Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
ska' vi ses i Pattaya
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 30/09-2010 07:40
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Jeg følger mig ikke fornærmet hvad andre skriver om os der bo Pattaya. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
|
Lagt på d. 30/09-2010 09:39
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Thikurt1, næh, det gør jeg normalt heller ikke, men det irriterer mig grænseløst at disse dumsmarte kommentarer hele tiden skal komme op, de er helt unødvendige - i enhver debat. Man kan så tænke sit når man læser den pågældende, jeg tror at han var her i nogle få dage, drak så han ikke kunne finde hoved eller røv i sin tilværelse. vågnede med gevaldige tømmermænd ved siden af byens grimmeste luder og siden har han fortrudt. Så¨er det jo nemt at skyde på alle andre., især når man sidder trygt og godt fjernt fra åstedet. Chiangmai, du tager fejl i hvert fald hvad angår mig (og min hustru også forøvrigt) Vi ville, hvis vi var yngre meget gerne bosættes i Chang Mai, det er en nvidunderlig by på alle leder og en pragftfuld natur nær på. Var der i år til Blomsterfestivalen (og håber at skrabe penge nok sammen til en tur næste år). Meeeeen - 71 år og så skal flyttes endnu en gang, og så væk fra havet næh tak! Og vigtigst; her har vi det meste af familien, dem kan ingen af os undvære. Skeptikeren |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 30/09-2010 09:48
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Hejsa skeptiker Jeg forstår ikke hvorfor du ikke bare ignorere sådan en klaphat, lad ham da endelig blive i phuket så du fri for at se ham i pat. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| MakMak |
Lagt på d. 30/09-2010 10:21
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 89 |
Måske fordi skeptikeren selv er en klaphat ![]() |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 30/09-2010 15:44
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Skeptikeren skrev: Thikurt1, næh, det gør jeg normalt heller ikke, men det irriterer mig grænseløst at disse dumsmarte kommentarer hele tiden skal komme op, de er helt unødvendige - i enhver debat. Man kan så tænke sit når man læser den pågældende, jeg tror at han var her i nogle få dage, drak så han ikke kunne finde hoved eller røv i sin tilværelse. vågnede med gevaldige tømmermænd ved siden af byens grimmeste luder og siden har han fortrudt. Så¨er det jo nemt at skyde på alle andre., især når man sidder trygt og godt fjernt fra åstedet. Chiangmai, du tager fejl i hvert fald hvad angår mig (og min hustru også forøvrigt) Vi ville, hvis vi var yngre meget gerne bosættes i Chang Mai, det er en nvidunderlig by på alle leder og en pragftfuld natur nær på. Var der i år til Blomsterfestivalen (og håber at skrabe penge nok sammen til en tur næste år). Meeeeen - 71 år og så skal flyttes endnu en gang, og så væk fra havet næh tak! Og vigtigst; her har vi det meste af familien, dem kan ingen af os undvære. Skeptikeren Jeg synes også, at der ofte går politisk korrekthed i den, når man får travt med at nedgøre Pattaya. Pattaya er meget andet end "ludere og lommetyve", og der er prostituerede alle steder, men ikke altså så tydeligt. Jeg bor på Phaya Thai i Bangkok, og der er 2-3 kæmpe sæbehuse, men da faranger ikke kommer der så ofte, så ses ingen farang med Isaan-piger i cowboy-nederdel, men det er ikke det samme som, at der ikke er en stor sex-industri på Phaya Thai. Eller tag alle gardin-hotellerne i sidegaden på Sukhumvit soi 11, hvad sker der lige der. Igen, det er ikke faranger, som kommer der, og derfor er det ikke tydeligt for en turist, at der foregår en hel masse. Pattaya dømmes derfor ganske tit, fordi turisterne kan se andre turister med en Isaan-pige, men turisten kan ikke gennemskue en thai med en Bangkok-pige, som han har hentet i Lumpini eller på den mørke gade parallelt med Petchburi langs Airport Link. Dertil komme, at det ikke er alle farang i Pattaya, der går med en thai-pige, som har købt hende. Min kone er fra Laos, der er en slags Isaan, og hun er ikke købt, selvom mange nok vil tro det, når jeg går med hende i Pattaya. Min påstand er derfor, at Pattaya nok ikke har så megen mere prostitution (ud over nogle enkelte gader) end så mange andre steder, men andre steder ses det ikke af en turist, fordi det er thaimænd, og måske fordi de ordner forretningen on the spot og ikke tager hende med hjem. Dog har Pattaya ikke det samme smukke hav, lækre strand og flotte klippeformationer som langs Andaman-havet. Hilsen, Robert |
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 30/09-2010 18:12
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 815 |
Godt skrevet Robert. Vil lige tilføje en enkelt ting. Kan ikke se hvad galt der i at have en barpige, når man kender til hvorfor så mangen en pige laver det de gør. En barpige kan have et ligeså godt et hjerte som en der ikke arbejder i en bar. man kan blive snydt og bedraget at en der arbejder i Big-C ligesom man kan med en der arbejder i en bar. |
|
|
|
| soi khaotalo |
Lagt på d. 30/09-2010 18:35
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 33 |
Faulkner skrev: Nogle som er friske på at ses til et par stifter i Soi 7 Pattaya??(skal bo der)..fra den 10 Nov. og et par uger frem. Kunne være cool at møde nogle som kendte stederne:-) Hej Faulkner Jeg er i Pattaya på dette tidspunkt , og vil da gerne bruge en aften på at vise dig lidt rundt i byen. Sender mit nummer på en pb til dig. |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 30/09-2010 19:03
|
Big-Viking skrev: Godt skrevet Robert. Vil lige tilføje en enkelt ting. Kan ikke se hvad galt der i at have en barpige, når man kender til hvorfor så mangen en pige laver det de gør. En barpige kan have et ligeså godt et hjerte som en der ikke arbejder i en bar. man kan blive snydt og bedraget at en der arbejder i Big-C ligesom man kan med en der arbejder i en bar. Næ, hvad er problemet med at være kæsteste med en tidligere bar-pige - det eneste problem kan være, at hun er vant til, at der er gang i den, men det kan jo løses ved, at hun får noget andet at lave og tænke på. Den pæne piger kan sagtens snyde mere end en barpige, skal jeg hilse og sige. Hilsen, Robert |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 30/09-2010 19:19
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Den pæne piger kan sagtens snyde mere end en barpige, skal jeg hilse og sige. Den konklusion er jeg også nået frem til over årene herude. Tror egentligt bare man skal følge sit hjerte, men aldrig glemme at sikre sig økonomisk. |
|
|
|
| chaingmai |
Lagt på d. 30/09-2010 19:26
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
bar-pigerne glæder mange menesker,både dem der gerne vil hygge sig med og dem der hygger sig med at nedgøre dem og så er næsten alle glade ikke ?![]() |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 30/09-2010 19:50
|
Faulkner skrev: Nogle som er friske på at ses til et par stifter i Soi 7 Pattaya??(skal bo der)..fra den 10 Nov. og et par uger frem. Kunne være cool at møde nogle som kendte stederne:-) Hej Faulkner, Jeg er meget ofte i Pattaya, selvom jeg bor i Bangkok, så jeg vil gerne mødes med dig i soi 7, men kan du ikke PB mig, så vi kan aftale nærmere? Dog er jeg mere kendt i Jomtien end i Pattaya-delen. Hilsen, Robert |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 30/09-2010 23:18
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 962 |
Skeptikeren skrev: mener da ikke jeg har ringet dig op - respekter mine meninger og holdninger, ikke alle er fortabte, god bedring.ja og hellere skole dreng end afdanket-
fckguld - dit indlæg #17?????? Prøver du at være morsom eller er du virkelig så ubegavet/uforskammet i virkeligheden? Hvad H....de bilder du dig ind. Jeg går den ondelynemig ikke rundt i byen og er skide fuld, tror du virkelig at alle er som du og de andre drukrøve????? Vi er en hel del, også her i byen der godt kan have det morsomt og festligt uden absolut at skulle drikke os stangstive. Du skulle stoppe med disse dumsmarte bemærkninger, det klæder ikke en voksen, men det er måske det der problemet, du er stadig en forvokset skoledreng???? Skeptikeren DU FÅR HVAD DU GIVER
GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI |
|
|
|
| Amagerdreng |
Lagt på d. 30/09-2010 23:32
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 652 |
Kære FCKGULD. Du må da være klar over at når du skriver på DTW og skriver på denne måde ja så RINGER DU ALLE OP på DTW. Så dit indlæg nr 32 burde du være foruden. Og sjovt nok kommenterer du ikke at Skeptikeren SKRIVER OM DE DAGE du var i Pattaya og HVORFOR MON ?????? |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 30/09-2010 23:32
|
|
MakMak skrev: fornuftige ord , i et forum skal folk ikke være enige- man kan have sine meninger og holdninger, min sandhed er ikke jeres sandhed, vil ikke nedgøre folk der bor i pat, syntes bare byen er ødelagt, min mening- ligesom vesterbro - nogle elsker det- andre hader der.
Måske fordi skeptikeren selv er en klaphat ![]() DU FÅR HVAD DU GIVER
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 30/09-2010 23:37
|
|
Amagerdreng skrev: af respekt for manden . jeg behøver ikke tage affald - jeg er ikke 70 år ikke overvægtig- ikke alkoholiseret,klarer mig rigtig godt økonomisk, kun det bedste er godt nok til mig- jeg er kræsen- måske et fremmed ord.
Kære FCKGULD. Du må da være klar over at når du skriver på DTW og skriver på denne måde ja så RINGER DU ALLE OP på DTW. Så dit indlæg nr 32 burde du være foruden. Og sjovt nok kommenterer du ikke at Skeptikeren SKRIVER OM DE DAGE du var i Pattaya og HVORFOR MON ?????? DU FÅR HVAD DU GIVER
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 01/10-2010 00:29
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Lad os lige allesammen undgå at blive personlige. Det er vist nok kendt af alle herinde at nogle ikke kan lide byen og andre godt kan og uanset om man er på det ene eller andet hold så undgå venligst at blive personlige. Det klæder ikke debatten. Tak - Admin - Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.