Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Journalist gennemchecker Dansk Thai Website
|
|
| noidam |
Lagt på d. 28/08-2005 08:22
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 219 |
hvis man har ondt bagi, over at en person fra en avis kigger med, så må det da være fordi at man er bange for et eller andet. og hvis han spørger igenmmen en pm, så kan man jo bare lade være med at svare, længere er den ikke. ( eller hvad ). |
|
|
|
|
Lagt på d. 30/10-2005 13:39
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hey Mødte igår et par af omtalte journalist gamle studie venner og nuværende kollegaer. Og de oplyste mig, at Lars selv står i forehold til en thai-pige ![]() Hippie Lao |
|
|
|
| rolan |
Lagt på d. 30/10-2005 16:43
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 669 |
haaa hahaha funni![]() |
|
|
|
| isaan |
Lagt på d. 30/10-2005 17:02
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 289 |
jojo der kan man bare se ![]() ![]()
|
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 31/10-2005 20:07
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Og? Hans artikel handlede om pensionsfusk, hvorvidt han kommer sammen med en thailænder eller ej er da helt irrelevant, medmindre han da 1) bor i Thailand 2) også selv er pensioneret 3) også selv begår pensionsfusk. "Så der kan man bare se" hvad??? rinpoche |
|
|
|
|
Lagt på d. 31/10-2005 22:59
|
|
rinpoche skrev: Og? Hans artikel handlede om pensionsfusk, hvorvidt han kommer sammen med en thailænder eller ej er da helt irrelevant, rinpoche Halløjsa Rinpoche Det har du da fuldstændig ret i, men jeg syntes dog stadig, at det var en pudsig ekstra krølle på historien. Hippie Lao |
|
|
|
| christian-s |
Lagt på d. 02/11-2005 08:40
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 570 |
Pensions-emnet er åbenbart populært for tiden: http://www.scanda...un_code=dk Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 29/11-2005 18:07
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Det ser også ud til at vore svenske brødre er begyndt at interessere sig for diverse bidrag: http://www.dn.se/...nderType=6 Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 29/11-2005 18:29
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Det med at der er forskel på, om man bor i spanien eller Thailand. Her tænker jeg på pension, kan det da virkligt være lovligt at man får mindre hvis man bor i Thailand, jeg kan ikke se logikken, måske der er en der kan skære det ud i pap for mig, jeg syntes at det er diskriminerene. ![]() Mvh.Suk............... ![]() Hvis man ikke kan stille en garanti, kan man ikke få sin elskede til Danmark og man kan heller ikke flytte til Thailand uden at Danmark dypper sin begærlige snabel i ens pengepung ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 29/11-2005 23:16
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Hej Lau. gælder det også, hvis du får førtidspension. ? ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| lau |
Lagt på d. 29/11-2005 23:18
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 53 |
hej suk , ja |
|
|
|
|
Lagt på d. 30/11-2005 07:17
|
|
hej Suk jeg syntes at det er diskriminerene. Giver dig fuldstændig ret , det er komplet sindsygt , fatter ikke at det kan være sådan . Jeppe |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 30/11-2005 09:42
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Jeppe der er saa meget i livet der er diskriminerene. uden vi kan gore noget ved det
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
|
Lagt på d. 30/11-2005 11:47
|
|
hej Thaikurt du har ret i dette men skal man nu også acceptere det , jeg mener stadig det er dybt uretfærdig , der skulle da ikke være nogen forskel hvor end du er i verden , man kan da ikke lave en seperat lov for nogle enkelte mennesker der ikke bor hjemme men i spanien hilsen jeppe |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 30/11-2005 16:51
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Nej Jeppe det skal man ikke men det er saa lidt vi kan gore men man kan jo som bamsen skriver til de forskellige partier. Jeg Pesomlig tro bare ikke det hjaelpe de er da lideglad med os. Jeg kunne jo havde valgt at havde min adresse i danmark og saa bo i Thailand med valge at flytte det her ned Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.