Se indlæg
 Udskriv debat
Børn i barmiljøet
MakMak
kiml skrev:
MakMak skrev:
kiml skrev:
jeg er lige kommet hjem fra Thailand. jeg sider på en bar i pattaya ( ikke w,street) et forældrepar og mormor har deres datter med ind på bareen, de ville lige tjekke om baren var okay til deres datter, sad fandme med åben mund og polypper

Nu ved jeg ikkke lige hvad du mener med dit indlæg. Men hvis forældre trænger til en forfriskning er det vel i orden de lige tjekker det ikke er en bar fyldt med glædespiger.Smile

det er da ikke svært at forstå hun skulle starte med at arbejde på baren og det var ikke rengørings jobbet hun skulle have

Intet sted i dit indlæg fortæller du, det er en thaifamilie. Jeg læser dit indlæg, som er det en turistfamilie påbar.

VIP

Gi' nu lige VANDANGO chancen for at svare på de mange angreb...

>>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<

Saendaeng
MakMak skrev:
bekker skrev:
Jeg har lige været inde for at se, hvad ham Vandango egentligt har bedrevet.

Skeptikeren jeg giver dig 100 procent ret. Denne mand har hele tiden b, såare været ude efter selvretfærdighed, vil jeg tro.. Han er nu blevet sat i det Thailandske, så nu skal der andre boller i suppen, vil jeg da også tro. Hans nye familie har kun interesse i ham, og de har som jeg ser det nu forlangt, at denne papdatter kun skal se egen nationalitet. Mon ikke dette er et udtryk for elefanternes virke, som familien har taget konsekvensen af.

Jeg har da konstateret efter en gennemgang af hans virke på denne side her, at han åbenbart har et mål, og det er at finde en konfrontation med forskellige, som ikke har den mulighed efterfølgende, at forsvare sig selv.

Det i sig selv er jo et meget dårligt træk hos ethvert menneske.

Nu denne uskyldige mand, som bliver beskyldt for et eller andet grimt. Jeg har også set med andre, hvor du Vandango er hurtig ude med riven.. De mennesker fik heller ikke en chance for at forsvare sig…

Jeg må da medgive rinpoche, at din pludselige hellighed kan virke lidt misvisende. Specielt efter alle dine så venlige indlæg om andre, omhandlende det ligegyldige i, at indordne sig i Thailand.

Ja disse dejlige dyr… ELEFANTERNE… er da noget specielle….
Dit kendskab til Thailand ligger åbenbart kun på bar niveau, så alle disse nye venner d u nu sådan har higet efter, står jo nok nu i kø for at dele en elefant med deres nye ven.

Mit håb trods vores forskelligheder er dog, at jeg personligt håber du får et godt liv herude.

Bekker

Velkommen til og tillykke med dit FØRSTE indlæg. Du lyder som noget sur gammel vin, der er hældt over på en ny flaske, men stadig sur og med en horn i siden på vandango, så hvem var du før da du fik tre røde bær hmmmm

Og hvem var du MAKMAK??
Michael B Kristensen

http://www.globalwindservice.com
MakMak
MakMAK

Webmaster
Tråden låst, da den nu igen har udviklet sig til personspørgsmål, personopgør og personangreb.

- Admin -
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Spring til debat: