Se indlæg
 Udskriv debat
Hvor fandt du din Thai?
Frank skrev:
Surmule skrev:
Frank skrev:
Er du støttepædagog til brianmarinus?

Nej, det tror jeg ikke manden har brug for ... det er bare træls at du prøver at hænge ham ud for hans slå-fejl, i stedet for at forholde dig til hvad han skriver.

Prøver du altid at lukke munden på folk, ved at prikke til deres svagheder?

brianmarinus skrev i indlæg 115:
...
Desuden blev der skrevet i forrige traad-oprindelige thailaendere og ikke oprigtige.

Når man som brianmarinus selv leger overlærer, så må man være parat til at selv at få tilbagemeldinger. Eller hur?

Til din orientering,saa skrev vi dette tidligt imorges-og min dame laa og sov,saa jeg sad i moerke,derfor de slaafejl-hr. klogesen.

thaikurt1
det næste bliver vel:hvor fandt du din hund

chaingmai

Vi har købt den hund vi har på markeret det er en moppe

LOL LOL
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
Frank
brianmarinus skrev:
Frank skrev:
Surmule skrev:
Frank skrev:
Er du støttepædagog til brianmarinus?

Nej, det tror jeg ikke manden har brug for ... det er bare træls at du prøver at hænge ham ud for hans slå-fejl, i stedet for at forholde dig til hvad han skriver.

Prøver du altid at lukke munden på folk, ved at prikke til deres svagheder?

brianmarinus skrev i indlæg 115:
...
Desuden blev der skrevet i forrige traad-oprindelige thailaendere og ikke oprigtige.

Når man som brianmarinus selv leger overlærer, så må man være parat til at selv at få tilbagemeldinger. Eller hur?

Til din orientering,saa skrev vi dette tidligt imorges-og min dame laa og sov,saa jeg sad i moerke,derfor de slaafejl-hr. klogesen.

Smile

jimmikoldenborg
Jeg fandt min hund i Chiang Mai:-)

thaikurt1 skrev:

chaingmai

LOL LOL

Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.

http://www.koldenborg.com
filihankat
Surmule skrev:

Nogen tiltog sig dog retten til at skrive at de have mødt deres kæreste/kone på dating site. Men det sættes der spørgsmålstegn ved, og under alle omstændigheder, så er de alligevel fra bar-miljøet, fordi dem fra bar-miljøet også har profiler på dating sites

Du lægger mig ord i munden, som jeg aldrig har sagt. Jeg skriver ingen steder, at alle piger på diverse netdating-sider også er barpiger. Det jeg skriver er, at de barpiger, som jeg har mødt, har flere profiler på flere forskellige sites. Dermed kan jeg også konkludere, at i hvert fald nogen af dem, som har fundet deres kone via nettet nødvendigvis må være rendt ind i en barpige.
Redigeret af filihankat d. 16/01-2011 12:04

sony
jimmikoldenborg skrev:
Jeg fandt min hund i Chiang Mai:-)

thaikurt1 skrev:

chaingmai

LOL LOL

Jeg fandt min hund i thung loi lai
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

filihankat
Surmule skrev:

Jeg vil lige for en sikkerhedsskyld fremlægge en lille statistik fra min egen omgangs kreds, så I kan få én mere at putte i bås, som løgner og godtroende fjols.
Min kone og jeg, har jævnlig omgang med 27 andre thai-farang familier, bosiddende i henholdsvis Danmark, England, Tyskland og Frankrig - ud af de 27 thaiere kommer de 22 fra Isaan, og de 5 andre henholdsvis fra Shiang Mai og Bangkok regionerne, der 5 (+1) kvinder, der har en fortid i barmiljøet (+1 = katoy).

Sådan en "personlig" statistik er vanskelig at bruge til noget. Ved du det her med sikkerhed eller er det noget de har fortalt dig? For lige nøjagtig der ligger dilemaet jo. For hvem har lyst til at fortælle familie og venner at man har giftet sig med en prostitueret? Hvis jeg en dag gifter mig med en bar-pige fra Pattaya (og det kunne jeg meget vel komme til) så tror jeg ikke jeg ville fortælle det til ret mange - om nogen overhovedet.

chaingmai
Til hestjeg fatter ikke hvad folk ,vil med de beskidte gadekøtre

chaingmai skrev:
Til hestjeg fatter ikke hvad folk ,vil med de beskidte gadekøtre

Du skal se-der er ganske sikkert bedre mennesker end du,blandt dem,naar det kommer til stykket.

chaingmai
det er jo op til dig, hvad du synes men at sammenligne mig med en hund.....fy brianmarinusGrin

thaikurt1
Har ikke noget imod thaihunde .
vi giver en mad der kun kan kravle da den er blevet
køre over så bagkroppen er lam, med den klare
sig fin over for de andre hunde

Har haft et par stykker men den gang ville jeg
havde en moppe den bide ikke børnene er legesyg
spiser grønsager og frugt og søde sager men den snorker
når den sover og så ligge den altid lige ved siden af hvor
jeg sidder.
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
Spring til debat: