Se indlæg|
Prisen på Baht
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 16/08-2014 16:32
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Klovn skrev: hugoboerge skrev: Klovn skrev: 1. Du ser latterlig ud 2. Det gør jeg også 3. Du tar' det alt for alvorligt 4. Det gør jeg også Og sådan kunne jeg blive ved og ved,men istedet vil jeg gerne sige undskyld til Conrad ,så jeg igen kan blive til et ordenligt meneske,jeg føler mig helt lettet,gud fader bevares en undskyldning,ja du er da blevet en gammel mand,jeg synes du skal prøve at glemme 130 ! Og komme videre må jeg foreslå isaan,der er sikkert en hytte du kan gemme dig i,argg host jeg må helere passe på ikke at fonærme dig arg host humf ukontrolabelt grine-flip....puha nå men Undskyld Conrad...... Der er gaaet et eller andet galt her. No shit Sherlock ! Du kunne ikke lade være med at tvære rundt i noget der ikke rager dig,eller er du en 5 stjernet Sherif her på siden ? @klovn - Maaske skulle du lige laese hvad det er du har skrevet. Mvh. |
|
|
|
| Klovn |
Lagt på d. 16/08-2014 17:23
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 575 |
Kære hugobørge Nu forstår jeg hvorfor du har 2607 indlæg her på siden,det ville være røv-kedeligt uden dig,du er et unikum,med et IQ langt over 140,du burde melde dig ind i en Skak klub eller søge optagelse i Mensa,mage til vise ord skal man lede længe efter ( måske skulle du læse hvad du har skrevet )jeg har fået extra ilt-tilførsel i en halvtime efter dine vise ord,så oprevet har jeg ikke været siden jeg gik i folkeskole,du er selvfølgelig ude på at gøre mig så gal i skralden ,at jeg holder min kæft eller web-monster smider mig mig ud,har dog på fornemmelsen at han godt kan se hvad der sker,i denne tråd som som efter min mening er Blevet en anelse Bræk-værdig. |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 16/08-2014 17:59
|
Klovn skrev: Kære hugobørge Nu forstår jeg hvorfor du har 2607 indlæg her på siden,det ville være røv-kedeligt uden dig,du er et unikum,med et IQ langt over 140,du burde melde dig ind i en Skak klub eller søge optagelse i Mensa,mage til vise ord skal man lede længe efter ( måske skulle du læse hvad du har skrevet )jeg har fået extra ilt-tilførsel i en halvtime efter dine vise ord,så oprevet har jeg ikke været siden jeg gik i folkeskole,du er selvfølgelig ude på at gøre mig så gal i skralden ,at jeg holder min kæft eller web-monster smider mig mig ud,har dog på fornemmelsen at han godt kan se hvad der sker,i denne tråd som som efter min mening er Blevet en anelse Bræk-værdig. Takker for de paene ord og saa drejer traaden sig om dette her: Valuta, kreditkort og valutaveksling |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 16/08-2014 19:54
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Hvad fanden er det for en drejning tråden har taget??? Kære debattører herinde, husk nu at holde debatten i en ordentlig tone både overfor hinanden og overfor de som skal sidde og læse jeres ævl. Klovn, fint nok at du svarer Conrad i indlæg 130. Men hvad i alverden er det for en tone og facon du lægger for dagen. Det er fuldstændigt unødvendigt at debattere på den måde. Og Klovn i indlæg 132, 140 og 142 er du ude med riven efter HugoBørge. Ingen ud over undertegnende og John har særlige rettigheder herinde - hellere ikke HugoBørge eller dig. HugoBørge har i denne tråd på ingen måde debatteret eller ytret sig sådan at det beretter til den bredside du har fået fyret af mod ham. Lad os nu lige få den gode tone tilbage her på siden, og så ellers få udgangspunktet i denne tråd tilbage. Nemlig valutakursen. Tak - Admin - Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Thomas72 |
Lagt på d. 25/08-2014 18:46
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1392 |
Ak ak så steg bath'en for syvende dag i træk, det er ved at være en skrue uden ende. http://www.valuta...?id=492430 Mon årsagen skal findes her?: http://epn.dk/oko...-stemning/ Håber det vender igen snart, er ikke indstillet på f.eks. at skal dividere priserne med 4 og Jeg tror det vil ramme Thailands økonomisk, hvis det kommer så vidt. Fordi med en høj kurs på bath'en vil det blive for dyrt for mange europæere, at holde ferie i Thailand. Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!. Jeg ved hvad Jeg taler om. |
|
|
|
| waree |
Lagt på d. 05/09-2014 11:24
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 304 |
lidt mere uro i ukraine og europa, saa koster 100 THB 18.00 Dkr. tror det sker i naeste uge![]() |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 05/09-2014 12:05
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Ser ud til at den 8 maj begyndte kursen at stige, og sjovt nok også US dollaren. Jeg ser denne tendens fra andre kurser også, bla. den kinesiske Yen. Mon ikke Euro'en bare er på røven og dermed også den danske krone? |
|
|
|
| Girobank |
Lagt på d. 05/09-2014 12:24
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 527 |
Det er ikke kronen eller euroen, der er stærk, det er efter militærets oprydning og magtovertagelse, der har gjort det hele i Thailand mere stabilt. Jeg huske da tydeligt min første tur i Thailand, hvor jeg vekslede 100 kr. til 325 -330 B. Syntes det var godt den gang. Men husker da også, hvor vi fik omkring 800 B pr. 100 kr.- sikke tider. Men læg mærke til engelske pund, dollars og euro. Eurokursen i.f.t. danske kroner er ret stabilt. Mae Phim, Klaeng, Rayong
www.maephimproperty.com |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 05/09-2014 12:52
|
[quote]Girobank skrev: Det er ikke kronen eller euroen, der er stærk, det er efter militærets oprydning og magtovertagelse, der har gjort det hele i Thailand mere stabilt. /quote] Det kan der vaere noget om. Thai consumer confidence indeks er paa sit hoejeste indenfor de sidste 13 maaneder og der hersker en vis optimisme paa grund af den stabilitet der nu er i landet. http://online.wsj...1409811166 |
|
|
|
| Thomas72 |
Lagt på d. 05/09-2014 14:53
|
|
Hvis man skal angive årsagen til at 100 THB nærmer sig de 18 kr. med 5 bogstaver. Er det Putin.
Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
|
|
|
| waree |
Lagt på d. 05/09-2014 15:00
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 304 |
her nu 179.30 http://themoneyco...K/THB.aspx direkte kurs ![]() |
|
|
|
| Thomas72 |
Lagt på d. 05/09-2014 15:55
|
|
Nu er der håb for det kan vende igen, hvis det altså holder. http://nyhederne....derskrevet Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
|
|
|
| flemmingk |
Lagt på d. 07/01-2015 18:11
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 11 |
hvad sker der lige med THB den stiger godt nok lige for tiden |
|
|
|
| Girobank |
Lagt på d. 07/01-2015 19:07
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 527 |
Den danske kroner er svag, og uroen i eurozonen samt en stærk dollar. Desuden tror jeg militærets oprydning m.v. også påvirker kursen. Men så lav er kursen da heller ikke, den har du været meget lavere! Mae Phim, Klaeng, Rayong
www.maephimproperty.com |
|
|
|
| flemmingk |
Lagt på d. 07/01-2015 19:41
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 11 |
ja du har sikkert rat men vi få jo også meget for pengen der over |
|
|
|
| Conrad |
Lagt på d. 08/01-2015 08:35
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 959 |
Girobank skrev: Den danske kroner er svag, og uroen i eurozonen samt en stærk dollar. Desuden tror jeg militærets oprydning m.v. også påvirker kursen. Men så lav er kursen da heller ikke, den har du været meget lavere! @Girobank, Nu ved jeg ikke hvad du mener med meget lavere, men det er da laenge siden kursen har vaeret meget lavere efter min mening, det er over 10 aar siden at den har vaeret under 5 baht for 1 krone http://www.xe.com...B&view=10Y Laengere tilbage er ikke saa vigtigt for mig, men maaske for dig. |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 08/01-2015 09:01
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2627 |
Conrad skrev: Nu ved jeg ikke hvad du mener med meget lavere, men det er da laenge siden kursen har vaeret meget lavere efter min mening, det er over 10 aar siden at den har vaeret under 5 baht for 1 krone. Men nu er vi altså heller ikke nede under 5 kroner (endnu). Du skal blot tilbage til 2013 for at finde kurser værre end den aktuelle. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 08/01-2015 09:06
|
|
Kursen er 5.22 nu - da jeg startede med at komme herude oplevede jeg at den var på 7.22. Fede tider for dem der købte hus eller bil. |
|
|
|
| Klovn |
Lagt på d. 08/01-2015 09:12
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 575 |
Da jeg startede herude var kursen 3:75 Fede tider for alle der købte Hus eller Bil |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 08/01-2015 09:18
|
|
Ha ha og endnu værere, med det kendskab jeg har til thailandske huse og holdbarhed, kan jeg stærkt formode, at bil og hus siden hen er udskiftet - samt konen et par gange. ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.