Se indlæg|
Jonni paa stable
|
|
| Thjaa |
Lagt på d. 14/01-2010 10:30
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 644 |
Ja nu er det er aar sigen han var der sist men igen var han paa banden iaar og jeg maa sige at i aar var det bestemt meget baere en siste aar jeg har sfoelti ogsaa faade tage nogen bilder af ham i aar som vil blive add til denne traad naar jeg lige har faade dem over paa min pc han vil komme igen til naeste aar og jeg syns bestemt at vis du er til en gang dansk gammel musik med gang i den og du ogsaa syns at det ikke goer saa meget at dine penge som du bruger paa sordan en fest bliver brugt til en doeve skole og en 5 ander skoler i syd thailand er en god ide Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 14/01-2010 11:15
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
Hvem fanden er johnny/smølfekongen og hvor er billederne
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
|
Lagt på d. 14/01-2010 11:26
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Måske det er Jonni Hansen. |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 14/01-2010 11:48
|
|
ham fra greve..
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 14/01-2010 11:51
|
|
Google... siger kandis johnny. det lyder nok mere rigtigt
|
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 14/01-2010 11:55
|
|
når jeg googler jonni hansen er det greve gutten der kommer frem.. johnny hansen så er det kandis fætteren der kommer frem.. og når i siger han synger må det være sidst nævnte
|
|
|
|
|
Lagt på d. 14/01-2010 11:55
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Nej det er altså Jonny og ikke Johnny. |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 14/01-2010 12:05
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
b_j3ns3n skrev: når jeg googler jonni hansen er det greve gutten der kommer frem.. johnny hansen så er det kandis fætteren der kommer frem.. og når i siger han synger må det være sidst nævnte ![]() Du burde købe dig en tyrolerhat
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 14/01-2010 12:30
|
|
aaaarh.. så jeg med billederne ville ha hjulpet lidt
|
|
|
|
| Top High Class Fashion |
Lagt på d. 14/01-2010 13:09
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 398 |
En tyrolerhat er altid god og have
|
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 14/01-2010 13:42
|
|
b_j3ns3n skrev: aaaarh.. så jeg med billederne ville ha hjulpet lidt Ja ' det er vist ikke tyrolerhatten der trykker... ![]()
Redigeret af sabai sabai d. 14/01-2010 13:47 [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
|
|
|
| bangkoknielsen |
Lagt på d. 14/01-2010 16:04
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 435 |
Nu er det mange år siden jeg har lyttet eller interesseret mig for dansk-pop - men jeg kan da forestille mig, at Johnny Reimar vil blive lidt ked af det, såfremt han læser eller hører om de gisninger der er fremkommet her på DTW - for det viser sig jo åbenbart, at det ikke er nok med at købe sig en tyrolerhat eller synge på smølfemål.... |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 14/01-2010 19:12
|
|
bangkoknielsen skrev: Nu er det mange år siden jeg har lyttet eller interesseret mig for dansk-pop - men jeg kan da forestille mig, at Johnny Reimar vil blive lidt ked af det, såfremt han læser eller hører om de gisninger der er fremkommet her på DTW - for det viser sig jo åbenbart, at det ikke er nok med at købe sig en tyrolerhat eller synge på smølfemål.... Tror nu ikke Smølfe-Far , bliver sur ! ![]() Hvis du tilfældigvis er i Thailand i løbet af den næste uge, så kan du få en god indsprøjtning af ægte danskhed på Stable Lodge i Bangkok. Her giver ingen ringere end dansktopikonet Johnny Reimar nemlig koncert onsdag den 13 januar klokken 19, lokal tid, skriver hjemmesiden Scandasia.com. Annonce Stable Lodge, hvor arrangementet skal foregå, er en dansk restaurant i Bangkok, hvor Johnny Reimar før har optrådt med stor succes. For selv om der er langt fra Bangkok til Karise, så hører folk gerne sangen om lille fregnede Louise. Der er tale om et velgørenhedsarrangement sponsoreret af Jyske Bank. Og som altid, når Johnny Reimar giver koncert i Thailand, så går overskuddet til et børnehjem i byen Pattaya. Sidste år kunne Johnny Reimar fejre 50 års jubilæum som scenekunstner. I den forbindelse udgav han et jubilæumsalbum og overskuddet gik også dengang til velgørenhed blandt thailandske børn. - Det er et fantastisk projekt, som hjælper forældreløse børn, og det får virkelig mit hjerte til at banke, sagde Johnny Reimar dengang til Ekstra Bladet. Jubilæumsoverskuddet gik til at støtte en børneby i området. - Jeg får det godt af at hjælpe andre mennesker, og jeg sover bedre om natten, sagde Johnny Reimar ............................. (2003) Tyrolerhat i Thailand Johnny Reimar er manden, der har lavet lydsporet til danskernes charterferier i Sydeuropa med numre som ”Olé det var i Spanien”, ”Det var på Capri” og ”E Viva Espania”. Men i virkeligheden har han selv lagt sin tyrolerhat i Thailand i de sidste 12 år, hvor han indimellem også har ageret guide. Måske der er findeløn , hvis man "falder" over en af disse forlagte tyrolerhatte ?
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
|
|
|
| Thjaa |
Lagt på d. 16/01-2010 08:20
|
|
[img]http://i810.photobucket.com/albums/zz24/thjaa/PICT1746.jpg[/img] is not a valid Image.
Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
|
| Thjaa |
Lagt på d. 16/01-2010 08:21
|
|
[img]http://i810.photobucket.com/albums/zz24/thjaa/PICT1739.jpg[/img] is not a valid Image.
|
|
|
|
| Thjaa |
Lagt på d. 16/01-2010 08:21
|
|
[img]http://i810.photobucket.com/albums/zz24/thjaa/PICT1725.jpg[/img] is not a valid Image.
|
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 16/01-2010 11:44
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 98 |
Kære venner... Jeg syntes sgu i er lidt platte en gang imellem, tråden handler om at Johnny giver koncert i Thailand og jeg vil tillade mig at sige at dem der ikke kender Johnny Reimer, er sgu tabt bag en vogn !! Og forøvrigt så syntes jeg det er usmageligt at blande en Johnny Hansen ind i denne tråd, tænk jer lidt om når i lader tasterne løbe !!! Forøvrigt gode billeder du lægger ind !! Er der andre der har set ham ? |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 16/01-2010 12:04
|
|
Klaus Grenaa skrev: Kære venner... Jeg syntes sgu i er lidt platte en gang imellem, tråden handler om at Johnny giver koncert i Thailand og jeg vil tillade mig at sige at dem der ikke kender Johnny Reimer, er sgu tabt bag en vogn !! Og forøvrigt så syntes jeg det er usmageligt at blande en Johnny Hansen ind i denne tråd, tænk jer lidt om når i lader tasterne løbe !!! Forøvrigt gode billeder du lægger ind !! Er der andre der har set ham ? jeg hører ikke den slags musik, og når der ikke er nogen billeder, hvordan skal jeg så kunne regne ud hvilken johnny det er. Jeg skrev: ham fra greve.. (det var en joke) men vis jeg ikke spørg hvem det er, får jeg intet svar. og johnny hansen der synger i thailand, det er vel et godt bud, hvem der så kom med det.. vis man googler ham kommer kandis fætteren frem.(samme musik) det kan vel lige så godt være ham, som det kan være reimar, når der ikke er billeder. og ja alle kender johnny reimar.. men det ikke ens betydende med alle hører det lort han kalder musik. sidst jeg hørte ham var dengang min mormor levede for 12 år siden, så du må undskylde vis jeg ikke lige tænker på ham hvergang der er nogen der nævner johnny. God weekend
|
|
|
|
| Dream |
Lagt på d. 16/01-2010 12:13
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 465 |
Hold kaeft hvor i dog aevler........ , det er da ikke tyrolerhatten der trykker....... |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 16/01-2010 12:21
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Ja jeg savner nu Rudolf og Clifters de har jo spillet i Thailand i mange år ? netop for at hjælpe Børn. Og mærkværdig vis samler den lorte ??? Musik altid fuld hus
Redigeret af sank d. 16/01-2010 12:22 |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

, det er da ikke tyrolerhatten der trykker.......
Ja jeg savner nu Rudolf og Clifters de har jo spillet i Thailand i mange år ? netop for at hjælpe Børn. Og mærkværdig vis samler den lorte ??? Musik altid fuld hus