Se indlæg
 Udskriv debat
Hvorfor ????
jesperfrb
Må indrømme at jeg ikke kan lade være med at smile lidt af denne tråd, 45 indlæg alene idag!
I er fa........ gode til at få hinanden op at køre!Shock
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

Dream
JD skrev:
Dream skrev:
”Tjikkerli tjikkerli tjav tjav tjav”.......Det kunne blive en fin spejderklub for de kloge...5555

Ja, et rigtigt klistret og indforstået "nørd-forum"!

UGH! JD har talt..

JD

Det er maaske ikke saa tosset alligevel....Saadan lidt loge agtigt, saa faar de maaske den respekt som de soeger..........Tror sq der er telefon igen.......

swed
latour82 skrev:
JD skrev:
Nej,nej, nej, du er for mærkelig, jeg fatter IKKE din humor, beklager mange gange, men det gør jeg altså ikke, den er for nørdet, du...

Er du en nørd, hva' Hans Peter, er du det??

JD
.

Kors i skuret, nu forstår jeg godt hvorfor jeg ikke har deltaget her på forum i 7 måneder.
At læse indlæg fra Stickmann wannabeen og den genopstandne Suk er da med til at underbygge hvorfor jeg har holdt mig væk.
Så det vil jeg fortsætte med, altså at holde mig væk.

Dog forstår jeg ikke at du bliver ved at oprette nye profiler, har du ikke opfattet at du er uønsket på Webmasters hjemmeside?
Respekter at du er gæst på denne side, han har før erklæret dig som uønsket, så fat dog budskabet og meld dig istedet som gæsteskribent på denne latterlige Stickmann klumme og tag din nye åndsfælle med di.

VORHERREBEVARES

Snup 12 Wink , det vil glæde mangeSmile
Redigeret af swed d. 30/09-2009 15:28
Swed

Boes
Dream skrev:
Mr. Baron.

I samme aandedrag maa jeg lige tilfoje, hvis du er i selskab med en farang paa 2-mands haand, saa er tonen en anden, de sviner hinanden til.

Boes.

Hva' er du ud paa ?

Dream: det hedder : hvad er du UDE paa - kom nu ud af sandkassen, mor har kaldt, solen er gaaet ned , nok af de billige Leo's for idag, lad leveren hvile, og du skal snart iseng hvis du ikke har opsnappet det nu , saa er du f*ndemig lige saa baatnakke som du lyder.
Imorgen kan du lege igen med svenskeren og flaskekasteren.
Boes har talt
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

rinpoche
We have joy, we have fun, we have seasons in the sun ...... Grin

swed
Boes skrev:
Dream skrev:
Mr. Baron.

I samme aandedrag maa jeg lige tilfoje, hvis du er i selskab med en farang paa 2-mands haand, saa er tonen en anden, de sviner hinanden til.

Boes.

Hva' er du ud paa ?

Dream: det hedder : hvad er du UDE paa - kom nu ud af sandkassen, mor har kaldt, solen er gaaet ned , nok af de billige Leo's for idag, lad leveren hvile, og du skal snart iseng hvis du ikke har opsnappet det nu , saa er du f*ndemig lige saa baatnakke som du lyder.
Imorgen kan du lege igen med svenskeren og flaskekasteren.
Boes har talt

iseng er i 2 ord, tumpe
Swed

rinpoche
rinpoche skrev:
Brunskjorte-allegorier og tilsvarende er "ryggen mod muren" argumentation og svært at tage seriøst.
Det sidste kort på hånden er at påpege stavefejl i mangel af bedre.

Pfft

JD
rinpoche skrev:
We have joy, we have fun, we have seasons in the sun ...... Grin

Yep, der er da ikke noget bedre på en kold, kedelig og almindelig møg-onsdag i Dannevang, end et rask lille slagsmål på DTW!

Det holder os oppe på mærkerne og skarpe i replikken.Cool

Men køl af folkens - Boes m.fl. - for alle jeres stavefejl afslører det ildsprudende raseri og frustrationen over IKKE at ku' dirigere og bestemme farten her, he-he!

"I'm cool, sooo cool"Pfft

JD
Redigeret af JD d. 30/09-2009 16:40

rinpoche
Ja, ingen grund til at tage det så seriøst.
Hva Faen det er jo blot et par fyre der sidder og mundhugges lidt på et webboard.

Chill.

swed skrev:
[

iseng er i 2 ord, tumpe

hov hov skriv pænt tak

Al makt ti di orbindeSmile

swed
deepseadivers skrev:
swed skrev:
[

iseng er i 2 ord, tumpe

hov hov skriv pænt tak

Ok plorryWink
Swed

swed skrev:
deepseadivers skrev:
swed skrev:
[

iseng er i 2 ord, tumpe

hov hov skriv pænt tak

Ok plorryWink

nema problemaSmile

btw. hwo much country u come from?

Boes
Svesken har fundet ordbogen frem - i seng er 2 ord ! Bravo - Dygtig-dygtig-dygtig ponke !
Albert Einstein

rinpoche
Ponke? Pfft

JD
Punk?Pfft

hfb
Kan I huske hvad denne tråd startede med?

Jens Ole skrev:
Hej allesammen.

Jeg har nu haft den "fornøjelse" at læse indlæggende på DTW i ca 2 år ( været medlem i ca 1 år).
Jeg syntes at tonen er blevet mere og mere " hadsk" siden jeg startede med at læse herinde.
Visse personer , ingen nævnt , ingen glemt , har det med KUN at se det negative i Thailand og thailandske piger.
Jeg vil på ingen måde kalde mig expert i thailandske forhold,men ken der dog en hel del både i Thailand og her i Danmark.
Jeg er naturligvis ikke blind for de ting der sker i Thailand,men heller ikke mere naiv end at jeg også ved at de samme forhold også gør sig gældende herhjemme med danske piger.
Forskellen ligger jo nok bare i , at de danske piger, ofte er lidt smartere end manden.
Dette er ikke for at nedgøre danske piger , men blot for at fortælle at man kan blive"snydt"hvorsomhelst.

Måske er vi mænd blot for dumme , når vi forelsker os , og derved brænder nallerne , for derefter at give andre skylden,for selvfølgelig er vi jo ikke dumme ifølge vores egen mening.

Når jeg læser indlægget , hvor Josefine søger skuespillere , bliver jeg lidt harm , når man blot laver fis med det.
Mange thaipiger laver skuespil for at overleve , så de har jo en grund til det.
Mange danske mænd(nu snakker jeg kun om Pattaya) er da også utrolige skuespillere.Vi kan det hele,smider os om med penge og spiller konger. Hvad er det lige vores grund til det er ????.

Jeg håber at man fremover vil holde en mere neutral indstilling til tingene og diskuterre tingene ordentlig,hvilket jeg har savnet i lang tid. Vi har alle gode og dårlige oplevelser,hvadenten vi er i Danmark eller Thailand , men at man ligefrem KUN har dårlige oplevelser om thaipiger,er en ting vist rimelig klart: Så har man selv været forskyldt i det.

Mvh
Jens Ole ( en person som ikke dømmer folk på forhånd )

Boes
rinpoche skrev:
Ponke? Pfft

Yes - forstaar du har problem. Svensk og betyder pojke = dreng. OK ? Jeg snakkede jo med swede og han burde jo forstaa svensk.....
Albert Einstein

JD
swed - ikke swede...

Lektor Blomme
Redigeret af JD d. 30/09-2009 17:37

swed
I am the SwedWinkdet er mange år siden jeg blev kaldt for en dreng, tak for det min ven , men det svenske har du ikke styr på, så hold dig til de få gloser du behersker på dansk
Redigeret af swed d. 30/09-2009 17:42
Swed

rinpoche
Boes skrev:
rinpoche skrev:
Ponke? Pfft

Yes - forstaar du har problem. Svensk og betyder pojke = dreng. OK ? Jeg snakkede jo med swede og han burde jo forstaa svensk.....

Ok, sagen er klar. Ponke er svensk og betyder Pojke = dreng. Takker.

Spring til debat: