Se indlæg
 Udskriv debat
Meninger om DTW. lige nu.
Nuk
Jeg ved jo ikke om mit indlæg kommer gennem censuren, men det håber jeg da.
Sad her til morgen og fisselogerede over situationen her lige nu. Jeg synes sq det er blevet lidt farveløst.
Vi ved jo alle at der har været mange indlæg den senere tid, med giftige personlige angreb. Men jeg tror at mange af disse er vandret mellem medlemmer som i forvejen kender hinanden personligt. Os som står udenfor dette, vil selvfølgelig gerne slippe for at sidde og læse det stads, så send dem istedet på en PB.
MEN jeg mener samtidig at der skal være plads til en joke, masser af humor, en del sarkasme, og gerne noget ironi, ellers bliver her sq for kedeligt............hvem gider være saglig og seriøs hele tiden ?
Håber vi kan få nogle meninger frem.

En rigtig god jul til jer alle
Hilsen NUK.
Det er kun komplette idioter der aldrig skifter mening

vandango
Jeg har været rundt på mange forummer, DTW skiller sig klart ud fra de andre.
Skal du have nogle konkrete oplysninger, er DTW trods summen af erfaringer, både et forum der kan levere varen 100%, men også et forum der kan mudre selv de simpleste spørgsmål til.
Jeg tror at vi er mere lidenskabelige her, vi er en broget skare af personligheder som dyrker Thailand, dets kultur og kvinder.
Vi er også meget danske, med danske mener jeg at vi debatterer ofte i det ulidelige, vi kører hårdt på, og sommetider er der medlemmer der kommer i klemme som ikke kan følge med, men det er sådanne vi er, og jeg tror ikke at en skrap editor kan ændre vores mentalitet.
Jeg selv har mit ynglingsoffer her på DTW, jeg er sikker på at når vi en dag mødes, har vi en masse at grine af.
DTW er et udtryk af vores kultur, såfremt at den ikke får lov til at ytre sig, vil den sygne hen og blive et fora, hvor du blot søger nogle oplysninger.
Jeg er sikker på, at webBørge et eller andet sted i fnidderfnadderet, egentlig er stolt af, at ævlebævleforummet DTW trods alt er det mest interessante på nettet.
Og ja - fra tid til anden er der dog en seriøs tråd.
Jeg har ingen intentioner om at rette ind - no way.
Og lige til alle de bøvernikker der sender penge ud til deres grådige Thaipiger - når jeg kommer hjem fra Thailand næste gang, vil det være min Thaipige der sender penge hjem til mig - bare vent og se. Pfft
Skal nok lægge dokumentation ud på DTW.
Redigeret af vandango d. 19/12-2009 03:25

sune
Hehehe vandango

Sætternisser har da vist været i din computer. Tror du virkelig det er alle der er så dumme, at de sender penge til Thailandske piger, Du er da vist en værre en.

RIGTIG GOD JUL TIL DIG

Spar nu på de fremsendte penge

vandango
Det er jeg også Sune, men jeg har en følelse af, at jeg som fattig pungrotte, nok bliver nødt til at smutte igen efter nytår, men det bliver uden pocketmoney, så hvis det kommer så vidt, så bliver jeg forsørget, jeg har simpelthen ikke råd til at rejse nu, men fruen trækker hårdt i den anden ende.
Redigeret af vandango d. 19/12-2009 04:48

kvindemin
hold da op, hvor er her sjovt nu, sidder lige nu og kigger på en død akvariefisk, det er faktisk mere spændende Cool

vandango
kvindemin skrev:
hold da op, hvor er her sjovt nu, sidder lige nu og kigger på en død akvariefisk, det er faktisk mere spændende Cool

Livet er en lang evig læring, men fortsæt du bare med at glo på din døde fisk.

juj
vandango skrev:
kvindemin skrev:

Livet er en lang evig læring, men fortsæt du bare med at glo på din døde fisk.

Sagde skolelaeren.

Nae du som man saar hoester man. Og velkommen til et meget kedeligt og koensloest siteSad, en af rigtig mange af slagsen

tuktuk
hvis i har så meget i mod lugten, kan i jo bare finde et andet bageri !!! stor ros til Admin herfra !!!

håber at man som på Thailand.dk lukker for tilgangen af nye medlemmer i en tid, så vi ikke får de udelukkede tilbage igen i andre klæder, eller nyt navn !
med venlig hilsen

Martin Kaiser-Nielsen
Tuk Tours - Thailand

http://www.tuktou...

www.tuktours.dk
Dream
Lukke for tilmelding af medlemmer et stykke tid, det var sq da en underlig holdning at have..det skal vel ikke gaa ud over ny medlemmer at der har vaeret tumult.

Det ender jo med at denne gode side bli'r et sted hvor man KUN kan finde info om hvordan man spare paa tlf. regningen og hvor man nu kan spare en plov paa billetten.......TRIST !

tuktuk
Du ved jo selv hvor svært det er at komme ind igen med et nyt navn, hvilket jo ikke hjælper noget, derfor må der være en bedre screening af nye medlemmer så vi ikke får alle dem ind der har været med til at ødelægge denne side... Sad

med venlig hilsen

Martin Kaiser-Nielsen
Tuk Tours - Thailand

www.tuktours.dk
sune
Hej Tuktuk

Jeg har endnu ikke oplevet nogen der har været med til at ødelægge siden. De har måske været anderledes tænkende, men det berettiger vel ikke os andre til at sætte dem i en bås, som nogen der ødelægger noget. I mine øjne er de mennesker kun ude på at profilere deres budskab, mens andre som aldrig får påtale eller går over stregen, har frit lejde til at profilere sig selv.

Jeg ved næsten ikke hvad der er værst, men måske de mennesker der profilere sig selv, ja måske betaler de for den reklameplads, hvad ved jeg. Det gør dem vel ikke til dommer over andres skriverier og meninger.

Jeg ved næsten ikke hvad der er værst. Ham/hende der siger sin uforbeholden mening, eller ham der bare siger noget for at få sin hjemmeside profileret.

Ja sådan er vi jo så forskellige, men det kunne da være dejligt hvis der var plads til Tuktuk, Sune og alle de andre underlige...

tuktuk
sune skrev:
Jeg har endnu ikke oplevet nogen der har været med til at ødelægge siden. De har måske været anderledes tænkende, men det berettiger vel ikke os andre til at sætte dem i en bås, som nogen der ødelægger noget. I mine øjne er de mennesker kun ude på at profilere deres budskab, mens andre som aldrig får påtale eller går over stregen, har frit lejde til at profilere sig selv.

Jeg ved ikke hvor du har været og hvilke debatter du har læst, men flere for ikke at sige næsten alle er blevet ødelagt af profiler herinde der komentere ligegyldige kommentarer eller direkte sviner andre til både inde og udenfor trådene....

Jeg synes at det er synd og skam at man ikke en gang kan skrive om sit liv i Thailand, en ven som sælger sit firma eller om en der vil starte virksomhed i Thailand, uden at man skal kigge på 60-80 % kommentarer som ikke hører til i tråden, jeg håber virkeligt at der blir ryddet kraftigt op, og vi kan komme tilbage til at snakke om Thailand på godt og ondt, og ikke om hinnanden på godt og ondt, kan du se hvor jeg vil hen ????
med venlig hilsen

Martin Kaiser-Nielsen
Tuk Tours - Thailand

www.tuktours.dk
juj
Nae Nae Sune

Alt det der med forskelige meniger er noget bras.
I det mindste synes jeg, man skulle holde dem for sig selv,specilelt hvis man ikke mener son jeg. Eller maaske finde et andet bageri.
Alt andet giver kun boevl og balade.
Redigeret af juj d. 19/12-2009 08:05

sune
Hej Tuktuk

Du har min dybeste respekt. Flot sagt, men så var det måske en opgave for ejerne af siden, at stoppe disse personangreb, langt før det indtil nu har været tilfældet.

Mange gode indlæg er blevet ødelagt af personfnidder, når så den seriøse bidrager forsvare sig, ender det i mange tilfælde med, at den seriøse blive sorteper, og de andre fortsætter til et nyt offer.

Jeg er bare af den mening at disse profiler også har sin berettigelse, og hvis der var sat ind noget tidligere med reglementets ordlyd. Så var det vel heller aldrig kommet så langt som tilfældet var.

Man kan jo altid i bagklogskabens klare lys være på den høje hest og sige. Hvad sagde jeg???

