Se indlæg
 Udskriv debat
BILLIG rejse til Thailand...
chang
hej falang yao...

jeg ville lige høre din mening om det er for meget vi har betalt for vores billetter afrejse D 25-06-05 og hjem igen D 22-07-05 for den nætte sum af 5475kr det er med lufthavnsskater med chaina airlines pr person er det ikke en ok pris.

falang yao
Hej Kanut,

Jeg sender dit svar videre til A-T-C, og ser hvad de kan "trylle"med.
Og for at stille Fru Kanut tilfreds m.h.t. Thai Inter, kan du evt. bestille en billet (3) hos dem, ligesom du gjørte hos T-T. og vente og se hvem der kommer med det første og bedste tilbud. DET KOSTER DIG IKKE NOGET , og får du et andet tilbud andet sted fra , kan du bare ringe og afbestille den UDEN OMKOSTNINGER (Ingen Sur miner).
Giv dem et trut i hornet og høre hvad de kan tilbyde dig. Du kan også bestille (ikke betale) rejsen med FINNAIR (som sikkerhed), hvis de kan skaffe dig en retur mellem den 5 til d. 8/8-05. Kommer der et rimeligt tilbud med Thai Inter i mellemtiden, til stor JUBELskrig fra Fru Kanut, så "dropper" du bare FINNAIR og køber THAIs. Så enkelt kan det lad sig gøre.

Jeg benytter lejligheden til også at fortælle om "KREDITEN",jeg tror at det var John der spurgte en dag om det. Det gives "kredit"(når billetten er bestilte og konfirmeret ,behøver du ikke at styrte i banken for at betale den),op til 30 dage før afrejsedato (kan "afkortes til 14 dage efter aftale).MEN ,( igen et men), UNDTAGET hvis man flyver med SAS, som vil gerne se nogle PESOS seneste en uge efter at billetten er købt og konfirmeret (de er nok "på r...." igen,og det er sikkert KRs afd.der får skylden,med alle de ID90 der udstedes til dem Grin Grin Grin) (Hej Lennart!).

M.v.h., M. Rasmussen Cool

.
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk

falang yao
Total Forviring!

Idet A-T-C ikke endnu har fået godkendelse fra kommunen om deres Navneskilt er det p.t. svært at få øje på deres forretning ,da også tallet 6 står på døren til opgangen i ejendomen og ikke på rejsebureauets dør, det resulterede i at et medlem var hos Thai Travel for at betaleShock en rejse købt hos A-T-C. Totalt VOLVO(!) . Grin Grin Grin

Redigeret af falang yao d. 17/02-2005 11:54
falang-yao@dansk-thai.dk

falang yao
chang skrev:
hej falang yao...

jeg ville lige høre din mening om det er for meget vi har betalt for vores billetter afrejse D 25-06-05 og hjem igen D 22-07-05 for den nætte sum af 5475kr det er med lufthavnsskater med china airlines pr person er det ikke en ok pris.

Hej Chang,

Dit heldig asen, du har jo "skudt papagøjen", fortæl lidt mere om hvor du har købt rejsen,(Alle her i forumet spidser ørene) for det er lige netop i den "kriminel periode "(skoleferien),hvor prisen bliver skruet op. Og China Airlines (Taiwan) er jo kåret som BEDSTE Luftfartselskab i Asien i 2004.

Jeg er lige blevet kontaktet af A-T-C, og de kan også tilbyde det samme,til samme pris, både fra CPH (KLM) og fra BLL (DM=Mærsk Air) til AMS og videre til BKK med China Airlines.

Redigeret af falang yao d. 17/02-2005 11:13
falang-yao@dansk-thai.dk

falang yao
Hej Allesammen,

Hvis nogen skulle have brug for INFO om A-T-C. her er deres dataer:

Asian Travel Centre

Halmtorvet 6 (lige ved rundkørselen mod hovedbanegården)

1700 KBH V

Tlf. 33 26 26 12 og 33 26 26 18

Forretningen ligger i kælderhøjde og p.t. er der ingen navneskilt på facaden i ejendomen.(manglende godkendelse fra kommunen,samt striksregler på området).

falang-yao@dansk-thai.dk

jager
man kan da ikke rende forkert til atc det står jo på dørerne med papskilte, hvis man ikke kan finde det nu finder man det aldrig. og så kunne det være man skulle se om man ikke kunne finde en billiger billet så der også lige blev råd til et par briller

jager

surin
falang yao skrev:
chang skrev:
hej falang yao...

jeg ville lige høre din mening om det er for meget vi har betalt for vores billetter afrejse D 25-06-05 og hjem igen D 22-07-05 for den nætte sum af 5475kr det er med lufthavnsskater med china airlines pr person er det ikke en ok pris.

Hej Chang,

Dit heldig asen, du har jo "skudt papagøjen", fortæl lidt mere om hvor du har købt rejsen,(Alle her i forumet spidser ørene) for det er lige netop i den "kriminel periode "(skoleferien),hvor prisen bliver skruet op. Og China Airlines (Taiwan) er jo kåret som BEDSTE Luftfartselskab i Asien i 2004.

Jeg er lige blevet kontaktet af A-T-C, og de kan også tilbyde det samme,til samme pris, både fra CPH (KLM) og fra BLL (DM=Mærsk Air) til AMS og videre til BKK med China Airlines.

hvad er vente tiden på mellem landingen

h
hvis pris foreskellen imellem fin air og thai travel(thai air ) kun er 100 kr pr billet så skulle jeg ikke tænke længe over at betale de knap 300 kr ekstra for at flyve direkte

Rasmus
Hej Henrik
Er du ikke klar over at jeg er en nærig røv.Wink
Har du stadig koldt øl i kælderen, eller skal jeg tage nogle Prips med fra Sverige?Grin
Hils Boa fra os i Malmø
Hilsen Rasmus

falang yao
jager skrev:
man kan da ikke rende forkert til atc det står jo på dørerne med papskilte, hvis man ikke kan finde det nu finder man det aldrig. og så kunne det være man skulle se om man ikke kunne finde en billiger billet så der også lige blev råd til et par brillerjager

Hej Jager ,

Så var det DIG der gik over til Thai Travel for at betale billeten som du havde købt hos A-T-C. Jeg har ellers en stjernekikkert som du må gerne låne. Grin Grin Grin .

Redigeret af falang yao d. 17/02-2005 23:22
falang-yao@dansk-thai.dk

jens
Ventetiden med China air fra BLL er 85 min på udrejse og 3t50min hjem men hellere det end at sidde og rumle i toget i 3,5t hver vej fra Horsens.
Idag giver travelstart en pris på 3 voksne med AUA på Kanuts Rejsedatoer på 17820 kr i alt så den ville jeg slå til på hvis jeg var Kanut.
Men morgenflyet fra Wien til CPH er åbenbart udsolgt da den kun tilbyder den næste afgang kl 11,15.
Her er dataene.

Rejsedetaljer
Rejsemål: Bangkok, Thailand (BKK)
Afrejse fra: Köpenhamn, Danmark (CPH)
Afrejsedato: Fredag den 15 Juli 2005
Hjemrejsedato: Lørdag den 06 August 2005
Antal: 3 Rejsende
Klasse: Økonomi

<<Tilbage
Prisoversigt

5070 dkk pr. person (eksklusive skatter) med Austrian Airlines

Flypris Foreløbig flyskat Sub total
Voksne 3 5070 dkk 870 dkk 17820 dkk

Total: (inklusive skatter & afgifter) 17820 dkk

Tidstabel
Afrejse Fredag den 15 Juli 2005Datum Afg. Ank. Flight Fra Til
OBS 2 ALTERNATIVER PÅ UDREJSE

14:35 16:05 OS7686 Köpenhamn Wien
23:20 14:30 OS25 Wien Bangkok

20:00 21:40 OS306 Köpenhamn Wien

Hjemrejse Lørdag den 06 August 2005Datum Afg. Ank. Flight Fra Til
23:30 05:25 OS26 Bangkok Wien
11:15 12:55 OS7683 Wien Köpenhamn

Flyselskab: OS = Austrian Airlines

Bestillingsregler
Denne pris kan bestilles og gælder t.o.m Torsdag den 17 Februar 2005.
Sidste betalingsdato: Lørdag den 19 Februar 2005.

Læg lige mærke til at flytiden med AUA fra wien til BKK er ca en time mindre end CPH-BKK så den samlede rejsetid bliver ikke meget længere hvis der ellers havde været plads på morgenflyet.
Held og Lykke
MVH
Jens
Redigeret af jens d. 18/02-2005 01:58

falang yao
[quote]jens skrev:
Idag giver travelstart en pris på 3 voksne med AUA på Kanuts Rejsedatoer på 17820 kr i alt så den ville jeg slå til på hvis jeg var Kanut.

Prisen er OK.

Men morgenflyet fra Wien til CPH er åbenbart udsolgt

Nej, årsagen er at selskabet opererer med et "turn around" på ca. 2timer i lighed med afgangen fra CPH, derfor kan du ikke tage afgangen 07.15 (ikke særlig smart at du ankommer til CPH kl.0905 og dine baggage er stadig i Wien).

Saturday, 06 August 2005
Flight From To Dep. Time Arr. Time
OS 301
Austrian
(op. by Tyrolean Airways) Vienna
International Copenhagen
Copenhagen 07:15 09:05

OS 305
Austrian
(op. by Tyrolean Airways) Vienna
International Copenhagen
Copenhagen 17:25 19:15

Bestillingsregler
Denne pris kan bestilles og gælder t.o.m Fredag de 18 Februar 2005 . Sidste betalingsdato: Søndag den 20 Februar 2005.

Kun 2 dages "Kredit" for en rejse der skal starte i ultimo Juli,(AUA har næsten lige så stor underskud som SAS).

Læg lige mærke til at flytiden med AUA fra wien til BKK er ca en time mindre end CPH-BKK så den samlede rejsetid bliver ikke meget længere hvis der ellers havde været plads på morgenflyet.

NEJ ,du opererer med nogle fiktive marginaler, for du har 7 timer ventetid i Vienna ,inden du forsætter til BKK.(årsagen er at selskabet opererer med et "turn around" på min. 2 timer p.g.a. Pax transfer, bagage transfer,evt. forsinkelser, derfor får du tilbudt afgang kl. 14.35.)

Tidstabel
Afrejse Fredag den 15 Juli 2005Datum Afg. Ank. Flight Fra Til
14:35 16:05 OS7686 Köpenhamn Wien

falang-yao@dansk-thai.dk

jens
Det er ikke korrekt falang yao.

Jeg har lige rettet i det andet indlæg og gjort opmærksom på at der er 2 alternativer for udrejse fra CPH-Wien

Hvis du går ind og søger de samme datoer på AUA får du at vide at morgenflyet is only avaiable on a higher fare.
Vi fløj med dem i foråret 2004 disse flytider
280304(vintertid) CPH-Wien 1955-2140 Wien-BKK 2320-1430(12.5t ialt)
og retur
210404(sommertid) BKK-Wien2330-0525 Wien-CPH 0715-0905 (14.5t)
Og vores bagage kom med begge veje fra og til Karup de satte bare et mærke på hvor der stod short connection på kufferterne.

Og det bedste af det hele var at vi kun gav 4000kr alt incl plus 600 for Karup-CPH retur.

Jeg havde valgt dem igen hvis vi havde boet på sjælland da jeg foretrækker at flyve om aftenen da jeg simpelthen ikke kan sove i et fly, og så passer det fint med at ankomme midt på eftermiddagen for så er man rigtig træt når man går i seng om aftenen og når man så vågner igen er det morgen og man er omstillet til thaitid.

Og det er det surænt bedste selskab vi har fløjet med endnu ikke ret gamle 767-300ER fly med skærme i sæderne 2-3-2 sæder så man risikerer ikke at blive klemt inde midt i når man kun er 2.
Velsmagende flymad servering af drikkevarer min en gang i timen og selvfølgelig når du bad om det.

Jeg blev i øvrigt temmelig overrasket her den anden dag hvor jeg så et program på pro7 med Lufthansas nyeste A340-600 jomfruflyvning. der er ingen TVskærme i sæderne der var et hul hvor de kunne have sat hvor man kunne gemme et blad.

Vores billetter med China Air er også betalt og udstedt da den Fare der var på dem kun var gyldig til 300904.
Og jeg kan også se de er dyrere nu.
MVH
Jens
Redigeret af jens d. 18/02-2005 02:00

h
Rasmus skrev:
Hej Henrik
Er du ikke klar over at jeg er en nærig røv.Wink
Har du stadig koldt øl i kælderen, eller skal jeg tage nogle Prips med fra Sverige?Grin
Hils Boa fra os i Malmø
Hilsen Rasmus

prips nej du spar du pengene til en billet iøvrigt flyder det sorte guld i stride strømme i min kælderGrin
så den tømmer du ikke på et weekend besøg Wink

surin999
hvad er den af er der en som går bamse i hæleneShock
jeg er bange for at du har tabt på forhånd rasmusGrin ham er der ingen der slårCoolCoolCool
Surin er død længe leve Surin999

chang
hej falang yao og surin.

jeg har købt billetterne hos dan thairejser a/s. hvilket er et lille rejse bureau i egtved helt ude på en mark hvor man ikke lige regner med at der ligger et rejse bureauer, men hun er meget flink og hjælpsom tlf.nr. er 75552055. jeg har brugt hende i 6 år nu og har ikke noget at klage over.
vi købte billetterne kort tid efter vi kom hjem i sommer`s D 21-10 05.
det er rigtig at der er en lang ventetid på hjem turen i amsterdam men det kan godt betale sig vi sider og får os lift at spise og drikke i en cafe og ser lidt tv så det føles ikke så slemt.
men sidste gang rejste vi med thai og jeg trode det var bedre ind china airlines, men jeg blev slem skuffet over ders sæder og der er mange der fortalte mig at der ikke var andre der kunne der kunne hamle op med thai,,,,,, men vi har har rejst med china airlines ca 5 gange og det bliver vi ved med ellers skal der virkelig være meget biliger.

M.V.H. chang

falang yao
falang yao skrev:
Hej Allesammen,

Hvis nogen skulle have brug for INFO om A-T-C. her er deres dataer:

Asian Travel Centre

Halmtorvet 6 (lige ved rundkørselen mod hovedbanegården)

1700 KBH V

Tlf. 33 26 26 12 og 33 26 26 18

E-mail: [url][/url]

(HUSK,at når I sender en mail at opgive evt. et TLF.#, hvor I kan træffes på).

Åbningstider:

Mandag til Fredag fra 10oo til 17oo

Lørdag fra 10oo til 14oo.

Forretningen ligger i kælderhøjde og p.t. er der ingen navneskilt på facaden i ejendomen.(manglende godkendelse fra kommunen,samt striksregler på området).

Redigeret af falang yao d. 18/02-2005 16:24
falang-yao@dansk-thai.dk

falang yao
chang skrev:

vi købte billetterne kort tid efter vi kom hjem i sommer`s D 21-10 05.
det er rigtig at der er en lang ventetid på hjem turen i amsterdam .

M.V.H. chang

Hej Chang,

Bruger du en "kinesisk" kalender ? Grin Grin Grin

(er klar over at det er tale om en "tyrkfejl" ).

M.v.h., M. rasmussen Cool

M.h.t.,billet prisen kan du nu se at du har 2x grund til at glæde dig, at du "kun" har givet 5475kr.(måske skulle havde købt 10 stk for jeg tror at de vil også stige i prisen Smile Smile ).
Redigeret af falang yao d. 18/02-2005 16:40
falang-yao@dansk-thai.dk

falang yao
Hej Kanut og den"anden" som har ringet til A-T.C i dag,

A-T-C har ringet til mig ved middagstid ,for at spørge om "Kanut" tlf, da de mangler nogle oplysninger,for at sætte ham på "St. By"listen.
Der var en anden der ringede kl. 09oo (min fejl, jeg glemte at skrive i forgående indslag om åbningstiderne) og da var forretningen ikke åbent endnu,men VEDKOMMEN havde ikke lagde nogle tlf., så han kunne blive ringet op.HVEM end du så er, RING til A-T-C,hvis du vil høre om tilbuderne.

Somma Summarum.

THAI INTER har nu "frigivet" sommerpriserne .

CPH-BKK-CPH i JULI = 7000kr ,1mnd billet. Sad Sad

De billige billeter i April/Maj er ved at være udsolgte, derfor skruer Thai Inter nu deres pris til lidt over 5000kr.(dem man kunne købe til 4750/4770kr) og jeg tror ikke på at det er p.g.a. stigende oliepriser.

Jeg tilføjer lige åbningstiderne hos A-T-C i den anden "svar". Er rettet !

M.v.h., M. Rasmussen Sad Sad
Redigeret af falang yao d. 18/02-2005 20:23
falang-yao@dansk-thai.dk

Davser falang yao
Ja det var sikkert mig som ringede til A:T:C for at høre om de havde en billet mere til d.2.4 men nej
Det var fordi min kone har føsdag idag og jeg ville gerne ha hende med til thailand og fik så en billet til d.3.4
selv om hun ikke vil flyve alene,da hun er bange for om hun kan finde ud af det i lufthavnen
Bamsen

Spring til debat: