Se indlæg|
Lort for Thailand
|
|
| Top High Class Fashion |
Lagt på d. 13/09-2009 08:09
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 398 |
http://www.youtub...9Bjmemu474 Der er 5 ialt |
|
|
|
Lagt på d. 13/09-2009 08:13
|
|
http://www.youtub...5rh9SRp9Hc Nr 2 |
|
|
|
Lagt på d. 13/09-2009 08:14
|
|
http://www.youtub..._0vZrpQ8QU nr 3 |
|
|
|
Lagt på d. 13/09-2009 08:15
|
|
http://www.youtub...JXNQEvddjw Nr 4 |
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 13/09-2009 08:34
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1068 |
Tråden skulle vel egentlig hedde endnu mere lort for Thailand Ingolf Redigeret af ingolf d. 13/09-2009 08:40 |
|
|
|
| tomu |
Lagt på d. 13/09-2009 09:07
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 52 |
Lort eller ej. Spørgsmålet er om der kan komme noget godt ud af det? Synes at have læst myndigheder nu forsøger at gøre noget ud af jet ski scam i Phuket. Dog kan det se ud til at være en aktion for offentligheden, hvor de ønsker at vise der bliver gjort noget ved problemet. Det er vel set før, at indsatsen bliver noget svag efter problemerne ikke længere er i offentlighedens søgelys. Det kunne være sjovt, hvis produceren også lavet et program der fokuserer på problemerne i Bangkok lufthavnen |
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 13/09-2009 10:19
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
Det kunne jo egentlig være sjov vis der var nogen der holdt styr på, hvad og hvor vidt regering og anden Thaimyndighed lover at gøre noget ved det ene og andet, give dem en frist på ca. 1 år og så hive det frem i medierne igen....
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 13/09-2009 10:50
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Jeg gad nok vide hvordan det lige lykkedes for kameraholdet at være til stede ved jet-ski episoden..... Hmmm..... |
|
|
|
Lagt på d. 13/09-2009 10:57
|
|
Fordi JJ er en dumsmart mand der tror han kan gå på vandet for det har han fået lov til i lang tid
|
|
|
|
| hsthomsen |
Lagt på d. 13/09-2009 11:14
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 155 |
Frank skrev: Jeg gad nok vide hvordan det lige lykkedes for kameraholdet at være til stede ved jet-ski episoden..... Hmmm..... Ja Frank, du leder selvfølgelig efter et smuthul så Thai-bastarderne kan males rosenrøde igen! Tjek produceren - Gawin Hill - og hans egen version: http://phuketwan....dal-11555/ Citat: "The sequence with JJ was NOT staged and I hope he is not in jail based solely on his contribution to the series. JJ was a willing participant and at the very least I am grateful for his contribution to the program. JJ was not paid to take part in the filming. In fact. he invited us along. Nor were the Royal Marines paid as I'm sure they would be happy to confirm. Nobody was paid." Citat slut Dr. Gonzo Redigeret af hsthomsen d. 13/09-2009 11:17 |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 13/09-2009 11:26
|
|
hsthomsen skrev: Frank skrev: Jeg gad nok vide hvordan det lige lykkedes for kameraholdet at være til stede ved jet-ski episoden..... Hmmm..... Ja Frank, du leder selvfølgelig efter et smuthul så Thai-bastarderne kan males rosenrøde igen! Tjek produceren - Gawin Hill - og hans egen version: http://phuketwan....dal-11555/ Citat: "The sequence with JJ was NOT staged and I hope he is not in jail based solely on his contribution to the series. JJ was a willing participant and at the very least I am grateful for his contribution to the program. JJ was not paid to take part in the filming. In fact. he invited us along. Nor were the Royal Marines paid as I'm sure they would be happy to confirm. Nobody was paid." Citat slut Dr. Gonzo Nå-nå, så har du igen glemt at tage din pille. Det hedder kildekritik. Jeg siger ikke, at historien ikke er sand. Men at tage producentens ord for hvordan programmet er skruet sammen er som at stikke hovedet op i røven på en elefant. Jeg håber du nyder udsigten derindefra. |
|
|
|
| hsthomsen |
Lagt på d. 13/09-2009 11:32
|
|
Nej hvor er du sjov!![]() Irriterende med al den ballade i Thailand, ikke? Skal vi vædde på at det bliver værre, langt, langt værre?! ![]() Dr. Gonzo |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 13/09-2009 11:40
|
|
hsthomsen skrev: Nej hvor er du sjov! ![]() Irriterende med al den ballade i Thailand, ikke? Skal vi vædde på at det bliver værre, langt, langt værre?! ![]() Dr. Gonzo Tak. Jo. Ja - hvis vi definere hvad der er der bliver værre og kan finde en faktuel måde at måle resultatet på, så vædder jeg gerne en stor Beer Chang. ![]() |
|
|
|
| hsthomsen |
Lagt på d. 13/09-2009 11:54
|
|
Nej, det kan ikke måles, det er de briller man har på der afgør det, og hvor man befinder sig. Jeg hørte om en gal dansker der boede på 16. etage et eller andet sted i Bangkok.. Han kæftede konstant op om hvor herligt det var at bo i den højde, i behagelig afstand fra al balladen, snyderiet, racismen og de røde og gule Thai-nationalister. Måske man sku' gøre som ham... ![]() Phuket, Hua Hin, Pattaya - eller andre "Scam-sites" bliver det ihvertfald aldrig mere for mit vedkommende, og det er mange nok glade for, også Thai'er! Tilføjelse: Talte med konen i Bangkok for lidt siden, og åbenbart har der været omtale af div. scams på Thai TV nu. Det er usædvanligt, og jeg spurgte hende om hun mente der nu ville ske ændringer når politiet har taget affære, f.ex. i sagen om JJ i Phuket..."No, no, no, only show" - var svaret! Hvilket betyder at det kun er show og facade når politiet sammen med en guvernør fremviser en anholdt, et gevær m.m., og efter kort tid så er der frit slag igen... Hendes bror er politibetjent i Phitsanulok, og har fortalt at det er meget, meget attraktivt at være ansat i politiet på turiststederne, og for at blive overført til f.ex. Phuket, Hua Hin, Samui og andre steder, skal der betales bestikkelse/bidrag/Tea Money opad i systemet! Det kan koste fra nogle hundrede tusinde baht op til millionstørrelse afhængig af hvor lukrativ destinationen er... Dvs. politiet ER mafia'en, og har så tyveknægte / kamoy's til at arbejde for sig, og betale procenter af det de stjæler eller snyder sig til - og farangturisten er phucked, igen og igen, big time! Dr. Gonzo Redigeret af hsthomsen d. 13/09-2009 12:58 |
|
|
|
| Neverland |
Lagt på d. 13/09-2009 13:24
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 21 |
http://phuketwan....aht-11518/ |
|
|
|
| hsthomsen |
Lagt på d. 13/09-2009 13:32
|
|
Jeg har længe undret mig over hvorfor Skaberen, Den Store Lysmester m.m. har valgt at lade så gennemført usympatiske, forbryderiske, a- og dobbeltmoralske, dumme, og dumtgrinende mennesker fødes i så smukt et land! Det er da kosmisk humor der vil noget! ![]() Dr. Gonzo |
|
|
|
| Havnso |
Lagt på d. 13/09-2009 13:33
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 56 |
det er fame ærgeligt med al den balade i thailand for der findes også gode og ærlige folk i thailand som straffes pga det lort andre laver MEN turisterene i thailand opfører sig sku heller ikke for godt når man er ude og rejse er man gæst i et andet land og så bør man opføre sig på en anstændig måde per havnsø |
|
|
|
| hsthomsen |
Lagt på d. 13/09-2009 13:37
|
|
Jamen, det er da rigtigt Havnsø: Skod-turister i et skod-land, det passer da meget godt sammen! Især efter at russerne er ankommet, de er næsten værre end englænderne... Dr. G. Redigeret af hsthomsen d. 13/09-2009 13:38 |
|
|
|
Lagt på d. 13/09-2009 14:31
|
|
Du har helt ret de fleste Thaier er gode og erlige mensker men der skal ikke meget til at ødelægge det for dem med de få idioter der kommer på tv nettet med mere
|
|
|
|
| Johnson |
Lagt på d. 13/09-2009 15:29
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 182 |
åhh den kære "Reality-TV" ![]() der vidst bare smurt lidt for meget såkaldt "reality" på den |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.