Se indlæg
 Udskriv debat
Thailandsk AF
rinpoche
Her er tale om to uddannede pædagoger og ikke noget om laerer uddannelse eller om deres andre kvalifikationer

Nope, men i det mindste har de en uddannelse.
Dine oplevelser i børnehaven og skolen i dk, well det er din personlige oplevelse og jeg synes faktisk din skildring siger mere om dig end om dem.

rinpoche

MisterM
rinpoche skrev:
Her er tale om to uddannede pædagoger og ikke noget om laerer uddannelse eller om deres andre kvalifikationer

Nope, men i det mindste har de en uddannelse.
Dine oplevelser i børnehaven og skolen i dk, well det er din personlige oplevelse og jeg synes faktisk din skildring siger mere om dig end om dem.
rinpoche

Yes du har nok retGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrin

Mit arbejde var at rejse rundt i asien og stille computer communikation op via satelitSmile Jeg troede at mine boern var bedst stillet hvis de boede i DanmarkFrownFrown
Men nej, Padagogerne/laererne fandt hurtigt ud af jeg var en daarlig farSad da jeg ikke passede demSad Moderen var fra oesten og en god mor men Pædagoger /laererne havde en anden mening og oedelagte min familie. Det var som om kommunen forsoegte at finde unge til Tvind. Dengang var der ikke saa mange flygtninge saa Pædagoger /laererne maatte jo selv finde nogle problemer for at vise at de var gode til jobbetSad Da jeg kom hjem efter en tur paa 4 maaneder var det alligevel lykkedes dem at sende min datter til Nyborg paa trods af min kones modstandSad Hun var blevet bange for pædagoger/laererene paa paa skolen pga deres inddirekte truslerSad

Hvordan gik det saa efter at Padagogerne/laererne havde befriet min datter fra hendes forfaerdelige foraeldreFrown
Jo, hun fik en ny verden med frihed, en bustur til Marocco hvor alle hendes ting blev stjaalet Sad
Tilbage til Danmark hvor hun fik en ven som fik hende paa stofferSad
Kommunen gav hende en lille lejlighed for hun maatte ikke se sine forfaerdelige foraeldreSad En nat klikkede det for hende og hun satte ild til sin lejlighedSad 8 aar paa den lukkede afdeling Nordvang i GlostrupSad Hun har 2 boern, jeg har kun set dem en gang for kommunen mente ikke at hun var velegnet som morFrown
I dag har hun en lille lejlighed og skal spise mange tabletter hver dagSad Hun faar foertidspension men er faktisk kun en 'groensag'
Vi snakker sammen igen og hun er meget ked af hun lyttede til vejlederne paa skolenFrown Hendes liv er oedelagt takke varet Padagogerne/laerernen. Ja, de synes at de gjorde et godt jobSad

Min soen har lige besoegt mig i 5 uger og han kan godt forstaad migSmile De havde jo ogsaa forsoegt at overtale ham men det ville han ikkeSmile

Jeg er godt traet af det danske systemSad
Redigeret af MisterM d. 21/08-2005 12:01

mugge
Hej 9000c,prøv at kontakte SBAC,Siam Buiesness Administration College.(De har en hjemmeside),jeg ved at de af og til har udenlandske undervisere og pædagoer.Jeg besøgte dem i April måned dog af en anden grund,men jeg ved at de af og til søger.

MisterM
Har opdateret mit indlaegSmile

Lad os faa nogle kommentarer fra 9000cGrin

I er velkommen i Thailand med jeres danske gode uddannelseGrin

jesper_dk
MisterM.
Det er jo en sørgelig historie men helt ærlig syntes jeg ikke at du behøver at lade det gå udover andre at du ikke bryder dig om det dansk "system" Og på mig lyder det jo også som du er meget imod TVIND,men det har jo ikke så meget med det her at gøre.
Måske skulle det du ligge det ind i et andet forum.
Jesper_dk

falang yao
Hej ALLESAMMEN,

Er det måske ikke gået op for jer at 9000c er blevet SKRÆRMT fra vid og sans og værst af alt uden at have fået et præcis, saglig og konstruktivt SVAR på sit spørgsmål.
Ud af 25 indlæg , har han kun brugte 1 (det første), resten var for det mest "hundeslagsmål", om for og imod det danske system , lilla ble/hash piberygende eller "skindheads" typer.
Og som vores god norske ven Marve Flekness sagde :
<<Hvad var spørsgmålet>>

Jeg gremmes Frown
Med Sad hilsen , M. Rasmussen.
Redigeret af falang yao d. 21/08-2005 17:36
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk

kanut
AF.

jeg har fulgt med i debatten, puuuuuuuuuu ha, sikken en omgang ævl

Hilsen Kanut

mugge
Ja så siger jeg undskyld med at komme med informationer.Farvel og tak og god rejse

kanut
Hej mugge.
Den var jo ikke til dig

Hilsen Kanut

falang yao
kanut skrev:
Hej mugge.
Den var jo ikke til dig
Hilsen Kanut

Hej Kanut,
Tak for det, du kom mig i forkøbbet.

Hej Mugge,

Nu har jeg været inde og rettet lidt på teksten, for inderste inde vidste du godt at min "bravade" var ikke møntet på dig. Jeg vil ønske at 50 % af vores medlemmer svarede som du gører, så var vi nået Laaaaannnnngggtt.

M.v.h., M. Rasmussen Cool
Redigeret af falang yao d. 21/08-2005 17:49
falang-yao@dansk-thai.dk

MisterM
Ja, ros til de danske pædagogerGrin De har et uddannelses bevis og saa skal de nok faa arbejdeGrin
De er da velkommen til ThailandGrin
Men de skal ikke forvente den samme status som de har i DanmarkGrin
Jeg vil da oenske dem held og lykkeGrin

MisterM
noidam Skrev:

p.s
når du aligevel skal hente hippie lao i lufthavnen den 25 sep,
kan du så ikke vente et par dage vi kommer den. 29 sep.
det sparer jo på transporten, og husk!!!!!. kør ikke ud til den nye lufthavn den er ikke færdig. ( ja jeg kunne ikke lade være )

Naar du skriver saadan har jeg placeret digGrin
Du har laert for meget i dit THAILANDGrin
Bed dine venner om at hente digGrin
De vil gerne hjaepe dig

mugge
Ingen problemer kære venner,jeg vidste det godt,men træt af al den udenom brok.Helt ærligt,et ægtepar ønsker at følge en drøm,og opsøger denne side...er det så svært hjælpe andre?

falang yao
MisterM skrev:
Ja, ros til de danske pædagogerGrin De har et uddannelses bevis og saa skal de nok faa arbejdeGrin
Er det "brødnid" eller er det fordi du har lært dit job :The Hard Way (lærling-Svend-.....) at du hader dem der har en akademisk uddanelse? og det er kun DIN måde der duer.

Jeg mener at De er lige så velkommen til Thailand som DU har været, og det giver dig, INGEN ret til at bestemme hvem er/ikke er egnet . Jeg skal måske veje mine ord på en guldvægt, for det kunne være at det er DIG, der gemmer stemplet med P.N.G. på.

I 9000c indlæg kan jeg overhoved se hvor der står at De forventer det samme status som i DK.

Den "paranoid" forestilling du giver udtryk for , får mig til at tænke at du måske har haft en "ulykkelig barndom" , hvor du var blevet mobbet og banket af ham den "rødhåret" i klassen, derfor skal du lægge alle "rødhåret" til HAD.

Du skrev et eller andet sted :
<< jeg kan svare pænt og og må sige min mening....>>Jeg har og andre også det til god at : du siger din mening på en PÆNT måde.

M.v.h., M. Rasmussen Angry

P.S.: For dem som ikke ved det, står P.N.G (latinsk forkortelse) for Personna Non Grata (Uønsket person).
Lad være med at foreslå at Webmasteren skal anskaffe sig sådan en .
falang-yao@dansk-thai.dk

MisterM
falang yao skrev:
MisterM skrev:
Er det "brødnid" eller er det fordi du har lært dit job :The Hard Way (lærling-Svend-.....) at du hader dem der har en akademisk uddanelse? og det er kun DIN måde der duer.

Jeg mener at De er lige så velkommen til Thailand som DU har været, og det giver dig, INGEN ret til at bestemme hvem er/ikke er egnet . Jeg skal måske veje mine ord på en guldvægt, for det kunne være at det er DIG, der gemmer stemplet med P.N.G. på.

I 9000c indlæg kan jeg overhoved se hvor der står at De forventer det samme status som i DK.

Den "paranoid" forestilling du giver udtryk for , får mig til at tænke at du måske har haft en "ulykkelig barndom" , hvor du var blevet mobbet og banket af ham den "rødhåret" i klassen, derfor skal du lægge alle "rødhåret" til HAD.

Du skrev et eller andet sted :
<< jeg kan svare pænt og og må sige min mening....>>Jeg har og andre også det til god at : du siger din mening på en PÆNT måde.

M.v.h., M. Rasmussen Angry

P.S.: For dem som ikke ved det, står P.N.G (latinsk forkortelse) for Personna Non Grata (Uønsket person).
Lad være med at foreslå at Webmasteren skal anskaffe sig sådan en .

Kaere falang yao, adminstratorGrin

Tak for dine paene ordGrin Din paedagoiske opdragelse og udtryk bekraefter kun min opfattelseGrin Det er fordi at der var en som stjal hans levorpostejmad i skolenGrin

Ingen er P.N.G. Alle er velkommen i Thailand, bortset fra terroristerGrin

Med hensyn til min barndom var den lykkelig og med meget forstaaende foaeldre. Jeg har altid vaeret staerk nok til at klare mig imod de stoerste i skolenSmile Jeg var ret god til Judo og har aldrig vaeret bangeGrin

Nu har pædagog/laerer ikke nogen 'hoej akademisk uddanelse' i mine oejne som laeger og Ingenoerer har Smile

Min uddannelse er ok selvom skibsfoerer heller ikke betraktes som 'akademisk' og da jeg blev indkaldt til soevaernet blev jeg hurtigt udnaevnt som soeloejtnant og underviste i soevaernet i 4 aarSmile
Jeg har skibsfoerereksamen og har sejlet med EAC og paa A.P.Moellers store containerskibe men gik paa pension da jeg var 60 aarGrin

Efter en oevelse skulle jeg briefe deltagerne, kommandoerer og orlogskaptajner over oevelsens forloebSmile
Efter briefingen blev jeg kaldt til chefens kontor og han sagde at han havde faaet at vide at 'Jeg havde lidt for langt haar og at jeg ikke var paedagoisk nok'Sad
Men han havde sagt at jeg var en god instruktoer og at han havde elsket min gennemgaaelse af oevelsen.Det maatte de give ham ret i Grin

Nej min modstand er det pædagogerne gjorde da jeg vente tilbage til mit civile job og rejste meget i asien, ja hele verdenenSad
Redigeret af MisterM d. 23/08-2005 11:17

rinpoche

Nej, det gør det ikke, det er en forkortelse du har fundet på Smile
PNG er et grafisk platformsuafhængigt filformat, der bruges på internettet.
og iøvrigt staves Persona med kun et n.
E.T.F.M.F.F.E.P.?
Estne tibi forte magna feles fulva et planissima? Grin rinpoche

Hej Rinpoche,

Prøv lige at skrive det samme til dem som har skrevet den artikel :

http://www.thaivi...392.0.html

Du var så klog og påstålig denne gang at jeg gad ikke besvare din "næsvis" bemærkning.

M. Rasmussen Angry
Redigeret af falang yao d. 13/11-2005 18:43

lau
det her er sku bedre end en krimi-roman,
hej noidam når du flytter kan jeg vel leje dit gamle hus.

clydehaumann
rinpoche dau bin dai. For de ikke indviede: Skilpader kan flyve.
Redigeret af clydehaumann d. 26/08-2005 10:36
Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring.
Visum Hjælp. GRATIS
Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE.
http://thaidanishservice.com

https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/

http://thaidanishservice.com
noidam
nej lau, desværre der bor svigermor, men hun er singel, lidt oppe i alderen men stadig i fuld vigør. var det noget ????

paulsenp
Hej Rinpoche,

Du tager fejl, delvist. Du har ret i, at PNG er et filformat (som f.eks. JPG), men PNG er også en almindeligt anvendt forkortelse for Persona non Grata. Hvis du vil overbevises, kan du søge i Google på PNG og "Persona non Grata".
Peter

Spring til debat: