Se indlæg|
Pattaya hadere
|
|
| Jay |
Lagt på d. 18/10-2010 21:09
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 261 |
filihankat skrev: Jay skrev: hehe Latour...selvfølgelig er her i verden nok kærlighed til os alle....sort som hvid...tyk som tynd... bare ærgeligt når folk udnytter deres sociale status og økonomiske fordel til at få noget på krogen som de ellers aldrig ville kunne uden...kolonimagterne har overtaget....det er udnyttelse og prostitution af værste skuffe......det som på DTW blot hedder "symbiose"... jeg agter at sammenligne det med pædofili el. blot køb af sex med børn for jeg mener i bund og grund at det hører til i samme skuffe....den med lort på håndtaget... Nej, nu må du kraftstejlme stoppe! Er vi nu også pædofile bare fordi vi kommer i Pattaya? Du er sgu da en fucking narrehar din idiot Jeg har intet imod at få et jordbær, nu da så mange brugere har fået jordbær i harme over mine indlæg... men alligevel kan jeg ikke se hvori jeg overtræder reglementet?? forklar venligst...eller træk det bær tilbage..vil jo gerne have lidt skud i bøssen til den dag jeg virkelig for lyst til at skyde igen.. dertil vil jeg sige at jeg i min påstand ikke angriber nogen personligt el. som gruppe...at filihankat pludselig tager det til sig har vel intet med mig at gøre?? At jeg sammenligner prostitution og pædofili ved at placere det i samme modbydelige skuffe...betyder jo IKKE at alle som betaler for sex pr. automatik er pædofile...spænd nu hjelmen...og nej, filihankat...det betyder heller ikke at ALLE som sætter deres sandaler i Pattaya er pædofile.....det betyder blot at jeg anser det for lige klamt...især når det drejer som om kynisk sexturisme og kolonimagternes systematiske udnyttelse af den ressourcesvage lokalbefolkning...og JA, det sker... bring noget fornuftigt til debatten istedet for at sidde og få højt blodtryk over at nogen har en anderledes holdning til Pattaya end resten af skibet... Redigeret af Jay d. 18/10-2010 21:19 |
|
|
|
| goldwing |
Lagt på d. 18/10-2010 22:17
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
Jay skrev: filihankat skrev: Jay skrev: hehe Latour...selvfølgelig er her i verden nok kærlighed til os alle....sort som hvid...tyk som tynd... bare ærgeligt når folk udnytter deres sociale status og økonomiske fordel til at få noget på krogen som de ellers aldrig ville kunne uden...kolonimagterne har overtaget....det er udnyttelse og prostitution af værste skuffe......det som på DTW blot hedder "symbiose"... jeg agter at sammenligne det med pædofili el. blot køb af sex med børn for jeg mener i bund og grund at det hører til i samme skuffe....den med lort på håndtaget... Nej, nu må du kraftstejlme stoppe! Er vi nu også pædofile bare fordi vi kommer i Pattaya? Du er sgu da en fucking narrehar din idiot Jeg har intet imod at få et jordbær, nu da så mange brugere har fået jordbær i harme over mine indlæg... men alligevel kan jeg ikke se hvori jeg overtræder reglementet?? forklar venligst...eller træk det bær tilbage..vil jo gerne have lidt skud i bøssen til den dag jeg virkelig for lyst til at skyde igen.. dertil vil jeg sige at jeg i min påstand ikke angriber nogen personligt el. som gruppe...at filihankat pludselig tager det til sig har vel intet med mig at gøre?? At jeg sammenligner prostitution og pædofili ved at placere det i samme modbydelige skuffe...betyder jo IKKE at alle som betaler for sex pr. automatik er pædofile...spænd nu hjelmen...og nej, filihankat...det betyder heller ikke at ALLE som sætter deres sandaler i Pattaya er pædofile.....det betyder blot at jeg anser det for lige klamt...især når det drejer som om kynisk sexturisme og kolonimagternes systematiske udnyttelse af den ressourcesvage lokalbefolkning...og JA, det sker... bring noget fornuftigt til debatten istedet for at sidde og få højt blodtryk over at nogen har en anderledes holdning til Pattaya end resten af skibet... Tag dit bær som en mand, ............... Jeg fatter ikke du tænder så meget af på Pattaya, for sexturismen findes alle steder i Thailand, måske ikke så konsentreret, men dog vil jeg vædde på at jeg kan købe f.... alle steder i Thailand, ja selv den mindste flække. Husk på at pigerne ikke kommer fra Pattaya, men fra alle flækker i Thailand............... Men når du blander sexindustrien sammen med pædofile i samme skuffe, ja så mener jeg du har et problem med din viden..... At du kan lide Thailand, men ikke Pattaya,......... mon ikke det er same same..... At du gider bruge så meget krudt på Pattaya fatter jeg ikke med din indstilling. Få blodtrykket ned og kom lidt videre i livet... Redigeret af goldwing d. 18/10-2010 22:18 |
|
|
|
| Jay |
Lagt på d. 18/10-2010 23:48
|
|
@goldwing ligeså vel som du lige har brugt krudt på at kommentere dette, i din verden så ligegyldige emne...ligeså vel bruger jeg krudt på det...for i min verden er det ikke ligegyldigt emne...ganske relevant faktisk.. Jeg vil ikke gå så langt at sige at det ligefrem er "mit kald", men det er et emne jeg brænder meget for....desværre er der ikke meget jeg kan gøre herhjemme foran computeren...men jeg forsøger at debatere emnet og fortælle folk om det...på denne måde kan jeg i det mindste håbe på at en enkelt el. to ser det samme og derved for øjnene op for det faktum at der er problemer...og at man ved at påvirke folk måske kan redde noget...én eller anden dag kan det være at nogle expats for øjnene op og fx. påvirker en politiker el. lign...ad korruptionens vej el. ej... Du har ret...den slags som foregår i Pattaya, foregår alle steder og folkene i Pattaya kommer også alle vegne fra...men dette retfærdiggør i min verden ikke hvad der sker...og som du selv siger, så er tingene noget mere koncentret, åbenlyst og værst af alt, accepteret...desuden kender jeg ikke mange der tager til Mukdahan for at købe sex og te sig åndsvagt... og ang. prostitution og pædofili er der bestemt ikke noget i vejen med min viden....har selv været udsat for flere overgreb som barn...og at fede blege mænd køber sig til sex og ægteskaber...er i min verden grotesk..uanset hvor gammel/ungt pigebarnet er...det er selve idéen jeg putter i samme skuffe...du kan jo altid spørge dig selv om du synes det ville være fedt om din datter skulle pules af en stiv russer eller irsk sexturist...blot for at få råd til skolegang el. mad på bordet til familien...nej vel? så ændrer det lige pludselig ikke på sagen om hun er 14 el. 44 år...tanken er stadig modbydelig og dette er min point...og jeg stopper ikke blot fordi nogle siger til mig at det ikke nytter el. at jeg skal slappe af... Jeg elsker Thailand, og i min verden repræsenterer Pattaya ikke det Thailand jeg kender....selvom der sker meget lort rundt omkring, så er tingene anderledes accepteret i Pattaya...hvis man synes det er "same same" så skulle du prøve at rejse lidt mere rundt i landet efter min mening for det er ikke det samme... |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 19/10-2010 00:51
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Jay du behøver ikke noget kald. Jeg har spist med både kvindelige bankansatte i Bangkok og piger i CM absolut ikke var money girls. Det var stored skutioner om den politiske situation i Thailand,en af dem har jeg stadig kontakt med,og nej hiún vil tale med mig. ogi kke i truseen med mig. Redigeret af natty d. 19/10-2010 00:57 |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 19/10-2010 06:26
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Jay Du minder mig om Don Quijote der der på sin stridshest drager ud i verden for at tage kampen op mod alskens ondskab Vi har alle sammen noget vi brænde for og kæmpe for nogen skriver læsebreve andre bruge PC og nogen bruge vold med alle har det samme mål at ændres det man kæmpe for. Det kan være svært for andre at forstå derfor bliver mange negativ over for person og prøve at overbevise at han tager fejl. Her til sidst en citat fra Buddha. Hjælpe andre, men når du gør det, så glem ikke dig selv. Redigeret af thaikurt1 d. 19/10-2010 06:54 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 19/10-2010 08:16
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 461 |
Jamen Jay det er da godt at du har fundet det rigtige thailand for dig. Vi andre har fundet det rigtige thailand for os i pattaya, Og der er jo ludere og forbrydere i hele thailand, så du må ha det svært for at undgå alle de ludere der er i thailand. Jeg ved ikke hvordan det føles at være frelst,men kan du ikke missionere i københavn,mellem alle de ludere og forbrydere der også. |
|
|
|
| filihankat |
Lagt på d. 19/10-2010 08:51
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 302 |
Jeg har intet imod at få et jordbær, nu da så mange brugere har fået jordbær i harme over mine indlæg... Hvis dit eneste formål med at deltage i debatten er provokeret andre til at få jordbær, så lykkes det ret godt, men særligt seriøst kan man ikke kalde det... men alligevel kan jeg ikke se hvori jeg overtræder reglementet?? Du stempler andre medlemmer af forummet som kriminelle, og så kan du ikke se hvor du overtræder reglementet? Så vidt jeg kan se, så overtræder du både reglement og straffeloven med grove ærekrænkelser og injurier. dertil vil jeg sige at jeg i min påstand ikke angriber nogen personligt el. som gruppe...at filihankat pludselig tager det til sig har vel intet med mig at gøre?? Når du skriver at du vil sammenligne mine og andres køb af piger i Pattaya med pædofili, så kan jeg ikke betragte det som andet end et groft angreb. At dine beskyldninger mod andre medlemmer herinde ikke skulle have noget med dig at gøre, tja.....den lader vi lige stå lidt......... har selv været udsat for flere overgreb som barn Nå, der slap katten ud af sækken. Du har selv været udsat for krænkelser, og derfor skal alle mænd i hele verden straffes. Få dog noget hjælp, mand. så ændrer det lige pludselig ikke på sagen om hun er 14 el. 44 år Jo, det ændrer altså en hel del på sagen om hun er 14 eller 44 år. Det gør sådan set hele forskellen på om det er ulovligt eller lovligt. Dit frelste og nypuritanske korstog mod prostitution er totalt ulideligt. |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 19/10-2010 09:22
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
"Du stempler andre medlemmer af forummet som kriminelle, og så kan du ikke se hvor du overtræder reglementet? Så vidt jeg kan se, så overtræder du både reglement og straffeloven med grove ærekrænkelser og injurier." "Jo, det ændrer altså en hel del på sagen om hun er 14 eller 44 år. Det gør sådan set hele forskellen på om det er ulovligt eller lovligt. Dit frelste og nypuritanske korstog mod prostitution er totalt ulideligt." Jeg er enig med meget af det du skriver, men du ER faktisk kriminel i Thailand hvis du er sammen med´en prostitueret,da prostitution er forbudt. At det så´ikke bliver håndhævet pga. af korruption og te-money er en anden sag. Men hvis der en dag kom nogen til magten som ville håndhæve loven, blev i sgu til jeres overraskelse alle straffet. |
|
|
|
| Gokinok |
Lagt på d. 19/10-2010 09:29
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 578 |
Yep, og mange er nok kriminelle uden at vide det, for hvis hun er under 18 år (dem er der mange af i barerne, har jeg hørt... ) - så er man i "Big Trouble in Thailand"!Tjek hende ID, og dobbelttjek at det ER hendes... Dr. Gonzo Redigeret af Gokinok d. 19/10-2010 09:31 |
|
|
|
| goldwing |
Lagt på d. 19/10-2010 11:48
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
Jay skrev: @goldwing ligeså vel som du lige har brugt krudt på at kommentere dette, i din verden så ligegyldige emne...ligeså vel bruger jeg krudt på det...for i min verden er det ikke ligegyldigt emne...ganske relevant faktisk.. Jeg vil ikke gå så langt at sige at det ligefrem er "mit kald", men det er et emne jeg brænder meget for....desværre er der ikke meget jeg kan gøre herhjemme foran computeren...men jeg forsøger at debatere emnet og fortælle folk om det...på denne måde kan jeg i det mindste håbe på at en enkelt el. to ser det samme og derved for øjnene op for det faktum at der er problemer...og at man ved at påvirke folk måske kan redde noget...