Det virkelig liv er desværre anderledes, specielt herude, for hvis du nærmer dig en personlig fortælling, så er du sikker på at blive sorteper på DTW.

Tuktuk. Jeg mener stadig der skal være plads til disse typer. Hvis den enkelte bidragsyder ikke lader sig rive med af deres psykologiske angreb, ja så bliver DTW også som DTW skal være. For alle i Thailand og dem i Danmark med interesse for vores dejlige Land herude.

Det vil kræve en stærk ledelse af denne private hjemmeside.

sank
Frown Jo men så skal der jo være Døgnvagt ? nogen gange går det stærkt Frown

Lung Yao
Dream skrev:
Lukke for tilmelding af medlemmer et stykke tid, det var sq da en underlig holdning at have..det skal vel ikke gaa ud over ny medlemmer at der har vaeret tumult.

Det ender jo med at denne gode side bli'r et sted hvor man KUN kan finde info om hvordan man spare paa tlf. regningen og hvor man nu kan spare en plov paa billetten.......TRIST !
Det ville JEG hellere end at læse om en eller andens indtagelse af 3 LEOerSad, endnu mere TRIST. Men OK, enhver sit liv.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Charansanitwon
Dream skrev:

Det ender jo med at denne gode side bli'r et sted hvor man KUN kan finde info om hvordan man spare paa tlf. regningen og hvor man nu kan spare en plov paa billetten.......TRIST !Go jul.

Big-Viking
Ros til Admin.!!!! hmmm, de gør vel bare deres job. Men de skal passe på at det ikke går for meget "Boss" over det. Ikke iorden at svine folk til.. Men folk skal have lov til at ytre sine meninger. Lukke for tilmeldinger.!!!Shock Hvad godt skulle der komme ud af det.??? Dette er en mega side, fornær nogle små børn der ødelægger det for andre. Her skal være plads til alle uanset holdninger. Men igen så skal det foregå på en rimelig sober måde.

Lung Yao
sune skrev:
Hej Tuktuk
.........................................................................................................
Jeg er bare af den mening at disse profiler også har sin berettigelse, og hvis der var sat ind noget tidligere med reglementets ordlyd. Så var det vel heller aldrig kommet så langt som tilfældet var.
Man kan jo altid i bagklogskabens klare lys være på den høje hest og sige. Hvad sagde jeg???
Det vil kræve en stærk ledelse af denne private hjemmeside.
Det har været gjorde før, op til FLERE gange selv da jeg var med i ADM for 4-5 år siden, og lige lidt har det hjulpet.
Der er desvære nogle som ikke ville forstå den tanke :fx.
<< Jeg har inviteret dig i MIT hjem, og derfor ville bede dig venligst med at bande, drille min invalid søn, og hellere ikke tire min hund >>
<< Hvis du IKKE ville acceptere og RESPEKTERE det, så ville jeg anmode dig om ikke komme i MIT hjem igen.
MIT hjem ville måske blive kedeligt, men til gengæld vil den blive mere fredeligt, vi kan sagtens undvære DIT selskab og sådan kan jeg lide det
>>.
Ovenover exampel var ikke møntet på dig men på de diverse ballademagere som har huseret på DTW.
.
Redigeret af Lung Yao d. 20/12-2009 22:11
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Lung Yao
Big-Viking skrev:
Ros til Admin.!!!! hmmm, de gør vel bare deres job. Men de skal passe på at det ikke går for meget "Boss" over det. Ikke iorden at svine folk til.. Men folk skal have lov til at ytre sine meninger. Lukke for tilmeldinger.!!!Shock Hvad godt skulle der komme ud af det.??? Dette er en mega side, fornær nogle små børn der ødelægger det for andre. Her skal være plads til alle uanset holdninger. Men igen så skal det foregå på en rimelig sober måde.
NETOP, og det var der hvor "humlen lå", det er også rigtigt at der skal være plads til ALLE, men der hvor kæden knækker er når den "minoritet" kom at fylde for meget her på DTW.
Og du har også ret i at der skal ikke gå for meget "BOSS" i det fra ADM. med det kræver at VI andre kan styre os selv og udøve selvjustis.
.
Redigeret af Lung Yao d. 20/12-2009 22:18

Spring til debat: