Se indlæg|
Køb en grillbar
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 11/08-2007 04:11
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Vi kan ikke alle være enige altid, og det kan betyde at debatten tager en lidt anden drejning end man havde tænkt sig.. Og så er der en del der kommer til at skrive ting på samme måde som de siger dem, men på skrift er der intet tonefald, der kan afbøde ordvalget
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 11/08-2007 05:47
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Hej Jesper Nu har jeg laest reglerne igen. Som jeg forstaar dem, maa man gerne give sine meninger til kende, UDEN at blive personligt. Hvis jeg har uret, saa forklar mig hvordan reglerne skal tolkes. Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| Cxxxxsxxr |
Lagt på d. 11/08-2007 19:17
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 181 |
ideaman skrev: ... det er kun på DTW jeg har oplevet denne hetz mod folk der har andre meninger og holdninger end Jer. ... Mess with one Dane, and you're messing with them all ... |
|
|
|
| Cxxxxsxxr |
Lagt på d. 11/08-2007 20:09
|
Spøg til side - det er absolut ingen spøg for danskere i Thailand, hvis andre danskere fører sig frem med urent trav ... Tøv venligst ikke med at rapportere på dette forum. hvis i er løbet ind i tvivlsomme danskere i Thailand. |
|
|
|
| prasat |
Lagt på d. 12/08-2007 06:48
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 660 |
hugo der har været personangreb begge veje, men ikke ret hårde som det var før i tiden, som var den egentlige grund til at disse regler fra DTW blev strammet op. jeg tror du ville side næsten alene på DTW og skrive med dig selv hvis dette skulle være grund nok til at smide folk ud. men denne tråd har egentligt været god det er bare synd der er så mange der ikke har fattet hvad budskabet har været begge veje. og til cyberstar du kan tro jeg ikke ville rapportere noget hvis nogle laved noget ulovligt i thailand, hvorfor skal man gøre dette? skal man også rapportere hvis naboen for lavet sort arbejde. prasat |
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 12/08-2007 07:36
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Hej Prasat Hvis tonen herinde er : En flok faar der braeger. I er en flok hyaener. Saa kan I rigtig gnide Jer skadesfro I Jeres smaa haender. Er det tonen her gider jeg ikke mere. Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
|
Lagt på d. 12/08-2007 07:56
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
når folk har klaret deres egne problemer og plat,kan de begynde at hjælpe andre,hvis der er flere kræfter tilbage. venligst lindy |
|
|
|
|
Lagt på d. 12/08-2007 09:02
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hej Prasat. Jeg tror Cyberstars mening var at advare folk mod personer som ikke har helt rent mel i posen. Jeg erkender at bølgerne er gået højt i denne tråd men syntes det er på sin plads at være kritisk over for forretningsfolk som har en letfindig omgang med sandheden. Lad os nu antage at en herinde fra var lige ved at satse hele sin opsparing på "idemand´s" forslag ?? Skulle alle herinde så forholde sig ukritisk og lade være med at fortælle om de oplevelser de har haft ? Desværre for "idemand" har denne tråd jo vist at de ting han har sagt ikke helt har passet både i forhold til hans forretninger og ikke mindst forretningsforbindelser ... Jeg har en god smag i munden hvis denne tråd bare har reddet en fra at miste sin formue... Kan dog også være vi alle har været blinde herinde og vi virkelig er gået glip af en god handel .... men det tror jeg dog ikke ![]() |
|
|
|
| Cxxxxsxxr |
Lagt på d. 12/08-2007 10:50
|
prasat skrev: og til cyberstar du kan tro jeg ikke ville rapportere noget hvis nogle laved noget ulovligt i thailand, hvorfor skal man gøre dette? skal man også rapportere hvis naboen for lavet sort arbejde. thordk har allerede sagt det meste af hvad jeg ville sige. Jeg vil blot tilføje at du sammenligner æbler med bananer. Ved skattesnyderi i Danmark fordeles tabet på hele Danmarks befolkning - ingen får deres tilværelse ødelagt af snyderiet. Hvad nu vis din nabo svindlede dig for et par hundrede tusind - ville du så også bare holde mund så han kan gå videre med at snyde genboen? Men jeg kan skam godt tilslutte mig at man ikke skal rapportere folk bare fordi de gør noget ulovligt. Det rager ikke mig, hvis en dansker driver en restaurant i Bangkok uden arbejdstilladelse for eksempel. |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 12/08-2007 12:08
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
prasat skrev: hugo der har været personangreb begge veje, men ikke ret hårde som det var før i tiden, som var den egentlige grund til at disse regler fra DTW blev strammet op. jeg tror du ville side næsten alene på DTW og skrive med dig selv hvis dette skulle være grund nok til at smide folk ud. Prasat har ret. Vi har måtte indføre et reglement som vi kan henvise til for at få stoppet de værste tilfælde af "uroligheder" for at holde forumet og stemningen på et tilnærmelsesvis tåleligt niveau. Og på den anden side, så skal der også være plads til at vi kan være her. Blev reglementet fulgt slavisk så ville der ikke være mange tilbage herinde. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| prasat |
Lagt på d. 12/08-2007 15:26
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 660 |
hvis min nabo svindlede for 200.000 kr. ville jeg da prøve at få et fif. hvis folk bliver taget i røven på 10 millioner bath er det deres eget problem. man har en masse fine folk til at hjælpe sig så kontrakter og andet bliver udfærdiget rigtigt. hvis folk satser så mange penge forstår jeg ikke hvorfor de ikke lige betaler det ekstra for at få professonelle folk til at kigge på det. ideaman's huse er ikke dyre end andre projekter du finder på nettet. men de fleste af os herinde ville nok selv få det bygget og derved spare en mellem mands fortjeneste. alt hans andet shit omkring rådgivning og visa hjælp har jeg ikke en dyt forstand på og kan derfor ikke kommentere dette. prasat |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.