Se indlæg|
Om at finde kærligheden i Thailand...
|
|
| paulsenp |
Lagt på d. 25/03-2013 14:16
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 942 |
Hej Patirak, det er dejligt at se dig tilbage her. Jeg er sikker på, at vi er mange, der har savnet dine altid underholdende indlæg. Ja, det er desværre alt for sjældent, at man kan have fuld tillid til selv venner og familie, når det drejer sig om penge. Noget godt har du dog fået ud af det, og det kan vise sig at være meget mere værd. Håber at læse mere fra dig, nu du har vovet at komme i ringen igen. Peter
|
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 25/03-2013 18:33
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Som såvel Kim som Paulsensp så rammende siger: Velkommen tilbage. ![]() Jeg havde faktisk en tråd for en tid tilbage, der gik som så: Hvem savner i mest blandt forrige dtw medlemmer? For mit eget vedkommende så var det: Patirak. ![]() Mit liv her i Thailand ændret sig dramatisk de sidste 6 måneder, da jeg uforudset kom i en situation, hvor jeg pludselig fra den ene dag til den anden mistede alt det jeg har arbejdet for og opbygget gennem mange år. Heldigvis har jeg kun mig selv at bebrejde for det. Jeg var ganske enkelt for dum, naiv og ikke mindst alt for uforsigtig i forhold til de partnere jeg arbejdede sammen med. De løb med kassen og lod mig stå tilbage med resten a86;. Ærgerligt og meget dyre lærepenge – men heldigvis kun min egen skyld. Ikke enig. Lad skyld få dem, der røvrendte dig. Karma works in mysterious ways. Og tillad mig så, at ønske det bedste for dig og din kæreste. mvh rinpoche |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 25/03-2013 21:14
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Thailandske kvinder er også mennesker. De løber ikke blot deres vej. Jeg lærte engang, hvis der er et problem, så skal man blot smide økonomien over til konen, og så fatter hun hurtigt lektien. Hvis man derimod pakker det ind i noget, som hun ikke forstår, så kan en økonomisk situation nemt misforstås. Sådan vil det også være med en dansk kone. Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| patirak |
Lagt på d. 26/03-2013 08:03
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 739 |
rinpoche skrev: Som såvel Kim som Paulsensp så rammende siger: Velkommen tilbage. ![]() Jeg havde faktisk en tråd for en tid tilbage, der gik som så: Hvem savner i mest blandt forrige dtw medlemmer? For mit eget vedkommende så var det: Patirak. ![]() Mit liv her i Thailand ændret sig dramatisk de sidste 6 måneder, da jeg uforudset kom i en situation, hvor jeg pludselig fra den ene dag til den anden mistede alt det jeg har arbejdet for og opbygget gennem mange år. Heldigvis har jeg kun mig selv at bebrejde for det. Jeg var ganske enkelt for dum, naiv og ikke mindst alt for uforsigtig i forhold til de partnere jeg arbejdede sammen med. De løb med kassen og lod mig stå tilbage med resten a86;. Ærgerligt og meget dyre lærepenge – men heldigvis kun min egen skyld. Ikke enig. Lad skyld få dem, der røvrendte dig. Karma works in mysterious ways. Og tillad mig så, at ønske det bedste for dig og din kæreste. mvh rinpoche Hej Rinpoche, Rart at være tilbage og tak for de pæne ord. Ja, tror også selv på karma - og på at "partnerne" på et tidspunkt får som fortjent. Og heldigvis ser det ud til at vi har held i sprøjten i forhold til vores nye virksomhed :-) |
|
|
|
| patirak |
Lagt på d. 26/03-2013 08:26
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 739 |
paulsenp skrev: Hej Patirak, det er dejligt at se dig tilbage her. Jeg er sikker på, at vi er mange, der har savnet dine altid underholdende indlæg. Ja, det er desværre alt for sjældent, at man kan have fuld tillid til selv venner og familie, når det drejer sig om penge. Noget godt har du dog fået ud af det, og det kan vise sig at være meget mere værd. Håber at læse mere fra dig, nu du har vovet at komme i ringen igen. Hej Peter, Takker... Ja, der kommer som regel noget godt ud af selv de mest kedelige situationer her i livet :-) Patirak |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 26/03-2013 11:15
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
@Patirak - rart at se dig tilbage igen. Haaber du faar en ny biks op at staa igen. Jeg mener du aldrig har beskrevet hvilken branche du har vaeret beskaeftiget i og om det er noget man skal holde sig langt fra ? Det er glaedeligt at hoere at du har en god kaereste. Good luck herfra med det hele. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.