Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Vejret lige nu??
|
|
| jasoe74 |
Lagt på d. 26/09-2009 16:56
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 8 |
Hej. Er her nogen som er i Thailand lige nu og ved hvordan vejret er i Bangkok/Pattaya området. Jeg kan se på DMI at det skulle regne mere eller mindre hver dag og de næste 6 dage frem, men det er jo ikke altid man kan regne med hvad de skriver, derfor kunne det være rart med en "live" vejrudsigt. Rejser nemlig på onsdag og glæder mig helt vildt. Har ikke været i Thailand de sidste 4 år, så jeg trænger gevaldigt.![]() |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 26/09-2009 16:59
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Download googleearth der er vejret med realtime. |
|
|
|
| Dream |
Lagt på d. 26/09-2009 17:00
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 465 |
http://www.wunder...al/TH.html |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 26/09-2009 18:02
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
nu er det ikke bangkok patty men min kæreste har lige snakket med dem derhjemme.. det regner i buriram
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 26/09-2009 20:21
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
Der er jo også RAINTIME!![]() MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 26/09-2009 20:33
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
http://www.tmd.go.../index.php Her er forbindelse til Thailands svar på DMI
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 27/09-2009 08:31
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
det regner vist i det meste af området (asien) http://nyhederne....39612.html Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 27/09-2009 08:33
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Ja og jeg har en kammerat der er i pattaya for tiden og jeg får daglige sms'er om at der er monsumregn og det blæser meget om aftenen. |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 27/09-2009 09:34
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
Meget go website til at tjæke vejret på i Thailand. ![]() MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
|
Lagt på d. 16/10-2009 03:49
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Det er meget godt med alle de sider om vejret, men det er lige som hjemme i DK med DMI, det er et af de eneste job i verden hvor det officielt er tilladt at lyve og blive godt betalt for det. Her i Pattaya har vi jo (som skrevet mange gange før) en hel forskellig vejrsituation end alle andre steder i Thailand. Og byen er faktisk delt op i "zoner" hvis man kan sige det sådan. Her hvor jeg bor, det er lige nede bag ved Buddha Hill, kan solen skinne fra en skyfri himmel og rundt omkring kan regnen styrte ned, Og omvendt, det kan regne frygteligt nordpå i byen og syd og øst er knastør. Og så alle de andre versioner. Så var der lige udløberne i sidste uge fra Tyfonerne, det er dem der stadig spøger. I dag har vi så et næsten tilsvarende vejr som sidste fredag, og de lover at det vil fortsætte weekenden over, måske endda voldsommere. Selv oppe i landsbyen har de nu fået regn og det er jo virkeligt uheldigt nu hvor risen skal høstes (den smule der er). Så find gummistøvlerne frem!!!! Hilsen fra Skeptikeren, der hygger sig hjemme på terrassen og ikke behøver at gå på bar for at sidde i tørvejr. ![]() ![]()
Redigeret af d. 16/10-2009 03:50 |
|
|
|
| Djengis |
Lagt på d. 16/10-2009 06:13
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 293 |
Godmorgen. Her i Jomtien har det lige stået ned med monsum regn i 2-3 timer. Men det er ved at klare op og solen er på vej frem. Dejligt jo - så kan man komme på stranden. Mvh Det gælder om at nyde livet mens man har det
![]() |
|
|
|
| JD |
Lagt på d. 16/10-2009 07:32
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 591 |
Bangkok: Lummert, fugtigt, 32 C., og med garanti regn i eftermiddag. Område: Ramkhamhaeng. JD |
|
|
|
| hfb |
Lagt på d. 16/10-2009 09:24
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 544 |
Nordøstjylland: 7C og regn. Så vejret er ""næsten"" som Bangkok ![]() |
|
|
|
| hfb |
Lagt på d. 16/10-2009 09:27
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 544 |
jasoe74 skrev: Hej. Er her nogen som er i Thailand lige nu og ved hvordan vejret er i Bangkok/Pattaya området. Jeg kan se på DMI at det skulle regne mere eller mindre hver dag og de næste 6 dage frem, men det er jo ikke altid man kan regne med hvad de skriver, derfor kunne det være rart med en "live" vejrudsigt. Rejser nemlig på onsdag og glæder mig helt vildt. Har ikke været i Thailand de sidste 4 år, så jeg trænger gevaldigt. ![]() Jo, du kan godt tro på DMI, da det ikke er deres egne tal ![]() Ellers prøv: http://www.wunder...pe=WEATHER |
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 16/10-2009 11:56
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
Skeptikeren skrev: Det er meget godt med alle de sider om vejret, men det er lige som hjemme i DK med DMI, det er et af de eneste job i verden hvor det officielt er tilladt at lyve og blive godt betalt for det. Her i Pattaya har vi jo (som skrevet mange gange før) en hel forskellig vejrsituation end alle andre steder i Thailand. Og byen er faktisk delt op i "zoner" hvis man kan sige det sådan. Her hvor jeg bor, det er lige nede bag ved Buddha Hill, kan solen skinne fra en skyfri himmel og rundt omkring kan regnen styrte ned, Og omvendt, det kan regne frygteligt nordpå i byen og syd og øst er knastør. Og så alle de andre versioner. Så var der lige udløberne i sidste uge fra Tyfonerne, det er dem der stadig spøger. I dag har vi så et næsten tilsvarende vejr som sidste fredag, og de lover at det vil fortsætte weekenden over, måske endda voldsommere. Selv oppe i landsbyen har de nu fået regn og det er jo virkeligt uheldigt nu hvor risen skal høstes (den smule der er). Så find gummistøvlerne frem!!!! Hilsen fra Skeptikeren, der hygger sig hjemme på terrassen og ikke behøver at gå på bar for at sidde i tørvejr. ![]() ![]() ![]() DMI lyver ikke! De er blot mennesker med ringe kundskaber tildelt noget teknik af ringe kvalitet som tilsammen giver et endnu dårligere resultat!!!! Kan man forvente andet når hovedparten af DMI's medarbejdere består af gravide kvinder???? ![]() Prøv f.eks.at tage et raflebæger, lad 1+2 spå om godt vejr, 3+4 om udholdeligt vejr og 5+6 om dårligt vejr.... Jeg tror et sådant eksperiment, lige så tit vil give et resultat der ikke afviger væsentligt fra meteorologerne's forudsigelser eller det faktiske vejr!!!! ![]() ![]()
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 16/10-2009 12:43
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Prøv nu bare det link jeg har lagt ind, der er info om radar, og nedbør med vidre![]() Takker BJ, så ikke du havde fremhævet det! Redigeret af jesperfrb d. 16/10-2009 12:44 IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| claus31130 |
Lagt på d. 16/10-2009 17:13
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 966 |
Idag har der her (lamplaimat 45 km fra Buriram retning Korat) været solskin og knap 40 grader..... |
|
|
|
|
Lagt på d. 24/10-2009 04:13
|
|
Hejsa alle, jeg har tænkt meget over denne tråd, og nået frem til at den er en af de mest informative i lang tid, (nu må vi så håbe at der ikke kommer en ind fra højre - som sædvanlig med en dum bemærkning) Jeg syntes tråden kan være en stor hjælp for dem som er på vej herud, og dem som bor her forskellige steder. For uanset vejrprognoser her, der og allevegne så er det de lokale som ser og føler på sin krop hvordan det virkelig står til. Som nu i går hvor der var syv timers regn og torden, og så LIDT sol om eftermiddagen. Den officielle lokale vejrmelding sagde måske regn. I dag ser det gråt og trist ud her ind over byen, det bliver helt sikkert regn i løbet af eftermiddagen, men temperaturen er omkring 28 her på terrassen med en fugt på 87-88%, og slet ingen vind. Hvad siger I til sådan en vejrmelding 1 - 2 gange om dagen, vi bor jo spredt over det meste af landet så der er rig mulighed for at informere dem som måske skal ud på en længere tur, og dem der forventer at komme til landet inden for få dage vil jo også have gavn af at vide at sådan er vejret altså lige nu. Med en kærlig lørdag morgen hilsen fra Skeptikeren i den vidunderlige by Pattaya |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 24/10-2009 07:53
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Ja Kbh. +5 regn og blæst så du må gerne se at få renset op i syd Pattaya til jeg kommer i næste md. ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 24/10-2009 08:19
|
|
sank skrev: Ja Kbh. +5 regn og blæst så du må gerne se at få renset op i syd Pattaya til jeg kommer i næste md. ![]() Bare vi har vejr, så r jeg tilfreds. ![]() |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.