Se indlæg
 Udskriv debat
Den forbudte kærlighed
h
siden hvornår har man kunnet stole på hvad ekstrabladet skriver??

iøvrigt kan jeg ikke set at langballe og partitoppen udtaler sig om at smide vores koner ud af landet han udtaler hvis det er korrekt at Fint, hvis indvandringsaftalen mellem VK og DF skræmmer udenlandske ægtefæller fra at flytte til Danmarkog at den nye test af familiesammenførte, der gennemføres i hjemlandet, og som kommer til at koste omkring 2600 kroner pr. person, meget gerne skulle begrænse antallet af udlændinge i Danmark.

jeg venter stadig på at du dokumentere din påstand
at partitoppen i det parti de stemmer på ønsker at smide konen ud af landet.

Der er jo ingen tvivl Jesper Langballe har direkte sagt at udlændinge ikke var velkommen i Danmark
.

og ja min kone kom hertil igennem Sverige ikke for at spare 51000 kr men for at spare tid 7 dag til svensk visum 3 til 6 mrd til dansk visum.
det er muligt du ikke længere bor i sverige men inden du spiller for hellig så boede du i sverige da du sidst blev smidt ud af DTW så stop nu med den pudsen glorie.

og forskellen mellem kusinen og jeg er min kone er her fordi vi elsker hinanden ikke for at øge familiesammenføringen af hele den hjemlige landsby.

solmand
jeg tror også jeg ville bruge den svenske model så slipper jeg da for at de skal rode rundt med mine 52.000 kr i 7 år........Cool
solmand
Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............

solmand skrev:
jeg tror også jeg ville bruge den svenske model så slipper jeg da for at de skal rode rundt med mine 52.000 kr i 7 år........Cool
solmand

Ja det ville jeg da gøre hvis jeg var dig
bamsen

skytte
Hele vesteuropa er et stort smørhul bare se hvordan det vrimler med muslimer overalt ok de fleste vil gerne integreres i det danske samfund,men på deres egne betingelser,en del er kommet hertil pga flugt men de fleste er her via mund til mund metoden og hvorfor er der endnu ikke sket terror i Danmark,er det fordi alle terroristerne bruger Danmark som skjulested
Så Solmand la vær med at spille dum!!!
HenrikCool

skytte skrev:
Hele vesteuropa er et stort smørhul bare se hvordan det vrimler med muslimer overalt ok de fleste vil gerne integreres i det danske samfund,men på deres egne betingelser,en del er kommet hertil pga flugt men de fleste er her via mund til mund metoden og hvorfor er der endnu ikke sket terror i Danmark,er det fordi alle terroristerne bruger Danmark som skjulested
Så Solmand la vær med at spille dum!!!
HenrikCool

Skytte
Jeg kan da godt forstå at folk vil bruge sverige hvis det kan lade sig gøre,og spare den bankgaranti,så det er da ikke at være dum,at ville det
bamsen

Webmaster
henrikr skrev:
men inden du spiller for hellig så boede du i sverige da du sidst blev smidt ud af DTW så stop nu med den pudsen glorie.

Hmm, Ole har aldrig været smidt ud fra siden. At han har taget en frivillig pause er noget andet, men rygtet skal ikke gå på at han har været smidt ud.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Bjarne
Kirkens mand, Langballe, og hans lige så overflødige fætter, pastor Krarup, repræsenterer DF på tinge, og med topstyringen i DF fører de sig naturligvis frem i henhold til parti-disciplinen. Ergo må udlændingeordførerens holdninger være repræsentative for partiets.
Jeg tror ikke, at vi behøver tærske langhalm på, at det er OK med en hård linje over for folk, der ikke kan finde ud af at gebærde sig i Danmark. Lige som der bør være det samme i Thailand. Altså: Ud med skiderikkerne. Men der er en verden til forskel på at erklære banditter uønskede og at gøre livet mest muligt besværligt for alle, der ikke er eller ikke kun vil omgås indfødte danskere.
I øvrigt forunderligt, at de samme mennesker det ene øjeblik kan stå på Folkekirkens talerstol og i embeds medfør mane til næstekærlighed - og det næste stå på en anden talerstol og plædere for det stik modsatte. Det tenderer vel egentlig svindel og humbug over for Folkekirken og præsteløftet.
Af samme årsag og på grund af præcis de to præste-fætre meldte jeg mig for et par år siden ud af Folkekirken i min egen, tavse protest. Og så er det ik' engang løwn.
Stol trygt på, at Langballes meninger også er DFs meninger. Det er netop blevet understreget med forkvindens cementering af topstyring i partiet.

/ Bjarne

oleskyum
Det er godt nok noget af en falliterklæring, når mennesker er fanatisk tilhænger af et parti og så ikke engang har så meget mandfolk indenbords, at de selv retter sig efter partiet, men ønsker at alle andre skal underlægge sig idiotien i den lovgivning.

Jeg kan absolut ikke se noget galt i, at folk bruger Sverige som hjælp, hvis det er lykken.

Men erklære den store kærlighed til konen inden man har mødt hende
og latterligøre andres forhold ög de problemer der kan være, er nok kun ekstreme DFere der kan klare.

Og glem ikke Henrik, at du selv har lagt frem, hvordan du har fået din kone gennem en bosiddende i Sverige, men nu hvor hun er i Danmark og i tilsyneladende har det godt, hvorfor skal du så være på nakken af dem der forsøger, at få deres kærlighed ( kommende kærlighed ) til Danmark, hvordan kan du tillade dig, at fordømme andre ?

På den anden side tror jeg siden her var beregnet til, at hjælpe andre der måske kunne komme i klemme i udlændingeloven og ikke bare fortælle, hvor gode DF er i forhold til udlændinge, for det her handler overhovedet ikke om muslimer men om de flestes koner og børn.

Det er jo sørgeligt, at nye medlemmer her på siden skal henvises til andre forums på grund af nogle partipolitiske særheder så som muslimforskrækkelse og meget andet.

Davser
Ja politiker noget lort at diskutere
Fordi 2 forskelle,bliver aldrig enige alligevel
bamsen

h
oleskyum skrev:

Det er godt nok noget af en falliterklæring, når mennesker er fanatisk tilhænger af et parti og så ikke engang har så meget mandfolk indenbords, at de selv retter sig efter partiet, men ønsker at alle andre skal underlægge sig idiotien i den lovgivning.

ja du har ikke forandret dig fra din sidste tilstedværelse her på DTW var det ikke på tide at få nye læsebriller??

selvfølgelig skal vi følge lovgivningen eller mener du vi skal følge trop på BZérne?
Jeg kan absolut ikke se noget galt i, at folk bruger Sverige som hjælp, hvis det er lykken.

hvor er det lige at der er en her som har skrevet at man ikke bør benytte sverige?
Men erklære den store kærlighed til konen inden man har mødt hende
og latterligøre andres forhold ög de problemer der kan være, er nok kun ekstreme DFere der kan klare.

den må du forklare nærmere???????
Og glem ikke Henrik, at du selv har lagt frem, hvordan du har fået din kone gennem en bosiddende i Sverige, men nu hvor hun er i Danmark og i tilsyneladende har det godt, hvorfor skal du så være på nakken af dem der forsøger, at få deres kærlighed ( kommende kærlighed ) til Danmark, hvordan kan du tillade dig, at fordømme andre ?

der er stadigvæk ikke noget galt med sverige!!!!!! jeg er ikke på nakken af nogle bare fordi jeg mener at den nuværende lovgivning er nødvendigt det jeg siger er at næsten alle har mulighed for en tilværelse med deres ægtefælle også med den nuværende lovgivning hvis de altså virkelig vil.
På den anden side tror jeg siden her var beregnet til, at hjælpe andre der måske kunne komme i klemme i udlændingeloven og ikke bare fortælle, hvor gode DF er i forhold til udlændinge, for det her handler overhovedet ikke om muslimer men om de flestes koner og børn.

selv om du ikke kan få det ud af din mund så er det sku muslimernes skyld at vi har den lovgivning idag Utroligt at der stadig findes folk som tror at muslimernes udnyttelse og kriminalitet bare forsvinder hvis man ikke taler om den. Der er iøvrigt mange som får hjælp her på siden jeg har selv hjulpet en del efterhånden og det både til Familiesammenføring med kone og børn samt råd til hvordan deres tilværelse sammen kan lade sig gøre. Enkelte par bor idag i helsinborg på min vejledning
Det er jo sørgeligt, at nye medlemmer her på siden skal henvises til andre forums på grund af nogle partipolitiske særheder så som muslimforskrækkelse og meget andet.

Det er jo sørgeligt, at nye medlemmer her på siden skal henvises til andre forums på grund af nogle partipolitiske særheder så som DF-forskrækkelse og meget andet.

oleskyum
Jeg påpeger, at du ikke var så meget mandfolk, at du kunne bruge de Danske regler da du skulle have ny kone fra Thailand, og det selv om du her på siden mener alle andre sagtens kan, hvis de vil.

Du beviste jo det modsatte.

Hvis det var muslimernes skyld, at lovgivningen er lavet, må vi jo nok se lidt på os selv, har du glemt din x og mange andre der direkte udnyttede naive Danskere for at komme til Danmark, men de tæller selvfølgelig ikke med for de er jo ikke rigtige udlændinge, og la - la hvor det går, men vi kan jo se, at DF kan ødelægge sig selv så næste landsmøde kan foregå i en telefonboks.

http://politiken....184077.ece

oleskyum
Men nu har du haft dine muligheder for, igen at fremture med din forelskelse i DF og deres godhed over for fremmede, så et klap på skulderen kan du nok se frem til i lokalforeningen, hvis ikke du har overtrådt de uskrevne regler om godkendelse fra toppen.

Og så tror jeg partipolitiken burde være overstået, så vi kan holde os til lovgivningen som har indflydelse på de fleste af os på et eller andet tidspunkt.

h
oleskyum skrev:
Jeg påpeger, at du ikke var så meget mandfolk, at du kunne bruge de Danske regler da du skulle have ny kone fra Thailand, og det selv om du her på siden mener alle andre sagtens kan, hvis de vil.

Du beviste jo det modsatte.

Hvis det var muslimernes skyld, at lovgivningen er lavet, må vi jo nok se lidt på os selv, har du glemt din x og mange andre der direkte udnyttede naive Danskere for at komme til Danmark, men de tæller selvfølgelig ikke med for de er jo ikke rigtige udlændinge, og la - la hvor det går, men vi kan jo se, at DF kan ødelægge sig selv så næste landsmøde kan foregå i en telefonboks.

http://politiken....184077.ece

ja ja en gang til for ole (selv om han sikkert stadig ikke forstår en skid) hvorfor vente i 6 mrd når det kan gøres på 7 dage Grin
og det jeg siger er at næsten alle har mulighed for at være sammen med deres ægtefælle hvis de bare vil. det kan være i thailand, sverige, tyskland eller england hvis de ikke kan opfylde kravende i danmark som i hovedregl handler om at have et job, bolig og klare sig selv. og skal ens kone have en alder som ens barn eller barnebarn så er EU reglen der. som sagt næsten alle har mulighed for at være sammen med ægtefællen, hvis de virkelig vil. men sidder man og stamper i jorden og spille stædig så når man sku ikke langt og har ikke min medlidenhed.

nej jeg har ikke glemt min x-kone men igen kan man se at du ikke i dine DF-fobier kan tænke, hvor mange thaier, vietnamesere kinesere philipiner tror du lige der er på bistandshjælp NEJ ikke mange vel de arbejder skam i modsætning til dine elskede muslimer som ikke tænker på andet end at suge i kassen uden at yde.
og min x hun kom heller ikke til danmark for at suge hun knokler med næsten to fuldtids job hver dag at hun så er så snot dum at spille hele dynen op er der jo ikke noget at gøre ved men suge i kassen gør hun sku ikke

h
oleskyum skrev:
Men nu har du haft dine muligheder for, igen at fremture med din forelskelse i DF og deres godhed over for fremmede, så et klap på skulderen kan du nok se frem til i lokalforeningen, hvis ikke du har overtrådt de uskrevne regler om godkendelse fra toppen.

Og så tror jeg partipolitiken burde være overstået, så vi kan holde os til lovgivningen som har indflydelse på de fleste af os på et eller andet tidspunkt.

klap på skulderen?? den eneste klap der er her er vist den der er gået ned for digGrin

solmand
Henrik du er sgu da alm dummer end andre har du ikke andet at lave end lave panik på denne side....din tosse...ja.... så er det skrevet i forum og ikke PM fordi den offenligør du jo alligevel
du genere alle uden grund fordi du mener at du er klog,,,hmmm
på fynsk ....skvadernosse--------------Grin
solmand ShockShockShock
Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............

thaikurt1
solmand nu er du jo ikke bedre en henrikr
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
h
ja man skulle ikke tro han var 44
men han lære vel en dag at debattere ikke er det samme som æv bæv busseShockShockShock

Locturian
Kim, LUK den her tråd! Den er allerede godt på vej til at være udviklet til ENDNU en tråd hvor folk sviner hinanden til. Det klæder hverken siden, eller de personer der deltager i "krigen"...
Thailand - Et land med kontroverser, dejlige kvinder, skønt vejr, og et landt fyldt med bedrevidende udenlandske tosser...

[img]http://www.dansk-thai.dk/images/links/www.huahin-online.com.gif[/img] is not a valid Image.
http://www.huahin...

http://www.huahin-online.com
Hæ hæ hvorfor lukke tråden så har vi da ingen at grine af GrinGrinGrin

Webmaster
Ja, det burde jeg måske nok gøre - vælger dog at smide de to kamphaner ud i stedet til de er kølet ned.
Lad os kalde det en tur i skammekrogen.
Redigeret af Webmaster d. 10/10-2006 20:49
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Spring til debat: