005 19:36

Spring til debat: