Se indlæg
 Udskriv debat
Problemer
2focus
SteenJ skrev:

Frank skrev:

Hej Kenneth

Hvad hedder den gode malermester? Jeg vil gerne kontakte ham vedrørende et eventuelt forskud til dig. Det koster i hvert fald ikke noget at spørge.

Ja faktisk så har jeg selv et stykke malerarbejde, som skal udføres, så måske jeg kunne få lavet det af ham?

Godt indlæg......Håber du skriver igen om du har talt med ham og om der er hold i tingene.
Dette for min eventuelt senere beslutning om hjælp, men jeg vil lige vente og følge tingene.

MVH
Kenneth

SteenJ

Foelg evt ogsaa med i den anden traad,den kommer nok til at indholde mere relevante oplysninger....

2focus
Lung@

Du skrev:

nu kan jeg se at der bliver sendt penge direkte til dig og uden at genere dig tror jeg det er en dårlig ide da jeg ikke tror på at det hjælper dig til Danmark..

De penge jeg har faet tilsendt af bruger Fckguld,sendte han uopfordret til hjaelp
Mad,logi og div...
Og ydeligere tilbudt sin hjaelp ang hjemkomst

Mvh
Kenneth

2focus
Frank skrev:

Hej Kenneth

Hvad hedder den gode malermester? Jeg vil gerne kontakte ham vedrørende et eventuelt forskud til dig. Det koster i hvert fald ikke noget at spørge.

Ja faktisk så har jeg selv et stykke malerarbejde, som skal udføres, så måske jeg kunne få lavet det af ham?

Hej Frank,

Haanden paa hjertet,hvad tror du han vil sige hvis en femmede ringede og spurgte om
laan/evt forskud paa mine vegne
Han ville sige hvorfor ringer han ikke selv......

Og hvor mange arbejdsgivere tror du der yder laan/forskud til en tidligere medarbejder der var ansat faar 9-10 aa siden......

Har talt med ham.ikke om penge men om evt arbejde da jeg var paa vej hjem faar ca 4 maaneder siden,og ogsaa senere og fortalt at jeg har problemer...

Kan du ikke vaere helt aerligt og fortaelle hvad din agenda er?

Du sender pb,omkring kontakt til praest min mors personlige data paaroerende
evt advokat ang arv.

Jeg vil ikke sidde her og spoerge fremmede mennesker om hjaelp tilbyde min arbejdskraft
hvis jeg vidste der var noget at arve..

Hvis Patirak AL48 eller Fckguld og Ezal Olsen99 og andre der har givet serioese tilsagn
vil have oplysninger omkring min mors bortkomst ( fulde navn osv) eller mit pas
visa/id ) Sender jeg det asap

Men giv venligst dine personlige oplysninger,saa skal jeg gerne kontakte min gamle malermester,og sige der findes et stykke arbejde.
saa kan han komme ud til dig og syne....

MVH
Kenneth

bk
Kim Ludvigsen skrev:

Men hvorfor blive i Thailand og hver dag få lagt 500 Baht oveni i overstay ?

Der er en maksimum-grænse på 20.000 baht, så beløbet bliver ikke større.

Ja det vidste jeg så ikke... tak for info :-)

BK

Frank
2focus skrev:

Frank skrev:

Hej Kenneth

Hej Frank,

Haanden paa hjertet,hvad tror du han vil sige hvis en femmede ringede og spurgte om

Og hvor mange arbejdsgivere tror du der yder laan/forskud til en tidligere medarbejder der var ansat faar 9-10 aa siden......

Har talt med ham.ikke om penge men om evt arbejde da jeg var paa vej hjem faar ca 4 maaneder siden,og ogsaa senere og fortalt at jeg har problemer...

evt advokat ang arv.

Jeg vil ikke sidde her og spoerge fremmede mennesker om hjaelp tilbyde min arbejdskraft

Hvis Patirak AL48 eller Fckguld og Ezal Olsen99 og andre der har givet serioese tilsagn

Men giv venligst dine personlige oplysninger,saa skal jeg gerne kontakte min gamle malermester,og sige der findes et stykke arbejde.

MVH
Kenneth

Han kan kontakte mig via dtw, men hvorfor oplyser du ikke bare hvem han er? Det kan der vel ikke ske noget ved. Og eftersom I lige har talt sammen for fire måneder siden om arbejde, så kunne der jo være en chance for at han kunne hjælpe. Det er da bedre end ingen ting.

Så hvilket firma er det malermestern har?

Frank
2focus skrev:

Frank skrev:

Hej Kenneth

Hej Frank,

evt advokat ang arv.

MVH
Kenneth

Du skriver selv, at din bror skulle sende nogen penge fra din mors konto i indlæg 12. Det tyder jo trods alt på, at der en smule at arve. Derfor tilbuddet om at hjælpe med at kontakte dine pårørende, da det måske kan være svært, når man sidder i Thailand uden en baht.

Og mon ikke din søster vil hjælpe dig, når hun erfarer din situation?

2focus
Frank@

Frank skrev:

Han kan kontakte mig via dtw, men hvorfor oplyser du ikke bare hvem han er? Det kan der vel ikke ske noget ved. Og eftersom I lige har talt sammen for fire måneder siden om arbejde, så kunne der jo være en chance for at han kunne hjælpe. Det er da bedre end ingen ting.

Så hvilket firma er det malermestern har,

Det giver mening at du skal optraede/spoerge om hjaelp paa mine vegne anonymt,og have personlige oplysninger
saa du kan spoerge ud.
Uden at jeg og min tidligere malermester ved hvem du er!

Og nu vil du ogsaa gerne i kontakt fordi du skal have malet,der findes masser af malerfirmaer hvorfor lige ham?

HVIS JEG HAR BRUG FAAR HJAELP ANG BRUGERE SKAL KONTAKTE ARBEJDSGIVERE/SOESKENDE ELLER ANDET
SKAL JEG NOK BEDE OM DET.........

JEG ER OVER 18 AAR,ER DU?
DU SKRIVER TIL MIG SOM OM JEG ER ET BARN...

Giv dine personlige oplysninger,som du selv beder om,saa kontakter han dig og aftaler en tid.saa kan du spoerge loes,saa ved baade ham og jeg hvem det er vi taler/chatter med.
Kan vil hellere ikke ske noget ved han kontakter dig personligt..(som du er inde paa oeverst i dit indlaeg..)

PS.
Sender en mail til webmaster ang de oplysninger jeg har opgivet onkring min person og familje,og spoerger om han vil modtage dem.og melde det op her i traaden..

Kenneth

2focus
Frank skrev:

2focus skrev:

Frank skrev:

Hej Kenneth

Hej Frank,

evt advokat ang arv.

MVH
Kenneth

Du skriver selv, at din bror skulle sende nogen penge fra din mors konto i indlæg 12. Det tyder jo trods alt på, at der en smule at arve. Derfor tilbuddet om at hjælpe med at kontakte dine pårørende, da det måske kan være svært, når man sidder i Thailand uden en baht.

Wow du er morsom eller endnu et beroemt Taagehorn......

Du har ret ,jeg stod til at arve pensionen men min bror loeb med den ( kan jeg anmelde ham faar det? ) tror hvis
jeg ikke stopper med at svare dig bliver du ved.......

Send dine personlige oplysninger saa faar du min halvsoesters.

OG SAA KAN DU FAA DENNE LIR: FAAR HVER EN KRONE DU HIVER UD AF HENDE ER VI PAA HALVPART !!

Kenneth

Frank
2focus skrev:

Frank skrev:

2focus skrev:

Frank skrev:

Hej Kenneth

Hej Frank,

evt advokat ang arv.

MVH
Kenneth

Du har ret ,jeg stod til at arve pensionen men min bror loeb med den ( kan jeg anmelde ham faar det? ) tror hvis

OG SAA KAN DU FAA DENNE LIR: FAAR HVER EN KRONE DU HIVER UD AF HENDE ER VI PAA HALVPART !!

Kenneth

Ikke din bror kennet, din halvbror. Og nu har han tømt kontoen!? Før skulle han bare hæve det du behøvede.

Hvordan ved du i øvrigt at kontoen er tom og han har taget pengene, når du i indlæg 12 skriver, at han SIKKERT har taget dem selv. Du er med andre ord ikke klar over det.

I andre kan mene hvad I vil, og sende lige så mange tilskud til Kennet, som I har lyst til. Jeg hart dannet mig mit eget billede af Kennet og hans situation.

svendborg
Jeg ved da snart ikke hvad der er oppe og nede i denne her oplevelse eller skal man sige historie.

Jeg tilbød min hjælp med ydelse for kontanter: her fik jeg PB tilbage, at jeg ville høre nærmere.

Jeg hørte ikke noget og mente, specielt efter jeg så pludselig fik skudt i skoene af nogle af de kontant ydere, at vedkommende bestemt ikke ville have arbejde, men bare hjem hurtigst muligt.

Så Ham Olsen fra Bangkok havde jo sørget for billetten, og andre kontantydere givet lidt til maden, så jeg glemte faktisk alt om dette, indtil bidragsnyderen på siden her, forklarede jeg var sprunget fra.

Jeg var ikke sprunget fra, men da jeg ikke hører noget, og da du ikke sender mig dit lovede telefonnummer, mente jeg ,at der jo nok nu var kommet check på din sag, og at du var på vej hjem.

Jeg har nu sat gang i det arbejde som jeg tilbød dig, for jeg kunne jo ikke bare vente til du nu engang fik lyst til at svare, fordi et bedre tilbud måske ville poppe op.

Dette var faktisk ment som noget positivt, men ser nu ud til at ende med, at jeg er den store stygge ulv.

Beklager virkelig dette, men desværre skulle jeg jo nok i bagklogskabens klare lys...

Bare holdt mig for mig selv , men malingen skrider frem med de thailandske godkendte arbejdere.

Håber du, hvem du end er finder en løsning, men jeg ser da, at mange kontantydere er klar med ydelser, og hvis ham EDB manden Olsen fra Bangkok giver dig billetten, så er alt jo også klaret ikke....

2focus
Frank skrev:

2focus skrev:

Frank skrev:

2focus skrev:

Frank skrev:

Hej Kenneth

Hej Frank,

evt advokat ang arv.

MVH
Kenneth

Kenneth

Ikke din bror kennet, din halvbror. Og nu har han tømt kontoen!? Før skulle han bare hæve det du behøvede.

Hvordan ved du i øvrigt at kontoen er tom og han har taget pengene, når du i indlæg 12 skriver, at han SIKKERT har taget dem selv. Du er med andre ord ikke klar over det.

I andre kan mene hvad I vil, og sende lige så mange tilskud til Kennet, som I har lyst til. Jeg hart dannet mig mit eget billede af Kennet og hans situation.

Du glider behaendigt uden uden om at bytte personlige oplysninger ( det forstaar jeg godt )
Har sendt mail til webmaster ang min familje og mine egne data ( pas ) venter svar

Taagehornet siger : hvordan ved du kontoen er tom og han har taget pengene,naar jeg i indlaeg 12 skriver,at han sikkert har taget dem selv,jeg er med andre ord ikke klar over det......

Der var to personer der haved adgang til min mors konto ( min halvbror og min mor )
Min mor kunne ikke rejse sig fra sengen,saa er der kun min kaere halvbror tilbage,proev at send en narkoman ned i banken ( hvor der staar noget der ligner en pension ) og sig han kun skal haeve halvdelen og sende dem til Thailand........

Jeg har ogsaa dannet mig et billede af dig,bedrevidende, vil vide alt og give raad men optrade anonymt!
god stil.....

LAD OS SKIFTE OPYSNINGER,JEG HAR IKKE NOGET AT SKJULE

Hvis det ikke har interresse saa velkommen paa IGNORE

Frank?

2focus
Frank? @
Og saa svarer du ikke paa mine spoergmaal.....

Det var den med at danne sig et indtryk....

Uden at kende dig,virker du som en trist person......skal denne debat forsaette mellem os to,saa lad os give
os til kende overfor hinanden....

ellers god jul.

Frank
2focus skrev:

Du glider behaendigt uden uden om at bytte personlige oplysninger ( det forstaar jeg godt )
Har sendt mail til webmaster ang min familje og mine egne data ( pas ) venter svar

Taagehornet siger : hvordan ved du kontoen er tom og han har taget pengene,naar jeg i indlaeg 12 skriver,at han sikkert har taget dem selv,jeg er med andre ord ikke klar over det......

Der var to personer der haved adgang til min mors konto ( min halvbror og min mor )
Min mor kunne ikke rejse sig fra sengen,saa er der kun min kaere halvbror tilbage,proev at send en narkoman ned i banken ( hvor der staar noget der ligner en pension ) og sig han kun skal haeve halvdelen og sende dem til Thailand........

Jeg har ogsaa dannet mig et billede af dig,bedrevidende, vil vide alt og give raad men optrade anonymt!
god stil.....

LAD OS SKIFTE OPYSNINGER,JEG HAR IKKE NOGET AT SKJULE

Hvis det ikke har interresse saa velkommen paa IGNORE

Frank?

Men du sendte jo alligevel din bror i banken! Og hvor ved du fra, at kontoen er tom, og at han har tømt den, når nu du ikke har hørt fra din bror og din mor er død? De to eneste med adgang til kontoen.

2focus
svendborg skrev:

Jeg ved da snart ikke hvad der er oppe og nede i denne her oplevelse eller skal man sige historie.

Jeg tilbød min hjælp med ydelse for kontanter: her fik jeg PB tilbage, at jeg ville høre nærmere.

Jeg hørte ikke noget og mente, specielt efter jeg så pludselig fik skudt i skoene af nogle af de kontant ydere, at vedkommende bestemt ikke ville have arbejde, men bare hjem hurtigst muligt.

Så Ham Olsen fra Bangkok havde jo sørget for billetten, og andre kontantydere givet lidt til maden, så jeg glemte faktisk alt om dette, indtil bidragsnyderen på siden her, forklarede jeg var sprunget fra.

Jeg var ikke sprunget fra, men da jeg ikke hører noget, og da du ikke sender mig dit lovede telefonnummer, mente jeg ,at der jo nok nu var kommet check på din sag, og at du var på vej hjem.

Jeg har nu sat gang i det arbejde som jeg tilbød dig, for jeg kunne jo ikke bare vente til du nu engang fik lyst til at svare, fordi et bedre tilbud måske ville poppe op.

Dette var faktisk ment som noget positivt, men ser nu ud til at ende med, at jeg er den store stygge ulv.

Beklager virkelig dette, men desværre skulle jeg jo nok i bagklogskabens klare lys...

Bare holdt mig for mig selv , men malingen skrider frem med de thailandske godkendte arbejdere.

Håber du, hvem du end er finder en løsning, men jeg ser da, at mange kontantydere er klar med ydelser, og hvis ham EDB manden Olsen fra Bangkok giver dig billetten, så er alt jo også klaret ikke....

Hej,

Jeg svarede paa pb til dig,da du meldte pas pga uenigheder med en anden bruger,men hoerte ikke fra dig,
Og troede du stod ved det du havede sagt i dit indlaeg,at du var pas

Hvad jeg saa postede,er glad faar du har fundet en anden loesning og taknemmelig faar at du tilboed mig arbejdet,
ser ud til at jeg faar noget andet fra en bruger via pb....

Da jeg ikke tror der er nok tilslutning til ( overstay/billet ) og som du ogsaa forstod er det den maade jeg helst vil fortraekke at faa hjaelp paa,
Med den risiko det nu indebaerer at opholde sig ulovligt i landet i ca 2 maaneder mere

God dag Svendborg.....

svendborg
Er vi ikke nu ved at komme ud i noget snavs.

Bidragsnyderen nægter eventuelle bidragsydere indsigt i personlige forhold, som han jo ikke have problemer med i det første indlæg.

Drejningen lige nu er uhensigtsmæssigt for eventuelle andre bidragydere, og måske andre positive indlæg, så jeg vil da mene, at bidragsnyder nu skal ændre sin stil radikalt, for med de angreb, vil jeg da ikke tro, at der fremover vil tilgå penge til hjemrejsen...

Saendaeng
svendborg skrev:

Bidragsnyderen nægter eventuelle bidragsydere indsigt i personlige forhold, som han jo ikke have problemer med i det første indlæg.

Drejningen lige nu er uhensigtsmæssigt for eventuelle andre bidragydere, og måske andre positive indlæg, så jeg vil da mene, at bidragsnyder nu skal ændre sin stil radikalt, for med de angreb, vil jeg da ikke tro, at der fremover vil tilgå penge til hjemrejsen...

Jeg syntes ikke 2focus håndtere situationen særligt smart. Han burde være mere ydmyg om situationen. Vedrørende at der er en der vil tale med hans fremtidige malermester. Kan jeg ikke se noget problem i at udlevere oplysninger.
Syntes at det begynder at lugte lidt.
@ 2focus forstå mig ret! Folk bliver mistrioske når andre beder om hjælp på denne måde! Det må man sgu give dem!
Michael B Kristensen

http://www.globalwindservice.com
2focus
svendborg skrev:

Har du laest franks indlaeg paa intet tidspunkt giver han udtryk om bidrag ( samt 2 pb )
men vil have alle mine oplysninger......

Og spoerger og spoerger,men svarer ikke paa det jeg spoeger om,har du laest di sidste 10 indlaeg?
virker ikke saadan....
saa lad mig gentage her......jeg har sendt mail til webmaster om han vil modtage alle relevante oplysninger fra mig
samligne det med hvad jeg har skrevet,og saa melde op om det passer ( venter paa svar )

Og har ogsaa tilbudt frank mine oplysninger,men da han virker som en der bare blander sig,har jeg forlangt at han ogsaa giver sig til kende.....
Det har ingen interesse.......

Jeg kan ikke lade vaere med at smile.da vi talte sammen i pb kunne jeg ikke faa dit tlf nummer..

Anonym Bruger
bk skrev:

Kim Ludvigsen skrev:

Men hvorfor blive i Thailand og hver dag få lagt 500 Baht oveni i overstay ?

Der er en maksimum-grænse på 20.000 baht, så beløbet bliver ikke større.

Ja det vidste jeg så ikke... tak for info :-)

BK

Er i nu sikre på at den omtalte maximum grænse på 20.000 bht. stadig eksisterer.?

Jeg mener at have læst, at myndighederne var så trætte af at denne lov blev udnyttet af personer, som
ikke havde orden i deres visa, så der idag er meget skrappere regler.

Overstay over et vist antal dage, som jeg ikke kan huske antallet af, så falder fars hammer.

Med fængsels straf og andre spændende sanktioner.
Jeg kan ikke huske fra hvilken dato de nye regler skulle træde i kraft.

Men, check det, så problemerne ikke bliver endnu større.

Er der andre her på sitet som også har set eller hørt om nye regler.?

Jeg læste om det for ca. et år siden.

SteenJ
Hold da op.

Nu tror jeg webm. må lukke denne tråd helt.

Der er nogen, iflg min mening der ikke vil/er oprigtige, selvom det er skrevet i de første indlæg.

SteenJ

2focus
Saendaeng skrev:

svendborg skrev:

Jeg syntes ikke 2focus håndtere situationen særligt smart. Han burde være mere ydmyg om situationen. Vedrørende at der er en der vil tale med hans fremtidige malermester. Kan jeg ikke se noget problem i at udlevere oplysninger.
Syntes at det begynder at lugte lidt.
@ 2focus forstå mig ret! Folk bliver mistrioske når andre beder om hjælp på denne måde! Det må man sgu give dem!

Hej,

Ved godt jeg kan vaere naertagende,

Men goer mig den tjenste at se franks indlaeg igemmen og se mine svar og det jeg spoerger tilbage til
han svarer stort set ikke paa et eneste af mine spoergsmaal......

Men forsaetter bare,da jeg saa mister taalmodigheden med hvad jeg opfatter som en troll,
tilbyder jeg at sende alt hvad han vil vide,mod han ogsaa giver sig til kende...
Det glider han bare udenom......

Igen har kontaktet webmaster,

PS
Haanden paa hjertet se nogen af de spoergmaal,hjaelp han tilbyder og sig din aerlige mening
Mit tilbud staar ved magt alt det han spoeger til,hvor han behoever oplysninger sender jeg asap,
hvis han ogsaa giver sig til kende......

Mvh
Kenneth

Spring til debat: