Se indlæg
 Udskriv debat
Min kone er blevet overfaldet
Thjaa
det hele starte klokken 05.00 om morgen vor jeg ved at hun fik fri fra sit arbejt og skulle koere de 4.6 Km som hun har til vores hjem
det har hun gjort 1000 gang foer saa det saa vi jo ikke som et problem
men i dag gik det saa gal 2 mand koeret op paa sigen af hin og sparket til min kone saa hun velte og i menst hun laa og rodet rund paa vejen og en taxi barmset op og koeret uden om kunne den ene mand gaa hend og hente min kone taske og loebe til bage til ders mortorcykkel og koere vaek med 22000 Bath mobil telefon og ander gode ting

det er safoelti traels at vi miste saa mange penge men jeg er sku skuffet over at de folk der saa det ogsaa bare loebet vaek og ikke hjalp til

naa men ik naa med dette det koste lige 3200 bath paa hospitalet som vi helti kan faa igen PGA vi er safoelti forsirkert i mod udloekker og ander ting af sordan naade

naa men efter vi hade varet paa hospitalet skulle vi safoelti forbi politiet for at lave en report om hvad der var skedt
da vi kom til den foeste politistasjon vil de ikke tage sig af sagen da de sage at det ikke var i ders omraade ..
dette syns jeg safoelti var merklig da det var den nermste sted og likker kun 1.3 Km fra stedet

efter at jeg hade brokket mig ledt og truget med bangkok post og en person som jeg kender som arbejter paa denne avis kunne de ligepluslig tilbyge os at koere os til dette politistasjon som kunne hjelpe os..

der kom hun saa under kris forhoer hvor hun igen og igen skulle forklar det som var skedt

nu forstod jeg ledt af hvad de snakket om og da det hele var ferti gav min kone mig radt at jeg hade forstaa dette ragti det som den ene betjent hade sagt

med at nu gjore det jo ikke saa meget at hun hade miste saa mange penge hun hade jo en falang til at kunne betale det hun hade tabt

nu kender jeg heltivis en major i det bangkok politi PGA at hans soend faar privat undervising i englisk af en af mine gode skolelaere vender og har saa moedt ham fler gang til forskelig fester ..

ham har jeg safoelti ringet til og forklaret hvad der er skedt og sporet om han ikke kan se om der vil ske naade med denne sag eller om den bare vil blive sylte

det har han sagt ja til og kan godt forstaa at jeg vil have at han skal kigge ledt efter det som han sage at den ide jeg har med at den nok vil blive hurti sylte var store da denne kriminel handling som er skedet over for min kone ikke vil blive sedt som en store sag og i det at de vil have den ide at hun jo ikke er gaade bankerodt paa at miste disse penge da hun jo har en falang til at daekke disse udgifter
Livet er forkort til store problemmer

perv
hej thjaa en trist oplevelse for din kone og dig...desværre tror mange thaier at farang har ubegrænset midler...har selv oplevet det et par gange men uanset hvad har din kone og du ret til en fair behandling....håber det bedste for jer..

fckguld
thjaa skrev:
det hele starte klokken 05.00 om morgen vor jeg ved at hun fik fri fra sit arbejt og skulle koere de 4.6 Km som hun har til vores hjem
men i dag gik det saa gal 2 mand koeret op paa sigen af hin og sparket til min kone saa hun velte og i menst hun laa og rodet rund paa vejen og en taxi barmset op og koeret uden om kunne den ene mand gaa hend oudloekker og ander ting af sordan naade

naa men efter vi hade varet paa hospitalet skulle vi safoelti forbi politiet for at lave en report om hvad der var skedt
da vi kom til den foeste politistasjon vil de ikke tage sig af sagen da de sage at det ikke var i ders omraade ..
dette syns jeg safoelti var merklig da det var den nermste sted og likker kun 1.3 Km fra stedet

efter at jeg hade brokket mig ledt og truget med bangkok post og en person som jeg kender som arbejter paa denne avis kunne de ligepluslig tilbyge os at koere os til dette politistasjon som kunne hjelpe os..

der kom hun saa under kris forhoer hvor hun igen og igen skulle forklar det som var skedt

nu forstod jeg ledt af hvad de snakket om og da det hele var ferti gav min kone mig radt at jeg hade forstaa dette ragti det som den ene betjent hade sagt

med at nu gjore det jo ikke saa meget at hun hade miste saa mange penge hun hade jo en falang til at kunne betale det hun hade tabt

nu kender jeg heltivis en major i det bangkok politi PGA at hans soend faar privat undervising i englisk af en af mine gode skolelaere vender og har saa moedt ham fler gang til forskelig fester ..

ham har jeg safoelti ringet til og forklaret hvad der er skedt og sporet om han ikke kan se om der vil ske naade med denne sag eller om den bare vil blive sylte

det har han sagt ja til og kan godt forstaa at jeg vil have at han skal kigge ledt efter det som han sage at den ide jeg har med at den nok vil blive hurti sylte var store da denne kriminel handling som er skedet over for min kone ikke vil blive sedt som en store sag og i det at de vil have den ide at hun jo ikke er gaade bankerodt paa at miste disse penge da hun jo har en falang til at daekke disse udgifter
håber det går konen bedre Wink
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

thjaa, Jeg går hver morgen til markedet i Nonthaburi, men min kone har forbudt mig at medbringe kontanter over 500 Bath, mobiltelefon og guld.
Det betyder måske ikke at din kone kunne have undgået overfaldet, men 22.000 Bath i kontanter, lyder voldsomt.
Hvis jeg skal bruge mange kontanter, bliver de først hævet i nærmeste ATM ved ankomststedet.
Håber din kone har det godt igen.

Lung Yao
Enig Abekatten, især når man ved at Thjaa kender til Thailand og at hans kone er THAI.
Hvad i alverden laver man kl.5 om morgenen med 20.000 i lommen(tasken). Det er det meste "tåbeligt" måde at bede om "ulykker". Det er Thailand.
Men til Thjaa, ville jeg sige, at jeg håber at din kone kommer sig over den grimme oplevelse og har lært af det. Hun skal prise sig heldigt at være sluppet med livet i behold, der er mange i Thailand, der har mistet deres for mindre.
En anden side at sagen: du skriver :
Så, for mig lyder det som at det var et "insider job". Nogen/nogle må havde viste at hun havde så mange kontanter på sig, og derfor sket overfaldet lige netop nu.
.
Redigeret af Lung Yao d. 02/12-2009 12:03
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Dream
Praecis..............det er DUMHED, folk er blevet slaat ihjel for meeeeeeeget mindre..men sket er sket, go' bedring !

Payanak
Hun kørte HJEM fra arbejde med 22k i tasken...hmmm
Hvad er det for et job hun har???

Lung Yao
Payanak skrev:
" HONI SOIT QUI MAL Y PENSE " Sad Angry
Redigeret af Lung Yao d. 02/12-2009 12:22
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

rinpoche
Synd for din kone, thjaa, håber hun kommer sig ovenpå de voldsomme oplevelser.
Skid* være med pengene, bare hun ikke er kommet noget til eller oplevelsen får traumatiske følger for hende.

mvh
rinpoche

sony
rinpoche skrev:
Synd for din kone, thjaa, håber hun kommer sig ovenpå de voldsomme oplevelser.
Skid* være med pengene, bare hun ikke er kommet noget til eller oplevelsen får traumatiske følger for hende.

mvh
rinpoche

Helt enig her, god bedring med konen thjaa
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

Thjaa
ABEKATTEN skrev:
thjaa, Jeg går hver morgen til markedet i Nonthaburi, men min kone har forbudt mig at medbringe kontanter over 500 Bath, mobiltelefon og guld.
Det betyder måske ikke at din kone kunne have undgået overfaldet, men 22.000 Bath i kontanter, lyder voldsomt.
Hvis jeg skal bruge mange kontanter, bliver de først hævet i nærmeste ATM ved ankomststedet.
Håber din kone har det godt igen.

Hun hade lige faade sin loend de bliver detalt kontant 10K bath og holte 2k for en og jeg hade givet hin 10k lige foere hun skulle paa atbejte og alle de penge skulle faktis have varet i banken men den atomat hun nomal bruger 100 metter vaek fra hins arbejt var i stoekker eller ude af draeft og derfor hade hun dem alle med hjem igen det er ikke monal at min kone gaar med saa mange penge

Thjaa
Payanak skrev:

Hun laver Thai masage paa et vikar bero alsaa ander kliknikker og hoteller kan ringe til det firma hun arbejter for vis de ikke har folk nok til at tage af ders kunder og nej der er ik naade SEX i dette min kone er 52 aar gammel

Thjaa
Min kone har haft en nedture dag og har varet meget ked af det heledagen da det nu ogsaa rammer at vi ikke vil have penge nok til at kunne faa lavet bilen som bare staar stelle og ik kan koere

safoelti har jeg sagt at saa maa vi vente og peng er kun peng og grad ikke over spildt maelk
men jeg troger ogsaa at hun har varet i en slags chok
hun er kommet ovenpaa igen lige nu jeg forventer at hun faa nummer 2 ture og moske foeller sig skylti at hun ikke gemte sine/vores penge i hins broesteholler som hun hade ide om inden hun starte med at koere hjem
jeg har sagt at hun ikke skal gaa paa arbejt foere at hun er 100% ovenpaa

rinpoche
Jeg tror Lung Yao har helt ret.
Nogle vidste noget.

Og med den viden var det måske det bedste, at pengene var nemt tilgængelige for overfaldsmændene.
Hun kunne meget nemt have lidt yderligere fysisk overlast, hvis de vidste hun havde pengene men ikke umiddelbart kunne finde dem.
De havde nok ikke givet op førend de havde fundet dem og det så skulle betyde at de skulle gennemsøge hendes person Sad Eller true/slå hende.

Prøv at forklar hende det, og sig at hun ikke skal føle sig skyldig!
Og så sig til hende, at vi er der er nogle her, der føler med hende.

mvh
rinpoche
Redigeret af rinpoche d. 02/12-2009 15:47

Jeg er åbenbart den enese der forstår teksten. Der står un fik fri fra arbejde kl 5 m morgenen, de har sikkert en bar eller lign og hun skulle bringe omsætningen hjem efter lukketid.
Men uanset hvad er det forfærdeligt, og jeg håber de skyldige bliver fanget en dag, og ender 10 år i bangkwang med fodlænke og hele svineriet.Angry

kvindemin
du er faktisk den eneste, der ikke har forstaet noget som helst Grin

thjaa, selvfølgelig er der nogen der har vist noget, sandsynligvis en nuværende eller tidligere medarbejder.
Hvis det var min kone, fik hun ikke lov til at fortsætte med det job, der er stor risiko for at der sker et nyt overfald, og hvem siger din kone ikke kommer væsentlig mere til skade næste gang.

Thjaa
jeg har talt med konen om den ide AT nogen fra hins arbejte viste at hun hade de peng og hun siger at mange fra hins arbejt viste at hun hade disse peng da hun hade laant nogen af dem ud om morgen til en af hins arbejt vender der lige skulle bruge dem til at koebe naade guld som var pansadt frii saa personen kunne selge det og faa fler peng udaf det og hun siger at hun har sagt det samme ide til politiet at det kunne vare nogen fra hins arbejt som har ringet til nogen som de kender da de jo viste vornaar hun tog hjem og ca vilken vej hun koeret og at den ATM depot maskine hun nomal bruger var ude af draeft

Thjaa
ABEKATTEN skrev:
thjaa, selvfølgelig er der nogen der har vist noget, sandsynligvis en nuværende eller tidligere medarbejder.
Hvis det var min kone, fik hun ikke lov til at fortsætte med det job, der er stor risiko for at der sker et nyt overfald, og hvem siger din kone ikke kommer væsentlig mere til skade næste gang.

ja men vi har ogsaa lavet om paa det nu ... hun faar ikke lov til at koere paa mortorcykkel hjem vis hun her over 1500 Bath paa sig saa skal hun tage en taxi eller ringe efter mig og jeg maa hente hin i bilen

Saendaeng
Var det ikke bedre at hun enten tog en
taxi eller du hentede hende uanset hvad. Det er jo et tidlig om morgen og de kan jo ikke se om hun har penge eller ej.
Jeg ville overhovedet ikke lade hende tage scooteren eller cykel.
Michael B Kristensen

http://www.globalwindservice.com
Spring til debat: