Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Thailand for første gang
|
|
| natty |
Lagt på d. 29/09-2010 22:29
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Jeg synes det er helt fint at tre gutter tager til Pattaya for at få øl, fis og hornmusik. Synes bare det er ærgeligt kun at opleve det samme som Sunny Beach. Hvad med at gå på opdagelse i Bangkok et par dage. opleve Koh Samet eller Koh Chang nogle dage, begge tæt på Pattaya, og så køre den af nogle dage i Pattya. For mig, og det er jo selvfølgelig kun mig, er nogle dage i Pattya nok. Men come on i er mellem 26 og 39 år, Hvorfor ikke følge strømmen af Thaier og bacpackere på jeres egen alder og nyde livet og feste på en thaistrand, med beachdisco, måske romantik, kortspil samt masser af whiskey på stranden under stjerneskud, måne, regnbue og tordenskrald i det fjerne. På en og samme tid. Tag og oplev lidt af hvert i stedet for kun at være i det midaldrendes og gamle mænds paradis. Redigeret af natty d. 29/09-2010 22:32 |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 29/09-2010 22:35
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
I kan roligt tage til Pattaya ? men tag en rundtur i Byen ved dagslys Og man kan roligt tage Børnehaven med gennem Walking Street om dagen. Så tjek Turistbrusyrer der er masser at se på. Alle de negative er nogen der har drukket hjernen ud ved nattetider og så naturligvis bleven snyt af Pigerne Og vil nu også foreslå lidt som Goldwing godt sted og Royal Twin foran er også ok. Men håber i får en god tur og vi får en tilbagemelding ![]() |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 29/09-2010 22:43
|
sank skrev: I kan roligt tage til Pattaya ? men tag en rundtur i Byen ved dagslys Og man kan roligt tage Børnehaven med gennem Walking Street om dagen. Så tjek Turistbrusyrer der er masser at se på. Alle de negative er nogen der har drukket hjernen ud ved nattetider og så naturligvis bleven snyt af Pigerne Og vil nu også foreslå lidt som Goldwing godt sted og Royal Twin foran er også ok. Men håber i får en god tur og vi får en tilbagemelding ![]() Selvfølgelig kan de roligt tage til Pattaya, tror nu heller ikke det var børnehaven de ville slæbe med. Og nej jeg har ikke drukket hjerne ud i Pattaya, men nok andre steder. Mener bare det er deres første besøg, og det ville være synd ikke at opleve noget andet end 14 dage det samme sted. |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 29/09-2010 22:47
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Sank Jeg begynder ærligt talt at få ondt af dig. |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 29/09-2010 22:55
|
tjah hvis man har lyst til at bruge 14 dage på at drikke hjernen ud i Walkingstreet sammen med fulde russere, skide fulde hooligans og tourist police i naziuniformer, så god fornøjelse, Pattaye er perfekt. Husk nu de fyre er på ferie, og så skal der vel være lidt gas på. Men det kan de også finde alle andre steder end i Pattaya. Alle mænd og kvinder sin lyst, men jeg ville vælge anderledes. Redigeret af natty d. 29/09-2010 22:56 |
|
|
|
|
Lagt på d. 29/09-2010 23:16
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
natty skrev: tjah hvis man har lyst til at bruge 14 dage på at drikke hjernen ud i Walkingstreet sammen med fulde russere, skide fulde hooligans og tourist police i naziuniformer, så god fornøjelse, Pattaye er perfekt. Husk nu de fyre er på ferie, og så skal der vel være lidt gas på. Men det kan de også finde alle andre steder end i Pattaya. Alle mænd og kvinder sin lyst, men jeg ville vælge anderledes. Patty er da det rigtige sted for dem....hvis der skal fuld gas på...til hver en tid stemmer jeg for patty, så kan du natty jo vælge phuket el samet el gaaabb gaab ???patty er da det ultimative.........de får en fed ferie. |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 29/09-2010 23:29
|
men uden trope strand og klart vand , ja må unsdkylde tager ikke kun på ferie for at hore. Redigeret af natty d. 29/09-2010 23:30 |
|
|
|
|
Lagt på d. 29/09-2010 23:35
|
|
natty skrev: men uden trope strand og klart vand , ja må unsdkylde tager ikke kun på ferie for at hore. der er en ø ud for patty med klart vand....prøv den der går faktisk både dertil HELE tiden...og Jomthien er også ok, og patty er også blevet meget bedre de sidste 10 år og frem.... ![]() |
|
|
|
| Victorias far |
Lagt på d. 29/09-2010 23:47
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 7 |
Hehe, kan se meningerne er delt, og mange. Skal nok opdatere når vi har besluttet hvad vi gør. det er jo heller ikke før jan/feb vi tager afsted. Har kigget de forskellige links igennem som i har vedhæftet i jeres kommentarer, men kan ikke finde ret mange der kan lejes for kun 14 dage. Enden på det hele bliver måske et hotel med hvert vores værelse, men lidt ærgerligt, da vi mister lidt af det sociale. Som jeg skrev i tidligere indlæg, skal vi naturligvis også ud og lege turister. Er sikker på der findes i tonsvis af dagsture i området. Victoria´s far ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 30/09-2010 00:30
|
|
i jan/feb vil i nok få problemer med kun at leje i 14 dage, da det er højsæson, og der er nok ingen der kan eller gider, at garantere nogen så mange måneder før i kommer, men der er altid noget den dag man står i Pattaya, men prøv at mail til dem jeg skrev, de lejer også ud pr. dag. |
|
|
|
|
Lagt på d. 30/09-2010 04:40
|
|
Jo der er virkelig mange ting at opleve i byen. Desværre er det lige i højsæsonen I kommer og da er det næsten ikke til at komme frem for diverse russere/japanere/koreanere/thaiwanesere m.m.fl. men med lidt godt vilje så går det jo nok. Hvis altså turisterne kommer, lige nu er der ikke mange tegn på en forbedring. Desværre arbejder jeg ikke mere ude på The Elephant Village, men kan da stadig stærkt anbefale en dagtur derud. En tur til Samet er heller ikke så ringe. Kør med en minibus tidlig morgen så er I der inden frokost, kan så drive og dase i krystalklart vand resten af dagen og så en tur over på Ao Wong Duan stranden og spise seafood i strandkanten og nyde nattelivet der, og så tilbage til Pattaya næste formiddag. (køb turen færdigpakket hos en travelagent, de fleste større hoteller har en sådan i lobbyen). Der er det nye Floating Market her ude på Sukhumvit, med alt hvad hjertet begærer fra hele Thailand, der er Under Water World, der er store flotte centre o.s.v., o.s.v. Glem ikke tirsdag og fredag markedet ovre på Soi Buakhao. Eller op på Buddha Hill og se den vidunderlige udsigt over hele kysten med øerne i det fjerne. Tage en taxi om aftenen(ikke gå derop det er for farligt) og se byens lys er helt unikt. En sejltur over til den store ø, Coral Island (Kho Larn) vil jeg fraråde, der er godt nok dejligt vand, men fuldstændig overrendt at div. turister, speedbåde og jetski. Og glem så ikke alle de pragtfulde spisesteder vi har. Byen rummer et af verden største udbud af etniske restauranter (knap så mange som i New York) men man kan finde alt og til helt forskellige priser. Men undgå de store både der ligger ude i bugten, det er rene turistfælder med elendig mad til skyhøje priser. Prøv en tur op på Pattaya Hill Hotel oppe på toppen ligger der en Vietnamesisk restuarant - Le Saigon - uhm guf de la mums, sikke noget mad og sikke en udsigt!!!! Og så må man jo ikke forglemme de små lammelår der kan beses, beføles og beundres - men pas på, een gang thaidame, så er man solgt, der er intet på denne jord som thai-silkehud der kan få en mand til at gå amok. Men læg mærke til hvad Natty skriver: Et par dage i Bangkok, enten i starten eller i enden af rejsen er en helt stor oplevelse, men det kræver mindst 2 dage. God tur og spørg endelig hvis I ønsker mere info Hilsen fra Skeptikeren som efter 10 år her ude ikke har fortrudt et sekund. |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 30/09-2010 08:04
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Tak Payanak det er der ikke mange der har ![]() |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

I kan roligt tage til Pattaya ? men tag en rundtur i Byen ved dagslys
Og man kan roligt tage Børnehaven med gennem Walking Street om dagen. Så tjek Turistbrusyrer der er masser at se på. Alle de negative er nogen der har drukket hjernen ud ved nattetider og så naturligvis bleven snyt af Pigerne 

Tak Payanak det er der ikke mange der har