én eller anden dag kan det være at nogle expats for øjnene op og fx. påvirker en politiker el. lign...ad korruptionens vej el. ej... Du har ret...den slags som foregår i Pattaya, foregår alle steder og folkene i Pattaya kommer også alle vegne fra...men dette retfærdiggør i min verden ikke hvad der sker...og som du selv siger, så er tingene noget mere koncentret, åbenlyst og værst af alt, accepteret...desuden kender jeg ikke mange der tager til Mukdahan for at købe sex og te sig åndsvagt... og ang. prostitution og pædofili er der bestemt ikke noget i vejen med min viden....har selv været udsat for flere overgreb som barn...og at fede blege mænd køber sig til sex og ægteskaber...er i min verden grotesk..uanset hvor gammel/ungt pigebarnet er...det er selve idéen jeg putter i samme skuffe...du kan jo altid spørge dig selv om du synes det ville være fedt om din datter skulle pules af en stiv russer eller irsk sexturist...blot for at få råd til skolegang el. mad på bordet til familien...nej vel? så ændrer det lige pludselig ikke på sagen om hun er 14 el. 44 år...tanken er stadig modbydelig og dette er min point...og jeg stopper ikke blot fordi nogle siger til mig at det ikke nytter el. at jeg skal slappe af... Jeg elsker Thailand, og i min verden repræsenterer Pattaya ikke det Thailand jeg kender....selvom der sker meget lort rundt omkring, så er tingene anderledes accepteret i Pattaya...hvis man synes det er "same same" så skulle du prøve at rejse lidt mere rundt i landet efter min mening for det er ikke det samme... OK, så forstår jeg bedre hvorfor du angriber alt og alle, jeg håber dog du har fået hjælp, hvis ikke, så syns jeg du skulle søge hjælp. Nu er jeg af den opfattelse at prostitution skal være lovligt, så er der en chanse for at der IKKE sker overgreb på børn og unge, samt minimerer voldtægter............. Ja vi er ikke enige, og jeg tror heller aldrig vi bliver det..... Om det hedder købesex eller andet, så er det sgu pengene der tæller i Thailand, og det vil det blive ved med. Og hvis du har en Thai-kone, så vær sikker på at der er penge i hendes hjerne i 80% af tilfældene, uanset om hun har arbejdet i sexindustrien i Pattaya eller ej.... Om der findes lykkelige ludere..... Ja helt sikkert, og om der findes ulykkelige ludere.... Ja helt sikkert Men uanset hvor meget du kæmper, så vil verdens ældste erhverv fortsætte. Tag hellere på gaden i KBH. og red nogle af de stakler som trækker på gaden IMOD deres vilje, der tror jeg du kan gøre en forskel..... |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 19/10-2010 11:53
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
goldwing skrev: Jay skrev: @goldwing ligeså vel som du lige har brugt krudt på at kommentere dette, i din verden så ligegyldige emne...ligeså vel bruger jeg krudt på det...for i min verden er det ikke ligegyldigt emne...ganske relevant faktisk.. Jeg vil ikke gå så langt at sige at det ligefrem er "mit kald", men det er et emne jeg brænder meget for....desværre er der ikke meget jeg kan gøre herhjemme foran computeren...men jeg forsøger at debatere emnet og fortælle folk om det...på denne måde kan jeg i det mindste håbe på at en enkelt el. to ser det samme og derved for øjnene op for det faktum at der er problemer...og at man ved at påvirke folk måske kan redde noget...én eller anden dag kan det være at nogle expats for øjnene op og fx. påvirker en politiker el. lign...ad korruptionens vej el. ej... Du har ret...den slags som foregår i Pattaya, foregår alle steder og folkene i Pattaya kommer også alle vegne fra...men dette retfærdiggør i min verden ikke hvad der sker...og som du selv siger, så er tingene noget mere koncentret, åbenlyst og værst af alt, accepteret...desuden kender jeg ikke mange der tager til Mukdahan for at købe sex og te sig åndsvagt... og ang. prostitution og pædofili er der bestemt ikke noget i vejen med min viden....har selv været udsat for flere overgreb som barn...og at fede blege mænd køber sig til sex og ægteskaber...er i min verden grotesk..uanset hvor gammel/ungt pigebarnet er...det er selve idéen jeg putter i samme skuffe...du kan jo altid spørge dig selv om du synes det ville være fedt om din datter skulle pules af en stiv russer eller irsk sexturist...blot for at få råd til skolegang el. mad på bordet til familien...nej vel? så ændrer det lige pludselig ikke på sagen om hun er 14 el. 44 år...tanken er stadig modbydelig og dette er min point...og jeg stopper ikke blot fordi nogle siger til mig at det ikke nytter el. at jeg skal slappe af... Jeg elsker Thailand, og i min verden repræsenterer Pattaya ikke det Thailand jeg kender....selvom der sker meget lort rundt omkring, så er tingene anderledes accepteret i Pattaya...hvis man synes det er "same same" så skulle du prøve at rejse lidt mere rundt i landet efter min mening for det er ikke det samme... OK, så forstår jeg bedre hvorfor du angriber alt og alle, jeg håber dog du har fået hjælp, hvis ikke, så syns jeg du skulle søge hjælp. Nu er jeg af den opfattelse at prostitution skal være lovligt, så er der en chanse for at der IKKE sker overgreb på børn og unge, samt minimerer voldtægter............. Ja vi er ikke enige, og jeg tror heller aldrig vi bliver det..... Om det hedder købesex eller andet, så er det sgu pengene der tæller i Thailand, og det vil det blive ved med. Og hvis du har en Thai-kone, så vær sikker på at der er penge i hendes hjerne i 80% af tilfældene, uanset om hun har arbejdet i sexindustrien i Pattaya eller ej.... Om der findes lykkelige ludere..... Ja helt sikkert, og om der findes ulykkelige ludere.... Ja helt sikkert Men uanset hvor meget du kæmper, så vil verdens ældste erhverv fortsætte. Tag hellere på gaden i KBH. og red nogle af de stakler som trækker på gaden IMOD deres vilje, der tror jeg du kan gøre en forskel..... For slet ikke at tale om minearbejdere, P-vagter og kasseassistenter i Aldi. |
|
|
|
| thulegrisen |
Lagt på d. 19/10-2010 11:56
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 67 |
hehe Jeg ved ikke med i andre, men jeg tager da altid til Pataya når jeg mangle medister, rullepølse og alt andet godt.. så det er vel malplaceret alle jeres opstød sigende, at det er syndens by... Gu er det så, og det skal den da blive ved med at være, for hvor pokker skulle man ellers tage hen, hvis man skal synde. Pataya byder da selvfølgelig også på meget andet end alle disse underlige damer hehe... Er der nogen der har set de omkring liggende golfbaner... sjældent finder man da bedre, og på vejen hjem fra en trættende golfrunde med vennerne, tager man da lige forbi windchester bar for at få pudset sit ego... Gud hvor jeg elsker Pataya, men jeg ville aldrig bo der..
Redigeret af thulegrisen d. 19/10-2010 11:58 |
|
|
|
| Djan |
Lagt på d. 19/10-2010 12:07
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 176 |
Pædofili er blevet nævnt af "Pattaya-haderne". Er ret sikker på, at der er mere af den slags ude i jeres idylliske landsbyer. Det er i hvert fald ikke ualmindeligt at møde en thailandsk kvinde, som blev gift væk, da hun var 13-14 år gammel - til en 40-50 årig (med lidt penge) fra nabo-landsbyen. Eller hvad med de mange mindreårige piger fra Laos, som misbruges af mænd fra de idylliske landsbyer? Det her er ikke sagt for at retfærdiggøre børne-misbrug - det er blot en oplysning om, at råddenskaben ikke er begrænset til Pattaya. Den er overalt. Og åbenbart, i Jays tilfælde, også i Danmark. |
|
|
|
| Jay |
Lagt på d. 19/10-2010 12:07
|
|
filihankat skrev: Jeg har intet imod at få et jordbær, nu da så mange brugere har fået jordbær i harme over mine indlæg... Hvis dit eneste formål med at deltage i debatten er provokeret andre til at få jordbær, så lykkes det ret godt, men særligt seriøst kan man ikke kalde det... men alligevel kan jeg ikke se hvori jeg overtræder reglementet?? Du stempler andre medlemmer af forummet som kriminelle, og så kan du ikke se hvor du overtræder reglementet? Så vidt jeg kan se, så overtræder du både reglement og straffeloven med grove ærekrænkelser og injurier. dertil vil jeg sige at jeg i min påstand ikke angriber nogen personligt el. som gruppe...at filihankat pludselig tager det til sig har vel intet med mig at gøre?? Når du skriver at du vil sammenligne mine og andres køb af piger i Pattaya med pædofili, så kan jeg ikke betragte det som andet end et groft angreb. At dine beskyldninger mod andre medlemmer herinde ikke skulle have noget med dig at gøre, tja.....den lader vi lige stå lidt......... har selv været udsat for flere overgreb som barn Nå, der slap katten ud af sækken. Du har selv været udsat for krænkelser, og derfor skal alle mænd i hele verden straffes. Få dog noget hjælp, mand. så ændrer det lige pludselig ikke på sagen om hun er 14 el. 44 år Jo, det ændrer altså en hel del på sagen om hun er 14 eller 44 år. Det gør sådan set hele forskellen på om det er ulovligt eller lovligt. Dit frelste og nypuritanske korstog mod prostitution er totalt ulideligt. 1) Det er ikke mit mål at provokere andre til at få advarsler, men hver gang jeg skriver et indlæg i logikkens- og den sunde fornufts tegn, så bliver folk så evigt sure på mig..."se den lille hellige mand..han aner ikke hvad han snakker om..." hvad de folk inkl. dig selv prøver at beskytte er mig stadig en gåde...jeg fortæller jo blot om de faktuelle sandheder, mens andre prøver at dække dem...hmm ![]() 2) Jeg stempler absolut INGEN ved at jeg sammenligner prostitution og pædofili ved at putte dem i samme skuffe...(læs venligst mit forrige indlæg). Jeg sagde også at ikke alle der tager dertil er sådan nogle typer...men du ved de findes, de typer der er både til det ene og det andet...så hvorfor lukke øjene for det?? 99% af den pædofili der foregår er ikke voldtægt...det er udnyttelse , udnyttelse af børns fattigdom, uvidenhed og nysgerrighed. Prostitution er også udnyttelse...specielt når det handler om systematisk sexturisme fra de økonomisk bedre stillede lande, dem jeg kalder kolonimagterne....prisen er helt ned til 50 kroner...udnyttelsen foregår ikke kun ved at en mand betaler en dame for sex, men også i ligeså høj grad udnyttelsen af folks følelser...DU aner ikke hvor meget de piger skal høre på hver dag...jeg har stadig veninder i dette miljø (fra min tid der) og de kan ikke gå i byen uden at skulle hører på folk der frier til dem og vil have sex og børn osv.....de bliver lovet ægteskaber, guld og grønne skove..men når det kommer til stykket så ender det som regel i noget ondt og ynkeligt...desværre er det mange gange for sent... Så nej, jeg overtræder ingen steder reglementet el. straffeloven..ej heller ærekrænkelser el. injurier...ved blot at definere min version af to sider af samme sag...du må meget gerne påpege det sted for jeg gør det...undskyld hvis jeg krænker dine og andres sexturisme ved at kalde det udnyttelse...men som et vågen medlem nævnte, så er denne udnyttelse også ulovlig..tyg lidt på den inden du stævner mig..at tingene er accepteret og indgroet i korruption og skyklapper er ikke ens betydning med at det er lovligt....igen kan du jo overveje at det er en anden mands datter du hugger i.. ![]() men igen kan jeg kun sige at jeg ikke anklager nogen for noget, hvis du selv ikke finder dine handlinger problematiske, så er det vel fint nok....men du skal acceptere at andre har en anden holdning, uden dette nødvendigvis er et angreb på dig og din person...det var det med blodtrykket vi kom fra?? ![]() Og nej, dette handler ikke om at alle mænd skal straffes blot fordi jeg som barn gentagne gange har oplevet voksne mænds perversiteter i de danske svømme- og sportshaller...jeg har bare fået øjene op for noget uretfærdigt i verden...tilfældigvis den del af verden jeg holder af...nogle mennesker kæmper kampe mod fattigdom i Afrika, nogle kæmper mod brystkræft, nogle kæmper for naturen, nogle for børnehjemsbørn....jeg har fundet mit område, som jeg håber at kunne beskæftige mig mere med i fremtiden..nemlig prostitution og udnyttelse af børn og kvinder i Thailand....en udvikling der kun er blevet værre og værre i specielt Pattaya siden den første gruppe af liderlige amerikanske soldater satte deres armystøvler i byen....nu det ikke kun soldater men BLANDT ANDET alverdens trash som sætter deres fødder der...like it or not.. udnyttelse er udnyttelse...uanset alder på pigebarnet....undskyld hvis mit nypuritanske korstog sårer dine følelser.. ...bol du bare løs filihankat, ingen stopper dig i LOS...Sin City Pattaya...god tur ![]() |
|
|
|
| Namprik |
Lagt på d. 19/10-2010 12:12
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 289 |
Paedofili er sikkert mere udbredt i smaa byer, om det er TH eller DK eller.....rager mig en hoestblomst, havde fat i en forleden og nej det var ikke her i byen men i en meget lille by, ham som havde saa travlt, ja han boller piger paa 16, han er over 60, saa jeg har arbejde at goere......... Nej jeg er ikke dommer, men noget maa man goere, jeg kan ej lade det passere mit syn ! Redigeret af Namprik d. 19/10-2010 12:16 Jeg kan gaa paa vandet !
En pige jeg kender, hun er smuk...en picasso falmer i doend ! Et hjerte pigen har, saa stort som Eiffel........Tak fordi jeg maa kende dig. |
|
|
|
| thulegrisen |
Lagt på d. 19/10-2010 12:15
|
Undskyld mig Det var dog en mærkelig udvikling på ordet Pattaya. Nu snakker man om pædofile og andet godtfolk..... Hvad er der egentligt gang i. Har jeg ikke læst på lektien eller er jeg bare en dum jyde... Ja jeg må jo nok sige efter de få mange år, er jeg en dum jyde uden Uden jeres kloge forstand på det rigtige... Hvor er jeg dog glad fordi jeg ikke bor et sådant sted... |
|
|
|
| Djan |
Lagt på d. 19/10-2010 12:18
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 176 |
Godtfollk i betydningen "gode, hæderlige mennesker" er noget malplaceret i denne sammenhæng. |
|
|
|
| thulegrisen |
Lagt på d. 19/10-2010 12:22
|
Hej Jay Det er da en underlig infaldsvinkel du har til at tage en ludder, og så sammenligne dette med en pædofil person.... Jordbærsæsonen er da overstået i Danmark vil jeg tro. Hvad giver dig de rettigheder, så du kan sammenligne en opsøgende sexturist med en pædofil... Du har åbenbart nogle erfaringer, som jeg mener du skal delagtiggøre os andre i. Lyder da yderst interessant..... |
|
|
|
| Jay |
Lagt på d. 19/10-2010 12:25
|
|
nu går det stærkt.. @goldwing, jeg prøver ikke at stoppe "verdens ældste erhverv"...seksuel udnyttelse for penge. Men tråden handler om Pattaya og jeg agter derfor at debatere tingenes tilstand i Pattaya...til stor irritation for mange åbenbart... @frank, igen vil jeg sige at vi snakker ikke om minearbejdere, P-vagter og kasseassistenter i Aldi, men om fattige piger i Thailand...vi kunne også snakke timevis om træfældning i Brasilien...men.....ellers godt bidrag til tråden.. @thulegrisen, jeg er sikker på at du kan finde god pølse i Pattaya, tror faktisk du kan finde mange uventede varienter....spørg til side...medisterpølse er til at opdrive andre steder i landet...og det er jo ikke fordi jeg mener at man ikke skal sætte sine fødder i byen...blandt andet har det jo tradition for at være en god fiskeriby...men fordi man kigger fordi for at få lidt fisk el. pølse, så der jo ingen der siger at man skal kneppe og hore oveni...min point er blot at jeg tror næppe at størstedelen af turisterne i byen kommer for at købe fisk, rødbeder og medisterpølse...ps. det med golfbanerne bliver vi aldrige enige om..hehe @Djan, tråden handler om Pattaya, jeg har også hørt om udnyttelse af katolske kordegne i Belgium, men nu er kompasset peget mod Pattaya...enough said...ellers også et fint bidrag til tråden.. nu må i have mig undskyld, skal lige nå at leve mit liv et øjeblik... ![]() |
|
|
|
| thulegrisen |
Lagt på d. 19/10-2010 12:47
|
Hej Jay Ja jeg må jo nok bide i det sure æble... Du er den kloge, og jeg er virkelig glad for, at jeg fik den mulighed, at få kendskab til dine observationer ud i dette med de piger. Hvis du er i Pattaya næste gang, jeg er dernede for at købe ind til det nordlige thailandske julefrokostbord, så ville det da ..være en æra, at få lov til at møde dig, så du kan udøse alle dine erfaringer til en newcommer som jeg. Håber dit liv må blive postivt og oplevende Redigeret af thulegrisen d. 19/10-2010 12:49 |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

...bol du bare løs filihankat, ingen stopper dig i LOS...Sin City Pattaya...