Se indlæg
 Udskriv debat
Paradiset- Den Aller Største Myte Af Dem Alle
filihankat
kimberg skrev:
Er det ikke bare og købe en lejlighed i et condominium hvor det er tilladt for udenlændinge og eje deres egen lejlighed.

Denne oplysning er helt ny for mig. Er det virkelig rigtigt at udlændinge gerne må eje en lejlighed i eget navn?

mvh. filihankat

ja, de må bare ikke eje jord. men en lejlighed er jo hævet lidt over den Smile

lols
Jo udlændinge må gerne eje lejlighed. Dog officielt ikke de første 3 etager.
(så er den hævet over jorden som ezal skrev).

I en bygning må max 49 % være ejet af udlændinge.

En del af prisen skal dokumenteres at være penge indført til Thailand i fremmed valuta og dokumenteret af din bank.

swedmark
Hej lols, se kommentarer med rødt

lols skrev:

Til Svedmark:
Svedmard,
Det ændrer ikke min mening. Var heller ikke min mening at ændre dinWink Jeg ville bare bidrage med min, ud fra de følelser og erfaringer jeg har.

I tilfældet at du havde mødt en dansk kvinde, der absolut kun havde bistandsindtægten, ville du så købe jord og hus til hende? Hvis jeg havde det med hende som jeg har det med min nuværende kæreste, og den økonomiske formåen svarede til den jeg har i Thailand, så absolut ja.

Jo, du har fået mange gode oplevelser go det er jo dejligt, men de har også kostet lidt Wink Øøøøhh, jaShock Selvfølgelig har det kostet noget, men jeg har kun investeret hvad jeg kalder for "risikovillig kapital". Skulle det ikke gå, har jeg så jeg stadig kan klare mig. Jeg tror ikke på man kan købe sig til paradis, men hvis et hus/land køb er en del af prisen for at komme noget af vejen, og man føler det i den givne situation er det rigtige, ja så ser jeg ikke noget forkert i at gøre det.
-
jeg ville dæleme også blive glad og smilende, den dag en kvinde gav mig et hus til 20 - 40 årslønninger. Som jeg tilmed kunne beholde den dag jeg smider hende ud. Enig, hvem ville ikke detSmile, men der er jo en teoretisk chanche for hun ikke gørGrin

Ved godt emnet er ømtåleligt. Har vist også været oppe i andre tråde. Rigtigt, emnet er både ømtåligt og næsten uudtømmeligt, og faktisk svært at debattere, idet vi mennesker alle sidder i forskellige situationer i forhold til; alder, helbred, økonomi, interesser, evner, social arv, m.m. Derfor tror jeh også at det er svært at sammenligne paradis personer imellem.

Mvh swedmarkSmile

Spring til debat: