Se indlæg
 Udskriv debat
Respekt eller mangel på samme !!!!.
Payanak
sonaz40 skrev:...det med at kunne feste uden alkohol er vel historie ?

Næ, der er der massevis af børnefødselsdage kun med rød og grøn sodavand Frown

Amagerdreng
Svar til sonaz40. Nej det er det ikke Pfft. Jeg personligt drikker HVERKEN-ELLER. Men snupper gerne en light vand. Det siger mig ganske simpelt ikke en SKID og folk der ikke kan hygge sig uden at drikke TJA behøver jeg sige mere Sad

Funnyboy
sonaz40 skrev:
50 pct af danskere ville vel møde op i jogging dragt eller t-shirt/cowboy bukser ved en fest....derfor sælger danske butikker snart ikke andet disse dage !

Hvad er der i vejen med Jeans og en pæn t-shirt eller skjorte?
Ikke fordi jeg ikke bryder mig om at jakkesæt men jeg følger mig bare ikke så godt til pas i det. Så ville nok vælge Jeans og en skjorte istedet.
Et par Jeans behøver jo ikke at være hullede eller fulde at revner/slidmærker for at være pæne. Altså med mindre man er 15 år gammel :-D

Funnyboy
Amagerdreng skrev:
Svar til sonaz40. Nej det er det ikke Pfft. Jeg personligt drikker HVERKEN-ELLER. Men snupper gerne en light vand. Det siger mig ganske simpelt ikke en SKID og folk der ikke kan hygge sig uden at drikke TJA behøver jeg sige mere Sad

Der er vel også forskel på om man drikker et par øl eller et par kasser i løbet af en aften. Men ja en fest kan nu være lidt så sjov og go uanset om man drikker eller ej.
Men en enkelt eller 2 i løbet af en aften sker der nu ikke noget ved.
Så længe man kan styre det og ikke bliver dum at høre på. ;-)

mr tirak
Måske du stiller for store forventninger.

Blå kors og danske Thai fester- hvor godt er det lige det passer sammen.

Der afholdes en masse andre ting arangeret af ambasaden eller handels kammeret osv, der kan du lufte dit jakke sæt og forvente at gæsterene kan kende forskel på kniv og gaffel.
Men når der afholdes fester med en mere eller mindre broget forsamling af Thailands farrere og disses impoterede koner kærster massage arbejdere på 3 mrd turist visa, samt deres kunder osv.
må du nok forvente en del sjov i gaden, løs sluppen snak alkohol indtagelse, og ja måske enda dans på bordene.

Mr Tirak
Bare fordi din far hedder gud,- behoever du ikke gaa paa vandet her hvor jeg fisker

Du skal bare gifte dig med en Thai, så er der ingen døje.

Blue Top Coffee Shop
Nok det stoerste udvalg af impoteret kaffe i Thailand.
Koh Pha Ngan.
Et besoeg vaerd ogsaa selv om du ikke er kaffe freak

WWW.thebeachhouse.asia
mr tirak
Hvornår er det fakta og hvornår er det en fordom.

En fordom er vel når nogle har en opfattelse ud fra bla. rygter, der ikke er sandfærdig.

I mine øjene er det sandt at langt størstedelen af impoterede koner til danmark af danske mænd kommer fra Thailand.

At verdens største bordel ligger i Thailand (Pattaya)
At verdens største sex destination er Thailand.
At antallet af danske mænd med en broget fortid der gæster eller bor i Thailand er langt højere end i andre lande

At antallet af Thailanske massage klinikker i Dk der ved besøg af omtalte myndigheder ikke lever op til de i Dk gældende krav og regler derfor nærmer sig noget der ligner organiseret svindel og trafficiking.

Stof misbrug, spil, penge udlåns virksomhed, udførsel af danske midler til hjem landet, bidrager kraftigt at dette ikke er fordomme men fakta.

Så denne fordom bliver nok ikke helt let at få ud af sladderen ved det gode Danske kaffe bord.

MR Tirak
Bare fordi din far hedder gud,- behoever du ikke gaa paa vandet her hvor jeg fisker

Du skal bare gifte dig med en Thai, så er der ingen døje.

Blue Top Coffee Shop
Nok det stoerste udvalg af impoteret kaffe i Thailand.
Koh Pha Ngan.
Et besoeg vaerd ogsaa selv om du ikke er kaffe freak

WWW.thebeachhouse.asia
Spring til debat: