Se indlæg
 Udskriv debat
Hvorfor ????
swed
Har vi det ikke bare sjovtGrinGrin
Swed

rinpoche
Aaaabsolut Swed Wink

Boes
swed skrev:
I am the SwedWinkdet er mange år siden jeg blev kaldt for en dreng, tak for det min ven , men det svenske har du ikke styr på, så hold dig til de få gloser du behersker på dansk

Lille swed - du har sq ikke meget at komme med - jeg er helt sikker paa at 30 arbejdsaar, som laege i Sverige giver mig et vist overtag - kom igen platnacke.,
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

swed
Boes skrev:
swed skrev:
I am the SwedWinkdet er mange år siden jeg blev kaldt for en dreng, tak for det min ven , men det svenske har du ikke styr på, så hold dig til de få gloser du behersker på dansk

Lille swed - du har sq ikke meget at komme med - jeg er helt sikker paa at 30 arbejdsaar, som laege i Sverige giver mig et vist overtag - kom igen platnacke.,

Snup 30 år mere,jeg er sq den ægte vare, født svensker Grin jeg måtte lige tilføje dette, kære Boes om så du boede i Sverige i 100 år ville du aldrig blive svensk som jeg, ikke end gang dine små hår i nummeren er mere svenske end jegGrin
Redigeret af swed d. 30/09-2009 18:16
Swed

Boes
swed skrev:
Boes skrev:
swed skrev:

Snup 30 år mere,jeg er sq den ægte vare, født svensker Grin

Thats why you are the born looser...... Now we all know ! Thank you .. Dumb head
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

JD
Hmmm... 30 år som "kød-snedker" på Svensken.

Godt vi slap for det.Smile

JD

swed
Boes skrev:
swed skrev:
Boes skrev:
swed skrev:

Snup 30 år mere,jeg er sq den ægte vare, født svensker Grin

Thats why you are the born looser...... Now we all know ! Thank you .. Dumb head

A born looser, bare lige en ting Dr klogWink
Swed

JD
swed skrev:

Hylende vanvittigt sjovt!

Godt vi ikke sidder i en bar - så var der nok gang i flaskekasteriet.

Som i ved... Det kribler jo af og til i mine små fedtede fingre for at kyle et eller andet afsted...Wink

JD

rinpoche
Looser er med et O. Loser Pfft

kimkingo
Kunne du så ikke kyle din computer væk. GrinGrinGrin

swed
JD skrev:
swed skrev:

Hylende vanvittigt sjovt!

Godt vi ikke sidder i en bar - så var der nok gang i flaskekasteriet.

Som i ved... Det kribler jo af og til i mine små fedtede fingre for at kyle et eller andet afsted...Wink

JD

Jeg sidder med en gin tonic , hygger mig, læge Grinop i min bare røvSmile
Ro på JD Wink
Redigeret af swed d. 30/09-2009 18:29
Swed

rinpoche
JD skrev:

JD

If your target is soidogs, then you have my blessing, Sir. In fact I`d like to join you Wink

JD
Hæ!

Sidder snart på 16. etage, og så skal de få en omgang klø, vovserne...

JD

rinpoche
hæhæ, sååå ka de lære det.

Rigtig god tur JD.

Timber
Er der nogle der stadig er i tvivl om hvem JD er?? Host Ho-Hst,...hrmmm undskyld jeg rømmer mig, havde en tudse i halsen!
Go' aften til alle
Mvh Thomas

hanspeter
der er åbenbart nogen som bruger dette forum som deret private samtalekøkken.

På engelsk bruger man om sådanne personer som JD udtrykket en "troll"

"Do not feed the trolls" and its abbreviation DNFTT redirect here. For the Wikimedia essay, see "What is a troll?".
In Internet slang, a troll is someone who posts controversial, inflammatory, irrelevant or off-topic messages in an online community, such as an online discussion forum, chat room or blog, with the primary intent of provoking other users into an emotional response[1] or of otherwise disrupting normal on-topic discussion.[2]

do not feed the troll

http://en.wikiped...(Internet)
Redigeret af hanspeter d. 30/09-2009 19:11

Bjarne
Lad os få Janteloven til 2. og 3. behandling og hurtig vedtagelse. Enhver med et tastatur og en signatur (eller to eller tre) tror efterhånden, at de automatisk har alle former for rettigheder.
Inklusive retten til at genere, spolere m.m.m.
De tror åbenlyst, at de er noget. Det er de IKKE!!!!

1.Du skal ikke tro, du er noget.
2.Du skal ikke tro, at du er lige så meget som os.
3.Du skal ikke tro, at du er klogere end os.
4.Du skal ikke bilde dig ind, at du er bedre end os.
5.Du skal ikke tro, at du ved mere end os.
6.Du skal ikke tro, at du er mere end os.
7.Du skal ikke tro, at du dur til noget.
8.Du skal ikke le ad os.
9.Du skal ikke tro, at nogen bryder sig om dig.
10.Du skal ikke tro, at du kan lære os noget.

Lad denne vidunderlige lov blive gældende igen. Indtil da fortsætter galehuset formentlig uhindret.

Bjarne

swed
Bjarne skrev:
Lad os få Janteloven til 2. og 3. behandling og hurtig vedtagelse. Enhver med et tastatur og en signatur (eller to eller tre) tror efterhånden, at de automatisk har alle former for rettigheder.

8.Du skal ikke le ad os.

Lad denne vidunderlige lov blive gældende igen. Indtil da fortsætter galehuset formentlig uhindret.

Bjarne

Hvem er os????
Swed

Anonym Bruger
JD. Skal også til HUA-HIN før jul, både i okt og dec, gider ikke drikke omkapSad det er livet sgu for kort til, men du kan da sende mig en PM så kan vi da mødesSmile det vil jeg da se frem tilGrin
MVH NID
PS lider hverken af det ene eller andet, men er sund og raskSmile

hanspeter
Bjarne skrev:

8.Du skal ikke le ad os.

Bjarne

Bjarne jeg går nu ikke ind for Janteloven, da jeg mener det er mere sundt at "tro man er noget", end det modsatte. Jeg tror alle mennesker er unikke, Det er der desværre nogen som ikke tror på, og derfor nedgører og latterliggører de andre som har en anden baggrund, alder, meninger og meget andet.
Det er dog ofte folk som absolut ikke har noget at byde på, som fejlagtigt påberåber sig Janteloven.

Spring til debat: