Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Længere ophold i thailand
|
|
| Namprik |
Lagt på d. 11/10-2010 14:35
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 289 |
Jeg kan sige uden at lyve, jeg tjener 4 kg. pr. dag ved aktier.....laenge leve janten. Men selvfoelgelig skal man pase paa, har intet tabt endnu, opret den paa en TH konto ! Stadig i konens navn, er lykkelig gift paa naeste 6'te aar. Redigeret af Namprik d. 11/10-2010 14:38 Jeg kan gaa paa vandet !
En pige jeg kender, hun er smuk...en picasso falmer i doend ! Et hjerte pigen har, saa stort som Eiffel........Tak fordi jeg maa kende dig. |
|
|
|
|
Lagt på d. 11/10-2010 14:49
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Lalle Suk... Du er smidt ud af af denne hjemme side flere gange,og du fatter ikke at folk er trætte af at høre om dine store armbevælgelser på andres bekostning. Du er ikke andet end en gemen plattenslager.... lindy Og så lad mig et jordbær......tak |
|
|
|
| Gokinok |
Lagt på d. 11/10-2010 14:52
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 578 |
Mener du ikke rønnebærrene retur, de er nemlig godt sure?!![]() |
|
|
|
| Namprik |
Lagt på d. 11/10-2010 14:55
|
|
Lin, jeg fatter ikke dit in. hvorfor ikke glaeder sig over at jeg har det godt ? Hvis du ikke laeser mine put, saa faar du ikke ondt i roeven over en farang der har det godt........ Roenne er stinkende sure i visses fattige mund ! Redigeret af Namprik d. 11/10-2010 15:00 Jeg kan gaa paa vandet !
En pige jeg kender, hun er smuk...en picasso falmer i doend ! Et hjerte pigen har, saa stort som Eiffel........Tak fordi jeg maa kende dig. |
|
|
|
| DKPete |
Lagt på d. 11/10-2010 15:00
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 594 |
Lyder fedt at du kan score 4kg om dagen på aktier....pas nu på det kan hurtigt gå den anden vej, så nyd det så længe det varer (forhåbentlig længe). |
|
|
|
| Namprik |
Lagt på d. 11/10-2010 15:01
|
|
Tak Pete, ja, jeg passer paa.
Jeg kan gaa paa vandet !
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 11/10-2010 17:27
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
lindyras skrev: Lalle Suk... Du er smidt ud af af denne hjemme side flere gange,og du fatter ikke at folk er trætte af at høre om dine store armbevælgelser på andres bekostning. Du er ikke andet end en gemen plattenslager.... lindy Og så lad mig et jordbær......tak Det røde bær er hermed givet. Essensen er at tråde ikke skal smadres med pis og papir. Den respekt skylder vi forfatteren af trådes første indlæg og kan vi ikke give den så er forumet intet værd. Det har intet med at gøre om vi i Admin mener det ene eller andet og hvem vi syntes som har ret i de enkelte sager. Det vigtige er at forumet er brugbart og det er det ikke med en flok tosser rendende rundt som ter sig som de har lyst til. - Admin - Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
|
Lagt på d. 11/10-2010 17:36
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Web... Jeg takker og du sletter mig....Tak... lindy |
|
|
|
| Namprik |
Lagt på d. 11/10-2010 17:38
|
|
Robert Kronberg skrev: noisnabo skrev: Talte for nogle uger siden med en fyr i Jomtien, som brugte en agent, som mod et honorar, sørgede for de nødvendige garantier. Er der nogen her, som kender til den metode, er den farlig, gør det ondt ? ![]() Man kan stort set alting i Pattaya mod et ekstra "honorar", men hvis du mener "falske papirer", når du skriver "nødvendige garantier", så vil jeg advarer imod dette. Det er ingen steder i verden særlig smart at give en myndighed et falsk papir. Så er det bedre at tage på en masse visa-runs. Og hvis man alligevel er over 50 år, så gør som allerede foreslået, få et Visa O i Danmark og tag derpå ned og snak med nærmeste Immigration i Thailand (regler og praksis ændres ofte). I Pattaya har Immigration en udlænding ansat til at hjælpe nyankomne udlændinge. Hilsen, Robert Enig, der skal vaere orden i sagerne, ellers kan det ende med et brag ! Jeg kan gaa paa vandet !
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 11/10-2010 17:44
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
lindyras skrev: Web... Jeg takker og du sletter mig....Tak... lindy Hermed gjort. - Admin - Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| VIP |
Lagt på d. 11/10-2010 18:31
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 567 |
Gokinok skrev: Ok, lad mig komme til bords og rage til mig fra fadet! ![]() Hvor mange bliver vi??? >>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
|
|
|
|
| Gokinok |
Lagt på d. 11/10-2010 19:02
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 578 |
Vi bliver vel de sædvanlige i den "eksklumpsive" Ædedolkenes Klub; f.eks. partikulier Eriksen aka Luksusbugen, Overlærer Clausen, redaktør Heilbunth, kæmner Lassen, Knagsted, selvfølgelig, og istedet for Emanuel Thomsen som tjener (han har travlt hjemme på den fædrene gård...) så er tjeneren bangkoknielsen! Velbekomme... http://da.wikiped...v-serie%29 Til fadet vil vi sku´ alle, det er en nationalsport i Omsorgs-Danmark, hvor borgerne plyndres i skat og al retssikkerhed er væk. Fy for s...., en brækspand, tak! Doc Kok Gik Nok Redigeret af Gokinok d. 11/10-2010 19:07 |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.