Se indlæg
 Udskriv debat
Bangkok-Jomtien med taxi
hiks
de har et frygteligt fart gen, de thailandske mænd, når de køre derud ad med 1meters bremse afstand til forankørende på motorvejen med 130kmt`h mens de blinker med lygterne for at ville overhale, er det lige før jeg vælger at stå ud af taxien. jeg håber aldrig jeg for sådan en taxi igen. fremover kun bus til jomtien.

hsn
hiks skrev:
de har et frygteligt fart gen, de thailandske mænd, når de køre derud ad med 1meters bremse afstand til forankørende på motorvejen med 130kmt`h mens de blinker med lygterne for at ville overhale, er det lige før jeg vælger at stå ud af taxien. jeg håber aldrig jeg for sådan en taxi igen. fremover kun bus til jomtien.

Jeg bliver sur hvis det går for langsomt Smile

Hopla
det er bare ud over stepperne, og selvfølgelig skal man ikke spilde unødvendig tid med bus. Til hest
Redigeret af Hopla d. 18/07-2010 21:44

sabai sabai
Hopla skrev:
det er bare ud over stepperne, og selvfølgelig skal man ikke spilde unødvendig tid med bus. Til hest

.....Og ej heller spilde tid på bad, tandbørstning, og tøjskift !Rolll

Pattaya here i come !! Cheers
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.

Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung !

PL
Jamen, så kan jeg da anbefale ham her hvis i synes det er for sløvt og kedeligt med bussen!

Er han mon på et høj-oktan mix af RedBull / M150 / Yabaa etc.?

Rolll
Redigeret af PL d. 18/07-2010 22:27

natty
Ja eller ham som jeg kørte med fra lufthavnen ind til Bangkok. Han drak en del M150/Gazoline/Redbull på vejen, jeg tænkte ikke så meget over det, indtil han faldt i søvn ved indkørslen til Rama IV. Da vi havde holdt for rødt i 10-15 minutter og der blev grønt opdagede jeg at han simpelthen sov. Måtte vække ham og efter at være afleveret på hotellet, bad ham om at køre hjem og sove med et smil. Pfft Men det kunne sgu være gået grueligt galt.

Anonym Bruger
Hejsa...

Vil lige høre om nogle ved om MR T køre den tur endnu, da jeg snart skal afsted, og skal bruge taxi fra Bangkok-Jomtien....

Og om prisen holder på de ca 1000 bath ..

Forsat rigtige go´dag til jer alle sammen..
Mvh Per

MakMak
Ja det gør han, og prisen er stadig 1000 B alt incl.

Anonym Bruger
Takker

Fik fat på ham, og prisen er 1000 Bath endnu..alt incl.

Spring til debat: