Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Danmark-Japan
|
|
| sony |
Lagt på d. 21/06-2010 07:16
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Fodbold kan man vel ikke få for meget af vel, men hvorfor spørger du thaikurt om det? Det ikke ham der har startet tråden.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| randle |
Lagt på d. 21/06-2010 09:45
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 25 |
sony skrev: Fodbold kan man vel ikke få for meget af vel, men hvorfor spørger du thaikurt om det? Det ikke ham der har startet tråden. Gu fanden kan man faa nok af det idiotiske snakken om fodbold her, der og alle vegne. Brug dog den traad der er i forvejen. K... H.... Du har fuldstaendig ret. Det var traaden om fodbold han oprettede. Undskyld til Kurt. Men det andet f.... kunne da for f..... da se der koerer en traad om emnet. |
|
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 21/06-2010 10:39
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1277 |
randle skrev: Thaikurt1! Hvorfor 2 traade om fodbold? Kan sgu da ikke have undgaat dig ENORME opmaerksomhed, at der allerede koerer en om emnet. ![]() Og dit problem er??????? Lyder også som en slags opmærksomheds problem!! Hvis det ikke passer herren at der er 2 tråde om emnet, styrer du bare udenom.
Michael B Kristensen
|
|
|
|
| PL |
Lagt på d. 21/06-2010 10:47
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1424 |
Nå, troede lige denne tråd handlede om handelsbalancen Danmark-Japan, og hvor mange kilo flæskesider vi nu har eksporteret m.m. - og så er det båld, IGEN!!! ![]() PL |
|
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 21/06-2010 10:51
|
|
![]()
Michael B Kristensen
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 21/06-2010 10:56
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
randle Det kan jo skyldes at medlem ikke har se der hvad en tråd om fodbold. Derfor er der jo ingen grund til at brokke sig da det kan også ske at jeg overse en tråd hvor jeg skulle havde sat det jeg godt vil havde svar på. |
|
|
|
| randle |
Lagt på d. 21/06-2010 14:31
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 25 |
Saendaeng skrev: randle skrev: Thaikurt1! Hvorfor 2 traade om fodbold? Kan sgu da ikke have undgaat dig ENORME opmaerksomhed, at der allerede koerer en om emnet. ![]() Og dit problem er??????? Lyder også som en slags opmærksomheds problem!! Hvis det ikke passer herren at der er 2 tråde om emnet, styrer du bare udenom. ![]() Du kunne jo ogsaa styre udenom, men dit behov for opmaerksomhed er aabenbart for stort.lige som dit skide ego! |
|
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 21/06-2010 14:37
|
|
randle skrev: Saendaeng skrev: randle skrev: Thaikurt1! Hvorfor 2 traade om fodbold? Kan sgu da ikke have undgaat dig ENORME opmaerksomhed, at der allerede koerer en om emnet. ![]() Og dit problem er??????? Lyder også som en slags opmærksomheds problem!! Hvis det ikke passer herren at der er 2 tråde om emnet, styrer du bare udenom. ![]() Du kunne jo ogsaa styre udenom, men dit behov for opmaerksomhed er aabenbart for stort.lige som dit skide ego! Og her har vi en der ikke har det godt med sig selv. ![]() Har næsten medlidenhed med dig.. Og bemærk nu... Jeg skriver næsten!! Og jeg har et skide ego.. Det er jeg skide stolt af..
Michael B Kristensen
|
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 21/06-2010 15:12
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
rydski skrev: Er der nogen der ved hvor det er muligt at se fodbold landskampen Danmark-Japan på torsdag 01.30 i Pattaya Så er jeg helt sikkert klar til kamp ![]() Lad os lige se at komme tilbage i udgangspunktet fra trådens første indlæg. - Admin - Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.