Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Uddannelse - dansk/thai
|
|
| Jay |
Lagt på d. 26/05-2010 11:15
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 261 |
Der er noget som simpelthen ikke kan stemme her....tror der skulle en mere specifik mulighed end "højere"... nogle vil måske mene a deres AMU truckcertifikat er "højere" jeg kræver omstemning!! fx: Opnået Uddannelsesniveau (teoretisk/boglig) 1) Grundskole (9./10. klasse). 2) Ungdomsuddannelse (erhvervsfaglig). 3) Ungdomsuddannelse (gymnasiel). 4) Videregående (kort kvu 2-3 år). 5) Videregående (mellemlang mvu 3-4 1/2 år). 6) Videregående (lang lvu 5-6 år). 7) Forsker udd. (phd). 8) Voksen Udd. 9) Livets Skole. ![]() fx man har taget en kursus i ét eller andet, gælder det altå ikke som uddannelsesniveau. ![]() nb. der kræves som regel færdiggjort ungdomsuddannelse for at kunne søge videregående, def. af videregående kan ses på wiki....har jeg glemt nogen? |
|
|
|
| keniko |
Lagt på d. 26/05-2010 11:28
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 543 |
Jay skrev: Der er noget som simpelthen ikke kan stemme her....tror der skulle en mere specifik mulighed end "højere"... nogle vil måske mene a deres AMU truckcertifikat er "højere" jeg kræver omstemning!! fx: Opnået Uddannelsesniveau (teoretisk/boglig) 1) Grundskole (9./10. klasse). 2) Ungdomsuddannelse (erhvervsfaglig). 3) Ungdomsuddannelse (gymnasiel). 4) Videregående (kort kvu 2-3 år). 5) Videregående (mellemlang mvu 3-4 1/2 år). 6) Videregående (lang lvu 5-6 år). 7) Forsker udd. (phd). 8) Voksen Udd. 9) Livets Skole. ![]() fx man har taget en kursus i ét eller andet, gælder det altå ikke som uddannelsesniveau. ![]() nb. der kræves som regel færdiggjort ungdomsuddannelse for at kunne søge videregående, def. af videregående kan ses på wiki....har jeg glemt nogen? Omstemning.... Nej nej Jay den går ikke, at du nu vil have din Truckcertefikat under en højere uddannelse er ikke vores problem..[img]http://cdn.content.sweetim.com/sim/cpie/emoticons/000202FD.gif[/img] is not a valid Image. K. [img]http://cdn.content.sweetim.com/sim/cpie/emoticons/000204E8.gif[/img] is not a valid Image. Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
|
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 26/05-2010 15:14
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Hej Jeg havde svært ved at sætte mit kryds, for jeg afsluttede 10 TK, hvilket dengang svarede til en HF. Jeg er faglig uddannet, jeg er slagter ( SLP ), butiksslagter og pølsemager, hvilket jeg er stolt af. Til Jay, der er ikke lagt noget på og jeg indtager da heller ikke alcohol. Og rigtigt, jeg har været dansk gift i 21 år. Hilsen Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| Bjarne |
Lagt på d. 26/05-2010 15:36
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 699 |
Her er, hvad et af analyseinstitutterne (Panel Norstat) bruger, når de stiller mere eller mindre underlige spørsgmål til folk. Måske kan det bruges til noget - måske ikke: Hvad er din højeste gennemførte uddannelse? 7. klasse 9./10. klasse Mellemskole-/realeksamen Studentereksamen/HF Erhvervsrettet EFG/HG/HH/HTX Kort videregående (< 3 år) Mellemlang videregående 3-4 år Lang videregående (5 år eller mere) Ved ikke |
|
|
|
| Bjarne |
Lagt på d. 26/05-2010 15:38
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 699 |
Og så lige en tilføjelse - jeg opdagede, at der var mere (måske) relevant: Hvad er dit erhverv? Arbejder Funktionær Selvstændig Lærling/elev/studerende Pensionist og lignende Uden erhverv Ønsker ikke at svare |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 26/05-2010 17:30
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Skal det være endnu mere uddybende bør man kunne vælge flere muligheder. Men det kan man desværre ikke med det afstemningssystem, som findes her på DTW. |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 27/05-2010 00:13
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
Nu er der jo ikke ligefrem kø ved stemmeboxen , måske sådan en sjover her , kan sætte lidt gang i rollatoren ? ![]() [img]http://www.joksankolikot.net/setelit/thaimaa/2002-500-baht-etu.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| joensen |
Lagt på d. 27/05-2010 08:42
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 142 |
FCKdk skrev: 2 håndværksmæssige uddannelser og efteruddannelse indenfor elektronisk kommunikation, 10 kl. udv.(sprog), gymnasium (sproglig), samt taler, læser og skriver 7 sprog, flydende.... Jeg kunne måske nok have drevet det vidt, hvis ikke Jeg var så doven med hensyn til skolegang???? ![]() De 7 sprog, er det dansk,norsk, svensk, jysk,rigsdansk og slang. |
|
|
|
| joensen |
Lagt på d. 27/05-2010 08:45
|
joensen skrev: FCKdk skrev: 2 håndværksmæssige uddannelser og efteruddannelse indenfor elektronisk kommunikation, 10 kl. udv.(sprog), gymnasium (sproglig), samt taler, læser og skriver 7 sprog, flydende.... Jeg kunne måske nok have drevet det vidt, hvis ikke Jeg var så doven med hensyn til skolegang???? ![]() De 7 sprog, er det dansk,norsk, svensk, jysk,rigsdansk og slang. Jeg glemte lige det sidste, gad vide hvad det kan vaere. |
|
|
|
| keniko |
Lagt på d. 27/05-2010 08:48
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 543 |
joensen skrev: joensen skrev: FCKdk skrev: 2 håndværksmæssige uddannelser og efteruddannelse indenfor elektronisk kommunikation, 10 kl. udv.(sprog), gymnasium (sproglig), samt taler, læser og skriver 7 sprog, flydende.... Jeg kunne måske nok have drevet det vidt, hvis ikke Jeg var så doven med hensyn til skolegang???? ![]() De 7 sprog, er det dansk,norsk, svensk, jysk,rigsdansk og slang. Jeg glemte lige det sidste, gad vide hvad det kan vaere. Er overbevist om det kommer til dig når du har fået et par fadbamser! [img]http://cdn.content.sweetim.com/sim/cpie/emoticons/00020285.gif[/img] is not a valid Image. K. Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
|
|
|
|
| joensen |
Lagt på d. 27/05-2010 09:00
|
Det er nok rigtigt at de fleste der er Thai gift har vaeret gift foer. De fleste jeg kender som er gift med en Thai og bor i Thailand har vaeret gift foer, det er baade danskere og andre nationaliteter. Hvad uddannelse en Thai gift manhar,er jeg lidt i tvilv, men for mit eget vedkommende og mine venner, omgangskreds og arbejdskollegaer saa er det vel en afspejling af resten af samfundet. Nu er det jo saadan at i Danmark er der kun 7 procent der har en hoej uddannelse (Uviversitetsuddannelse) |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.