Se indlæg|
Musik video
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 04/08-2016 19:48
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 4361 |
»So Long, Marianne« http://news.natio...in-tribute Redigeret af JohnBKK d. 04/08-2016 19:57 |
|
|
|
| Thomas72 |
Lagt på d. 04/08-2016 23:25
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1392 |
Nu hvor OL åbningen i Rio, Brasilien nærmer sig, skal vi da lige ha lidt brasiliansk musik. Desuden kommer Danmark ind som nr. 56 og Thailand som nr. 183, når landene marcherer ind på OL stadionen. https://en.wikipe...of_Nations Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!. Jeg ved hvad Jeg taler om. |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 05/08-2016 20:55
|
|
Fuck OL, rager mig en skid... |
|
|
|
| GAMBIT |
Lagt på d. 06/08-2016 02:34
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1244 |
Der er OL i øl høvling hjemme ved køkkenbordet ![]() ![]() ![]() Too much agreement kills a chat.
- Eldridge Cleaver |
|
|
|
| dutling68 |
Lagt på d. 06/08-2016 17:27
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1381 |
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 06/08-2016 21:51
|
|
Kampsang til den blege, syge, ynkelige svage svæklinge "mand" i Neuropa! "Oh yes Well, don't mess with my Queenie, Or I'll mess with your nose Yes, you can stand there dreamin' But don't you dare step on my toes Cause, every man should know Can't take what you owe. To own a body you got to own a soul So every man should knowww oh ohh Yes Yes, you might take my money But I won't take second place Ooh, you mess with my honey I'll mess with your face Cause, every man should know Can't take what you owe-oo-woa-oh. To own a body you got to own a soul So every man should knowww oh ohhh Ah yes Woah, Ha, Ha, Ha, Ha Yes, don't mess with my Queenie Or I'll mess with your nose Ooh you can stand there dreamin' But don't you dare step on my toes Cause, every man should know You can't take what you owe-oo-woa-oh. To own a body you got to own a soul So every man should knowww oh ohhh Every man should knowww oh oh" |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 06/08-2016 21:56
|
|
|
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 07/08-2016 19:47
|
|
Ny forfatning i LOS, hva´med en ny nationalsang? |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 08/08-2016 09:26
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Faldt lige over denne title på BT: Mafia, kokain, depressioner og sprut Og ja så kigger man jo. Og ja det er rigtigt der var jo en 90 års fødselsdag den anden dag (den 3. august). Tony Bennett fyldte nemlig 90 år. Og hvilket nummer vælger man lige med en kunstner som har indsunget så meget over så mange årtier? Valgte dette klippe og klistre nummer. Mere kan findes på YouTube Ja vi skal sgu' også lige have et medley med Dean Martin: Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 08/08-2016 21:01
|
|
Fantastisk sanger - og stadig i live, knock on wood.. |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 08/08-2016 21:08
|
|
Lad mig præsentere... Sal Valentinetti!! Åh, verden er stadig OK og doing well når den type dukker op, awesome.. - og nu: Sal Valentinetti - Story Of My Life - Quarterfinals - America's Got Talent - August 2, 2016: Go Sal, Go, go, go..!! ![]() |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 08/08-2016 21:44
|
|
- Jeg troede, han ville være en konge i dynerne. Men han ville ikke bolle mig. Er jeg ikke sexet nok til ham? Jeg tror, I alle sammen er homoer. Den fik ikke for lidt, da Hollywood-stjernen Natalie Wood kom stormende ud af Elvis Presleys soveværelse i suiten på Hotel Beverly Wilshire i Hollywod. Det var 10. september 1956, og Elvis var i Hollywood for at indspille sin første film, ’Love Me Tender’. Tidligere på dagen var han blevet introduceret til den smukke, 18-årige skuespillerinde, der havde taget imod indbydelsen til at møde den unge rocksanger, dengang 21 år, der var i gang med at vælte verden. Og Elvis kunne ikke selv skjule sin begejstring. Hans store idol var James Dean, og her var kvinden, der havde spillet sammen med idolet i ’Rebel Without a Cause’ (’Vildt blod’, red.). Wauw, næsten for godt til at være sandt for en bondeknold fra syden. Læs selv nærmere på: http://ekstrablad...is/6222462 Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Nirvana |
Lagt på d. 09/08-2016 09:17
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 615 |
Kim Wilde i Rengsted Come As You Are
|
|
|
|
| dutling68 |
Lagt på d. 09/08-2016 09:27
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1381 |
Redigeret af dutling68 d. 09/08-2016 09:36 Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 13/08-2016 18:11
|
|
Med venlig hilsen
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 13/08-2016 18:25
|
|
|
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 18/08-2016 20:51
|
|
Lidt nyt Kpop: Med venlig hilsen
|
|
|
| Thomas72 |
Lagt på d. 19/08-2016 13:20
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1392 |
Nyeste udspil fra Metallica og nyt album fra dem er tilgængelig fra den 18. november i år. Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!. Jeg ved hvad Jeg taler om. |
|
|
|
| Nirvana |
Lagt på d. 19/08-2016 17:56
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 615 |
Thomas72 skrev: jeg glæder mig til det bliver den 18. november
Nyeste udspil fra Metallica og nyt album fra dem er tilgængelig fra den 18. november i år. Come As You Are
|
|
|
|
| Dalton |
Lagt på d. 20/08-2016 09:49
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 326 |
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.